Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut pelkäämään naistani

Vierailija
17.05.2022 |

Hän on paljastunut narsistiksi ja on vähitellen murentanut itsetuntoni kokonaan. Olen nykyään pelkkä kuori ja jo täysin itseohjautuva hänen tahtonsa mukaisesti.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on trolli.

Vierailija
22/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen katsonut, että miten pahaksi tilanne voi mennä, jos en kysy aktiivisesti, että mikä hänellä on? Silent treatment hoito alkaa ikään kuin vähitellen. Hänellä on migreeni, joskus voin erehtyä alkuun luulemaan, että hänen paha olo johtuu siitä. Mutta vähitellen päivä päivältä ruuvia kiristetään koko ajan. Sitä alkaa sitten jo itseään ja koko olemassaoloa kyseenalaistamaan. Loppujen lopuksi on pakko kysyä, että mikä hänellä on, jotta saa henkisen pahoinpitelyn lopetettua. Tähän kuuluu vielä tosiaan se lopun häpäisyhoito, joka tekee aktiivisen kysymisen kynnyksen jonkin verran korkeaksi. Sitten tilanne laukeaa taas joksikin aikaa. Periaatteessa hän haluaa kontrolloida minua ja viedä minulta elämänilon. Siinä hän on hyvin onnistunut. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap eroa.

Ajattele lapsia.

Vaimosi on juuri niin hullu narsisti kuin ajattelet hänen olevan.

Narsistista kannattaa muistaa se että narsisti voittaa aina.

Joten kylmä, selkeä ja jämäkkä ero- yksiselitteinen ero, ilman selityksiä, toimii parhaiten. Jos alat selitellä, narsisti saa kumottua sinun oman tahtosi.

Ilmoitat vain, että haluat avioeron. Kun kysyy miksi, sanot ettet halua olla enää yhdessä. Et nyt etkä ikinä. Et halua.

Narsistille oma ego on niin tärkeä että todennäköisesti vaikka pyrkii ehkä tekemään elämästäsi vaikeaa helvettiä, niin löytää myös äkkiä uuden kumppanin.

Jos lapsia niin varaudu vaikeuksiin. Yleensä narsisteilla ei välttämättä ole raha asiat kunnossa joten tapaamisoikeudet voit kiristää yksinkertaisesti rahalla. Ja että jos tapaamisia yrittää estää niin sitten häviää koko sinun puolen suku. Täytyy pelata samaa peliä.

Mutta muista: kommunikoi rauhallisesti ja vakaasti . Älä selittele tai odota narsistin ymmärtävän sanaakaan.

Ja kaikki asiat kirjallisina, paperilla, sähköpostilla tai viestitse. Että jää jälki ja todisteet siitä mitä on sanottu ja puhuttu.

Vierailija
24/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Vain psykopaatti nukkuu puukko patjan alla. Psykopaatilla ei ole tunteita.

Vierailija
26/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oivaltanut vasta reilu puoli vuotta sitten, että tämä ei ole täysin normaalia. Joten ollut aivan sokea, kun en ole ollut ikinä tälläisen ihmisen kanssa tekemisissä. Olen vasta nyt oivaltanut, että ei hän varmaan osaa rakastaa olleenkaan. Hänen tarkoituksensa on yksinkertaisesti tuhota minut. Sen takia hänelle korostuu parisuhteen ulkoiset arvot. Hän haluaa näyttää erittäin hyvältä ja määrää mitä minun pitää laittaa päälle. Pukeutuminenkin on opetettu pitkän kaavan nolaamisen ja kiukuttelun kautta. Vähemmällä pääsee, kun suostuu siihen mitä hän haluaa. Kaikki empaattisuus onkin vain itseasiassa opeteltua käyttäymistä ja muiden peilaamista. Hän ei pysty tuntemaan empatiaa. Koska ei kukaan voi kohdella niin kylmästi ja ilkeästi toista, jos on yhtään inhimmillistä empatiaa olemassa. Ap

Vierailija
27/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap eroa.

Ajattele lapsia.

