Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistäköhän johtuu (lääkäriasiaa)

Vierailija
11.10.2006 |

Eli mistä johtuu tällainen juttu: vaikka olisin kuinka sairas niin aina kun varaan lääkäriajan alkaa tuntumaan että en mä nyt niin kauheen kipee olekaan, meenkö mä nyt ihan turhaan tonne valittamaan, ottaako tuo lääkäri mua edes tosissaan. Tosi ärsyttävää, onko tää jotain " auktoriteettien pelkoa" vai mitä? Onko kellään muulla tällaista oloa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä joskus tk:ssa lääkärit vähätelleen mun vaivojani, kerrankin oli kauhea kurkkukipu (epäilin angiinaa) mutta lääkäri määräsi vain nenätippoja ja yskänlääkettä. Menin sitten seuraavana päivänä uudelleen, oli toinen lääkäri joka otti nieluviljelyn ja totesi angiinan.

Vierailija
2/4 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvat ovat omituisen tuntuiset ja niitä ajoittain vihloo mutta eivät kuitenkaan varsinaisesti kipeät. Tulehdus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon vielä itsekin hoitoalalla, eli mun pitäis tietää, että ihmiset käy pienistäkin vaivoista. Eikä mulla ainakaan oo mitään auktoriteetin pelkoa. Mun pitää olla tositosi kipee ennen kun meen lääkäriin.

Vierailija
4/4 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni oli kurkku tässä pari viikkoa sitten tosi kipeä. En varannut lääkärille aikaa ollenkaan vaan sairaanhoitajalle, jota pyysin ottamaan nieluviljelyn. Tulos oli nega, jolloin siihen ei muu auta kuin lepo yms perinteinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi