Hätistin hiuksiaan VÄRJÄÄVÄN teinityttö-lauman just lastenhoitovessasta/invavessasta, mikä hemmetti nykyteinejä vaivaa?!
Meikkaamisen ymmärtäisin mutta siellä oli kahdella kolmesta hiusväri päässä! Kuulin kikatuksesta että jaa, pissiskokous ja koputin oveen huutaen että täällä ois vauvalla kakka vaipassa, voitteko tulla ulos ja vähän h""tn äkkiä kiitos!
Kommentit (27)
Ilmeisesti kenenkään kotona ei saa värjätä sotkun johdosta...luovaa ratkaisukeskeistä toimintaa teineiltä.
Tosin muille melkoisen epämiellyttävää..
Hmm. Nykyajan vastaavassa tilanteessa kun olin mäkkärillä töissä v. 2007
Kuulostat itsekin vähän ärsyttävältä.
Olisivat joutaneet kotiin väriaineet päässään.
Ehkä vanhemmat kieltävät alle 16-vuotiailta, eikä lauma voi toistensa kotiin mennä värjäämään, jos yhden vanhemmat hyväksyvätkin. Se on paha tehdä mitään enää kun on väri päässä.
Ei nykyteinejä mikään vaivaa. Teinit ovat olleet tuollaisia aina.
Eikös hiusten värjäämisestä jää aikamoinen sotku, varsinkin kun on kaksikin värjääjää pienessä kopissa.
Pitäisi varmaan vanhempien katsoa peiliin. Itse ajelin juuri autolla, kun neljä teiniä työnsivät mopoa, enemmän kuin puoli tietä oli käytössä, ensi kerralla en vaihda kaistaa.
Siis mikä tässä oli jotain nykyajan hapatusta?
Tuollaistahan on ollut aina.
Ihme nillittäjiä osa aikuisista, ei mitään laajempaa ajattelukykyä kun aina kuvitellaan kaikkea joksikin NYKYNYKYNYKYNYKYilmiöksi lol
Ei siitä tue sotkua kun on huolellinen. Monessa vuokra-asunnossa on hiustenväjäys kielletty.
Niitä vaivaa tasan sama kuin kaikkia sukupolvia heitä ennen. Nuoruus.
Varsinkin jotkut ihmiset vauvan kanssa muuttuu tuollaiseksi etteivät siedä muita ympärillään, jos vauvalla onkin kakka vaipassa niin hui hui, ei se siihen kuole jos joudut löytään toisen invavessan tai odottaan hetken. Vauvan kakka ei ole universumin keskipiste.
Ja joo ei ole Ok värjätä hiuksia invavessassa mutta teinit nyt on tuollaisia ja ennen kuin huomaatkaan, myös se sinun kakkapeppusi.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin jotkut ihmiset vauvan kanssa muuttuu tuollaiseksi etteivät siedä muita ympärillään, jos vauvalla onkin kakka vaipassa niin hui hui, ei se siihen kuole jos joudut löytään toisen invavessan tai odottaan hetken. Vauvan kakka ei ole universumin keskipiste.
Ja joo ei ole Ok värjätä hiuksia invavessassa mutta teinit nyt on tuollaisia ja ennen kuin huomaatkaan, myös se sinun kakkapeppusi.
Odota itse niskakakat heittäneen, löyhkäävän nyytin kanssa että arvon rinsessat saa värjättyä päänsä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kenenkään kotona ei saa värjätä sotkun johdosta...luovaa ratkaisukeskeistä toimintaa teineiltä.
Juu. Tietysti vaippa pitää saada vaihtaa, mutta sen jälkeen jatkakoot. Teinien kanssa pärjää pitkälle huumorilla ja ymmärryksellä, mitäs kaikkea tulikaan itse tehtyä
Olisikin ollut mielenkiintoinen tilanne kun yhdessä lavuaarissa pestään vauvan paskaista pyllyä ja toisessa huuhdotaan hiusväriä.
Joku +10v sitten Helsingin Sokoksen vessaan tuli vähän aineisen habituksen omaava neito huuhtelemaan tukkaansa, jonka oli juuri valkaissut. Oli siis aineet päässä. Ketä on käynyt, tietää kuinka pienet on tilat siellä.
Täytyy sanoa, että olin aika "whatta". Olen vieläkin.
Mistä hän edes sinne tuli?
Ei kesken värjäyksen voi lähteä vesipisteeltä, koska vetyperoksidi "polttaisi" heidän päänahan ja se pitää ajoissa huuhtoa kunnolla pois - tiloissa tuskin on kunnollista suihkua edes. Lisäksi kemikaali jää voimakkaana ilmaan tuoksumaan, jolloin sinne ei voi mennä vauvan kanssa. Suihkekin tuoksuu.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se värjäys kestä 45 min vähintään. Tunti varmaan pesuineen kaikkineen ja kahdelta hieman kauemmin. Jos se on mielestäsi hetki, niin ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Tietysti vaippa pitää saada vaihtaa, mutta sen jälkeen jatkakoot. Teinien kanssa pärjää pitkälle huumorilla ja ymmärryksellä, mitäs kaikkea tulikaan itse tehtyä
Tavallaan joo, mutta se kemikaalien haju ja sotku... Ei sitä nyt ihan kaikkea tarvitse hyväksyä kuitenkaan. Ja ihan vaan se vessan varaus noin pitkään käyttöön. Joku roti.
Siis mitä helvettiä. Mä olin siel, Emman, Silvan, Annan, ja Ronjan kanssa! Et sä tolleen voi tulla häiritsemään
Plus että mä saan värjää mun hiuksii mite mä haluun. Me kuvattiin tiktok siel just sillon ku sä avasit oven. Voisit vttu vähän miettii.