Vaimosi on juuri niin hullu narsisti kuin ajattelet hänen olevan.

Narsistista kannattaa muistaa se että narsisti voittaa aina.

Joten kylmä, selkeä ja jämäkkä ero- yksiselitteinen ero, ilman selityksiä, toimii parhaiten. Jos alat selitellä, narsisti saa kumottua sinun oman tahtosi.

Ilmoitat vain, että haluat avioeron. Kun kysyy miksi, sanot ettet halua olla enää yhdessä. Et nyt etkä ikinä. Et halua.

Narsistille oma ego on niin tärkeä että todennäköisesti vaikka pyrkii ehkä tekemään elämästäsi vaikeaa helvettiä, niin löytää myös äkkiä uuden kumppanin.

Jos lapsia niin varaudu vaikeuksiin. Yleensä narsisteilla ei välttämättä ole raha asiat kunnossa joten tapaamisoikeudet voit kiristää yksinkertaisesti rahalla. Ja että jos tapaamisia yrittää estää niin sitten häviää koko sinun puolen suku. Täytyy pelata samaa peliä.

Mutta muista: kommunikoi rauhallisesti ja vakaasti . Älä selittele tai odota narsistin ymmärtävän sanaakaan.

Ap ei lähde kulissisuhteesta. Tyypillinen mies. Mennään ulkonäkö edellä suhteeseen ja havahdutaan vuosien kuluessa siihen ettei kuori ole kaikki kaikessa.

(Ot, ei puhunut mitään lapsista)

Ei ole lapsia. Ulkonäköön ihastuin hänessä, koska hän on oikeasti upea. Mutta sen lisäksi hän toki aluksi koukutti minut myös todella ystävällisellä ja rakastavalla käytöksellään. Rakastuin häneen aivan korvia myöten. Aivan täysillä. Tämä olikin vain oikeasti näytelmään, jota en ymmärtänyt silloin. Sitten alkoi vähitellen ns. tasaantumisvaihe. Hän tarkoituksellisesti provosoimaan minua. Tiesi vetää oikeista naruista, millä sai minut samanaikaisesti häpeämään ja kiukkuiseksi. Itse en pysty samaan, ja vaikea  on olla siinä tilanteessa myös rauhallinen. Sitten näitäkin riitoja joutuu pyytelemään anteeksi, vaikka toinen on käytännössä miettinyt koko tarinan juonen etukäteen. Ja kaikki on taas omaa syytä. Ja välillä taas sovitellaan, mutta rakkausnäyttelyä puolison puolelta koko ajan vähemmän ja lyhyempikestoisempana. Ap.

Vierailija
28/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt miten hoidat eron?

Vierailija
29/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt miten hoidat eron?

Olen kerran yrittänyt erota, mutta sydän pakahtui siinä niin paljon, että en osaa olla ilman häntä. Kaipa sitten mielummin menetän sieluni tai henkeni, kuin eroan. Olen miettinyt eroa mutta hän on kuin huumetta minulle. Täydellinen riippuvuussuhde.  Hän on välillä yrittänyt erota minusta, mutta olen saanut hänet kuitenkin takaisin. Tämä on ihan hirveä tilanne. Minut on henkisesti murrettu. Ap. 

Vierailija
30/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tämä ei ole trolli vaan totta, minulla on ainoastaan yksi ohje. Lähde välittömästi äläkä ole enää koskaan missään tekemisissä hänen kanssaan. Mitä pidemmälle lähtöä siirrät. sitä kipeämpää siitä tulee. Lähde siis heti taaksesi katsomatta. Luonnehäiriöinen nainen on todellakin kuin demoni, yhtään liiottelematta.

Vierailija
31/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli tämä ei ole trolli vaan totta, minulla on ainoastaan yksi ohje. Lähde välittömästi äläkä ole enää koskaan missään tekemisissä hänen kanssaan. Mitä pidemmälle lähtöä siirrät. sitä kipeämpää siitä tulee. Lähde siis heti taaksesi katsomatta. Luonnehäiriöinen nainen on todellakin kuin demoni, yhtään liiottelematta.

