Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hätistin hiuksiaan VÄRJÄÄVÄN teinityttö-lauman just lastenhoitovessasta/invavessasta, mikä hemmetti nykyteinejä vaivaa?!

Vierailija
17.05.2022 |

Meikkaamisen ymmärtäisin mutta siellä oli kahdella kolmesta hiusväri päässä! Kuulin kikatuksesta että jaa, pissiskokous ja koputin oveen huutaen että täällä ois vauvalla kakka vaipassa, voitteko tulla ulos ja vähän h""tn äkkiä kiitos!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kenen mielestä olin "törkeä kalkkis jonka vauva voi kyllä odottaa", entä  jos olisin pissasahätäisen invan omaishoitaja? Oliisiko minulla silloin ollut oikeus sanoa että nyt pissikset  ulos ja sassiin kun täällä lotisee kohta rullatuolin renkaissa. 

Ap

Vierailija
22/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Tiedän vaan ne teinilaumat, jotka ovat meikkaamassa vessoissa, mutta hiustenvärjäys oli ihan uutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen törmännyt pahempaan. Joku hämäräperäinen pariskunta oli vallannut lastenhoitohuoneen ja olivat ties kuinka kauan siellä. Huone haisi sen jälkeen vahvasti tupakalta ja pytty oli täynnä verisiä papereita.

Vierailija
24/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsekin leikkasin itselleni keesin aseman vessassa tuon ikäisenä. Ja ihan keski-ikäinen yhteiskunnan tukipylväs olen nykyään. Sellaisia ne teinit nyt vain ovat.

Vierailija
25/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin jotkut ihmiset vauvan kanssa muuttuu tuollaiseksi etteivät siedä muita ympärillään, jos vauvalla onkin kakka vaipassa niin hui hui, ei se siihen kuole jos joudut löytään toisen invavessan tai odottaan hetken. Vauvan kakka ei ole universumin keskipiste.

Ja joo ei ole Ok värjätä hiuksia invavessassa mutta teinit nyt on tuollaisia ja ennen kuin huomaatkaan, myös se sinun kakkapeppusi.

Eikö se värjäys kestä 45 min vähintään. Tunti varmaan pesuineen kaikkineen ja kahdelta hieman kauemmin. Jos se on mielestäsi hetki, niin ok.

No yleensä ostoskeskuksissa on useampi vessa, myös invavessa. Ja homma onnistuu tod näk ilman invavessaakin, nimim. kokemusta myös niskapaskoista.

Vierailija
26/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te kenen mielestä olin "törkeä kalkkis jonka vauva voi kyllä odottaa", entä  jos olisin pissasahätäisen invan omaishoitaja? Oliisiko minulla silloin ollut oikeus sanoa että nyt pissikset  ulos ja sassiin kun täällä lotisee kohta rullatuolin renkaissa. 

Ap

Onko sulla jotain vihanhallintaongelmia kun et voi nätisti asioita ilmaista? Kukaan ei puolustellut invavessan käyttöä ei-asiallisiin tarkoituksiin, mutta sä olet otsikkoa myöten ihan raivopäisen oloinen.

Vierailija
27/27 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se niiden pissisten kanssa rupeet ite tappeleen. Meet vaan infosta pyytään vartijat paikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi