Minkä värisen kesämekon ostaisin?
Sain kutsun häihin. Ei mielellään kukkia tai perhosia. Raitoja tai ruutuja kyllä. Näköjään palstalla inhotaan naisellista lookia!
Kommentit (25)
Vaaleanvihreä, turkoosi tai joku muu kesäinen väri.
Kesämekko ja häämekko ovat eri asioita. Jokainen nainen tietää.
Vierailija kirjoitti:
https://www.zalando.fi/michael-michael-kors-jessica-dress-juhlamekko-la…
Kallis, eikä tuossa ole kangastakaan käytetty kuin metri tai puoltoista.
Ap
Minä ostin vaaleanpunaisen.
M50 170cm 150kg 7cm
Joku kiva vaaleanpunainen ja iso rustti päähän.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on sininen mekko ja siihen sopiva sininen rusetti valkoisilla pilkuilla. Aika hauska kombo. Häävieraana ei ehkä ihan kivoimmasta päästä, tai miksipäs ei. Hmm.
Ap
Minä ostaisin vihreän, jos löytäisin itselleni sopivan mallisen.
Viime kesänä näin kivan värisiä vihreitä mekkoja, mutta ne kaikki olivat jotain Ellinooran esiintymisasu-tyyppisiä. Ei vaan sovi minulle, jolla kehon suurin kohta on hartiat. Sellaiset alaspäin laajenevat mekot tekevät minusta lyllertävän maatuskan näköisen, vaikka oikeasti olen melko hoikka. Ai kamala. Tuli niitä joku sovitettuakin, kun oli niin nätin värinen.
Mutta siis Ellinooralle, jolla on sopusuhtaiset hartiat, ne mekot sopivat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on sininen mekko ja siihen sopiva sininen rusetti valkoisilla pilkuilla. Aika hauska kombo. Häävieraana ei ehkä ihan kivoimmasta päästä, tai miksipäs ei. Hmm.
Ap
Vau, hieno varmasti. Rusetti saa vieraalla olla muttei tiaraa. Etiketti ensin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kiva kesämekko ja iso rusetti on todella nätin näköistä.
Vaatturi kirjoitti:
Munsalan kansallispuku.
Kansallispuku yleensäkin on hyvä juhlapuku talvella ja viileinä kesäpäivinä/-iltoina. Mutta jos on helle, se voi olla aika tukala. Tosin on miesten puvutkin.
Toki riippuu, millaisissa tiloissa hääjuhla vietetään. Vanhoissa kivirakennuksissa voi etenkin alkukesästä olla viileää, vaikka ulkona olisi kuinka kuuma.
Vuokraa joku hieno mekko, jos et muuten juhla-asuja paljon käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vaatturi kirjoitti:
Munsalan kansallispuku.
Kansallispuku yleensäkin on hyvä juhlapuku talvella ja viileinä kesäpäivinä/-iltoina. Mutta jos on helle, se voi olla aika tukala. Tosin on miesten puvutkin.
Toki riippuu, millaisissa tiloissa hääjuhla vietetään. Vanhoissa kivirakennuksissa voi etenkin alkukesästä olla viileää, vaikka ulkona olisi kuinka kuuma.
Kansallispuku sopii todella moneen tilaisuuteen. Upeitahan ne ovatkin!
Punaisia ja vihreitä vaakaraitoja.
Laita nyt sitten se perhosmekko jos niin haluat!