Minua oikeasti vähän ärsyttää vähättely. Tosin itse olin samanlainen monta vuotta sitten. On varmasti niin, että vain narsistin kanssa seurustelleet ymmärtävät tilanteen. Ja varmaan totta, että narsistit osaavat valita kumppaninsa toisesta ääripäästä. Eli he valitsevat itseään olevan vastakohdan. Ihmisen joka on joskus säretty, on empaattinen ja jossain määrin läheisriippuvainen. Ja tuo on totta, että mitä kirjoitit, että mitä pidemmälle lähtöä siirrän, niin sitä hankalampaa siitä tulee. Tuntuukin, että mitä vaikeammaksi tilanne on mennyt ja mitä enemmän olen yrittänyt voittaa takaisin hänen "rakkauttaan", niin sitä vähemmän minulla on omantunnon arvoa ja sitä suurempi on riippuvuuden tunne. Joutunen vielä kestämään tilannetta, koska nyt ei ole voimia. Ehkä minut heitetään roskiin tai puukotetaan hengiltä. Olen aika säälittävä. ap

Vierailija
32/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua oikeasti vähän ärsyttää vähättely. Tosin itse olin samanlainen monta vuotta sitten. On varmasti niin, että vain narsistin kanssa seurustelleet ymmärtävät tilanteen. Ja varmaan totta, että narsistit osaavat valita kumppaninsa toisesta ääripäästä. Eli he valitsevat itseään olevan vastakohdan. Ihmisen joka on joskus säretty, on empaattinen ja jossain määrin läheisriippuvainen. Ja tuo on totta, että mitä kirjoitit, että mitä pidemmälle lähtöä siirrän, niin sitä hankalampaa siitä tulee. Tuntuukin, että mitä vaikeammaksi tilanne on mennyt ja mitä enemmän olen yrittänyt voittaa takaisin hänen "rakkauttaan", niin sitä vähemmän minulla on omantunnon arvoa ja sitä suurempi on riippuvuuden tunne. Joutunen vielä kestämään tilannetta, koska nyt ei ole voimia. Ehkä minut heitetään roskiin tai puukotetaan hengiltä. Olen aika säälittävä. ap

Et sinä mikään säälittävä ole vaan hullun sekopään uhri. Juokse. Muuten hajoat palasiksi.

Vierailija
33/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee netistä Oiva Mieli harjoituksia. Vaimo on mikä on, sinun ei pidä ollenkaan reagoida hänen sanomisiinsa. . Naurat vaan päälle ja sanot vaikka, että onpa hän taas hauska. Älä anna hänelle valtaa. Älä tottele missään asiassa. Tee mitä teet, vaikka hän miten yrittäisi manipuloida.

Muuta tietä ei ole, usko se.

Vainon pitäisi mennä terapiaan, mutta tuskin menee. Pese sinä kätesi hänen ongelmistaan.

Et ole orja, etkä hänen palkkalistoillaan. Olet vapaa ihminen, jolla on oma tahto.

Voimia sinulle ja hyvää mieltä.

Vierailija
34/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa lukea näitä narsistin uhriutumistarinoita ja muiden "viisaita" vinkkejä...

Toisaalta myös surullista että joku noihin harhoihin haksahtaa ja joutuu pulaan omaa tyhmyyttään.

Vierailija
35/36 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa lukea näitä narsistin uhriutumistarinoita ja muiden "viisaita" vinkkejä...

Toisaalta myös surullista että joku noihin harhoihin haksahtaa ja joutuu pulaan omaa tyhmyyttään.

Tässä voisi avaaja olla narsisti tai vastaava.

Mitä naisen tekemään häpäisyyn kuuluu?

Vierailija
36/36 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanot *naiseni?*

Kuullostaa, niinkuin puhuisit jostakin lihakimpaleesta tms.

Et omista häntä! -naiseni- Minun korviini kuullostaa aivan karmealle!

Puolisoni, avopuolisoni vaimoni, tyttöystäväni/- kaverini- mikä tahansa... *naiseni* sijaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan