Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeän, että olen seksuaalinen, tunteva eläin, missä muutkin

Vierailija
17.05.2022 |

Häpeän, jos käyn treffeillä. Vaikka olen miltei 30, en meinaa kehdata kertoa vanhemmille, sisaruksille tai kellekkään, jos olen vaikka käynyt treffeillä tai olen menossa. Tai huijaan olleeni kaverini kanssa.

Häpeän puhua tinderin käytöstä, häpeän ylikaiken, jos pitäisi esim tuoda uusi kumppani näytille. Häpeän, kun ajattelen, että muut tai esim vanhemmat ajattelevat, että "Tuota se naiskentelee sitten".

Kun seurustelin, häpesin kertoa, että olen menossa vaikka poikakaverin kanssa vaikkapa kylpylähotelliin lomalle, koska usein siellä on romanttista tai vastaavaa.

En kehtaisi mitenkään esim julkisesti vaikkapa porukoitteni/kavereittenikaan sohvalla istua vierekkäin mieheni kanssa, niin, että tyyliin miehellä olisi vaikka käsi polvellani.

En tiedä miksi ajattelen näin. Minusta on suloista, jos nään sisarukseni vaikka halaamassa puolisoaan, pussaamassa tai vaikka vitsailemassa jostain vähän hyvän maun ylikin menevästä härskistä jutustakaan. Minusta siinä ei ole mitään ällöttävää, päinvastoin. Sama koskee vanhempiani, kavereitani tms. Olen kaikkien puolesta iloinen ja näin, on söpöä nähdä vaikka pieni hellyyden osoitus tai vastaava.

Miksi ajattelen itsestäni toisin? Saatan jopa lehahtaa punaiseksi, jos joku näkee vaikka tinderin alkunäytölläni.

En ole estoton muutoin seksin suhteen, päinvastoin ja kumppaneita on kertynyt jokusen verran. En vaan julkisesti halua yhtään mitään näyttää tai kertoa, mitään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama :OO

Vierailija
2/11 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihminen, en eläin.

Vierailija
4/11 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko susta, että sulta odotetaan liikaa ylipäätään, tai koetko riittämämättömyyden tunnetta omassa sosiaalipiirissä?

Ei omaa elämää kannata tai tarvitse hävetä.

Vierailija
5/11 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4: Ihminenkin on eläin...

Vierailija
6/11 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4: Ihminenkin on eläin...

Ei ole. Ihminen on Jumalan kuvaksi luotu. Ei ole eläin.

Vierailija
7/11 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Osa ihmisistä kokee itsensä enemmän henkiseksi, ei "seksuaaliseksi eläimeksi" tai kai sekin mahdollista. Mutta pitäisikö tuon perusteella henkistenkin ihmisten ajatella vanhemmille mennessä seksiasioita, että nyt kaikki ajattelevat siellä sitä? Tuskin! Se on sitten muuten eri asia mitä kulloinkin mielessä pyörii, ellei kohdista helposti ajatukset muualle, keskittymisen taso vai onko väsynyt. Entä jos ei mene miesystävän kanssa vanhemmille, tapaa erikseen äitiä. Tai sitten pitää vaan hävetä, ehkei se häpeä katoa vaan millään, paitsi osaksi. Riippuu minkälaiset vanhemmatkin ovat, onko kireä ilmapiiri vai normaali.

Vierailija
8/11 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tuli mieleen että mitä jos joku ahdistuu vanhempien seksuaalisuudesta keskenään? Tulee liikaa mielikuvitusta ja painajaismateriaalia mieleen. Onko joillakin niin päin. Vaikka sitä ei haluta ajatella tietenkään, mutta voisihan se olla jonkun pakkoajatus ja kauhistelun aihe.

Vierailija
9/11 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuo johtuu niiden rakkaussuhteiden epäsovinnaisuuksista, on jotain silmiinpistävää eriparisuutta. Nykyinenkin suhde on tällainen. Miehen kavereista ehkä yksi tai kaksi tietää, minä en ole huudellut asioistani kenellekään.

Joskus nuorena oli seurustelusuhde kaikin puolin samanoloisen ja harmittoman hepun kanssa naapurikaupungista, silloin ei poikaystävän esittely tuntunut yhtään vaikealta.

Vierailija
10/11 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltäni meni kauan, että pääsin seksitoimintojen ällötyksestä ja inhosta eroon. Ajatus siitä, että jokainen on miehen ja naisten limoista syntynyt ällötti mielikuvina pitkään nuoruuden ja varhaisaikuisuuden.

Vierailija
11/11 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu avioliittoon. Se on kaunis asia. Vapaat sukupuolisuhteet eivät sovi kenellekään. Ne rikkovat ihmistä sisältä.

Tee työtä sisäisen maailmasi kanssa, niin että alat ajatella seksistä uudella tavalla.