Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen???

Vierailija
11.10.2006 |

Tarjolla olevat työpaikat, minkä otan??

Paikka 1: Nykyinen paikka jossa tarjottu pienimuotoinen ylennys= vastuuhommista 2400e/kk.

Vakituinen, aamuvuoropainotteinen haastava mutta epävarma. Lopetusuhka n 6kk jos ei ala tuottamaan. työmatka n.1h

Paikka 2: Uusi johon olen hakenut, sama työnkuva, palkka 2050e/kk,

vakituinen, vuorotyö, vakaalla pohjalla, ei pelkoa menettää työpaikka yrityksen puolesta. työmatka n 10 min.

Olen keskustellut perheeni ja ystävien kanssa joilla monta eri mielipidettä ja ajattelin vielä yrittää puolueettomia ehdotuksia.

Mitä mieltä olette??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkan ja paineettomuuden (jos toisessa saatava homma puolessa vuodessa kannattavaksi) vuoksi. Ja jos sinulla on lapsia.

Vierailija
2/3 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkena olet valveilla samaan aikaan lapsesi/lastesi kanssa ja lasten hoitopäivä lyhenee saman verran. Myös paineettomuus työn jatkumisesta on mielestäni iso plussa, varsinkin jos sellaisella alalla, jossa ei ole takeita uudesta työpaikasta mikäli tämä työsuhde nro 1 sitten loppuisi puolen vuoden päästä. Palkkaero ei ole kovin huima vaikka toki tuntuva, joten minä ainakin panostaisin jatkuvuuteen.

Eri asia on sitten se, kumpi noista työpaikoista on muuten työympäristönä mieluisampi. Oletko kiintynyt nykyiseen työpaikkaasi, sen ilmapiiriin ja ihmisiin? Entä miltä tämä uusi paikka siihen verrattuna vaikuttaa? Loppujen lopuksi ottaisin sinuna sen paikan, missä minä intuitiivisesti HALUAISIN enemmän työskennellä, sillä kumpikin vaihtoehto on kuitenkin ihan hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteina työpaikan varmuus ja työmatka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan