Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut pelkäämään naistani

Vierailija
17.05.2022 |

Hän on paljastunut narsistiksi ja on vähitellen murentanut itsetuntoni kokonaan. Olen nykyään pelkkä kuori ja jo täysin itseohjautuva hänen tahtonsa mukaisesti.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseohjautuva on se mihin me muut vasta pyritään.

Vierailija
2/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veijoko se siellä? Jätä se Tuksu, se ei sua jätä niin kauan kuin sulla on vähänkin kupattavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko itkee ihan samaa. En tiedä, miten hän oletti minun suhtautuvan siihen, että hänen vuosikausien salasuhde paljastui. Ilmeisesti odotti päänsilitystä ja säälipìllua?

Vierailija
4/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde AP heti. Minulla oli yksi exä kanssa narsisti nainen. Sellaista pahempaa ei olemassakaan. Kuin demoni.

Vierailija
5/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö se ole sun puoliso? Ei puolisosta sanota että naiseni.

Vierailija
6/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on luvallista. Eroa jo tänään.

Vierailija
7/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se narsisti emakko!

Vierailija
8/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin jokin aika sitten puukon sijauspatjan alta. Kysyin, että meinaako hän minut sillä tappaa. Meni vain vähän vaikeaksi ja sanoi sen jotenkin unohtuneen sinne. Ap

Vierailija
9/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naiset hyväksy miestä itseään vaan pakottavat miehen muuttumaan vaikka mies ei itse sitä haluaisi jonka jälkeen mieskään ei tunne itseään ja nainen valittaa kyseisestä asiasta ennen kun jättää miehen

Vierailija
10/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On syytäkin. 

Vierailija
11/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei... 

Vierailija
12/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie luin, että olen alkanut pelkäämään n@tsiani 😆

Vierailija
13/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän naiset hyväksy miestä itseään vaan pakottavat miehen muuttumaan vaikka mies ei itse sitä haluaisi jonka jälkeen mieskään ei tunne itseään ja nainen valittaa kyseisestä asiasta ennen kun jättää miehen

Ota mies. Vitjapallit kolahtelee kivasti yhteen.

Vierailija
14/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin jokin aika sitten puukon sijauspatjan alta. Kysyin, että meinaako hän minut sillä tappaa. Meni vain vähän vaikeaksi ja sanoi sen jotenkin unohtuneen sinne. Ap

Etkä älyä lähteä?

Vierailija
15/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuuko pilisi siitä johdosta alakuloisena päivät läpeensä? No voi sinua, kärsit kyllä kovasti..

Vierailija
16/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pysty lähtemään. Olen yrittänyt. Jonkinlainen traumabond sidos. Sitä kun on vuosia murrettu tahtoa silent treatmentilla, joka on lauennut siihen, että hän on puskista vedetty jotain syytä, kun olen kysellyt. Ja sitten on pitänyt ymmärtää hävetä. Ja viikkokausien kaltoinkohtelu onkin vain omaa syytä ja sitä pitää vielä pyytää anteeksi. Naiseni on todella kaunis, mutta empaattisesti yhtä kylmä minua kohtaan kuin jääpala. Paha olo minun sisällä vielä korostuu, kun hän puhuu seurassani jollekin lähes täysin vieraalle sydämmellisen lämpimästi ja iloa pulppuen. Mutta kun vieras on poistunut, niin minulle näytetään äksyä naamaa ja ei virkata sanaakaan. Ap

Vierailija
17/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap eroa.

Ajattele lapsia.

Vaimosi on juuri niin hullu narsisti kuin ajattelet hänen olevan.

Narsistista kannattaa muistaa se että narsisti voittaa aina.

Joten kylmä, selkeä ja jämäkkä ero- yksiselitteinen ero, ilman selityksiä, toimii parhaiten. Jos alat selitellä, narsisti saa kumottua sinun oman tahtosi.

Ilmoitat vain, että haluat avioeron. Kun kysyy miksi, sanot ettet halua olla enää yhdessä. Et nyt etkä ikinä. Et halua.

Narsistille oma ego on niin tärkeä että todennäköisesti vaikka pyrkii ehkä tekemään elämästäsi vaikeaa helvettiä, niin löytää myös äkkiä uuden kumppanin.

Jos lapsia niin varaudu vaikeuksiin. Yleensä narsisteilla ei välttämättä ole raha asiat kunnossa joten tapaamisoikeudet voit kiristää yksinkertaisesti rahalla. Ja että jos tapaamisia yrittää estää niin sitten häviää koko sinun puolen suku. Täytyy pelata samaa peliä.

Mutta muista: kommunikoi rauhallisesti ja vakaasti . Älä selittele tai odota narsistin ymmärtävän sanaakaan.

Vierailija
18/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö se ole sun puoliso? Ei puolisosta sanota että naiseni.

Eihän Veijo ja Tuksu olekaan naimisissa.

Vierailija
19/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap eroa.

Ajattele lapsia.

Joten kylmä, selkeä ja jämäkkä ero- yksiselitteinen ero, ilman selityksiä, toimii parhaiten. Jos alat selitellä, narsisti saa kumottua sinun oman tahtosi.

Ilmoitat vain, että haluat avioeron. Kun kysyy miksi, sanot ettet halua olla enää yhdessä. Et nyt etkä ikinä. Et halua.

Narsistille oma ego on niin tärkeä että todennäköisesti vaikka pyrkii ehkä tekemään elämästäsi vaikeaa helvettiä, niin löytää myös äkkiä uuden kumppanin.

Jos lapsia niin varaudu vaikeuksiin. Yleensä narsisteilla ei välttämättä ole raha asiat kunnossa joten tapaamisoikeudet voit kiristää yksinkertaisesti rahalla. Ja että jos tapaamisia yrittää estää niin sitten häviää koko sinun puolen suku. Täytyy pelata samaa peliä.

Mutta muista: kommunikoi rauhallisesti ja vakaasti . Älä selittele tai odota narsistin ymmärtävän sanaakaan.

Jatkan:

Itse pääsin lopulta eroon omasta narsististani kun totesin kylmän viileästi, että ihminen on narsisti enkä halua häntä koskaan lähellekään minua tai perhettäni - ja käskin hänen pysyä minusta ja perheestäni kaukana.

Meni hiljaiseksi ja jätti rauhaan!

Vierailija
20/36 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap eroa.

Ajattele lapsia.

Ap ei lähde kulissisuhteesta. Tyypillinen mies. Mennään ulkonäkö edellä suhteeseen ja havahdutaan vuosien kuluessa siihen ettei kuori ole kaikki kaikessa.

(Ot, ei puhunut mitään lapsista)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan