Miten usein kerrostalonne pihaan pysähtyy ruokakaupan lähetys tai Wolt tai pizzataksi?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommatkaa oma elämä niin ei tarvitse kateellisena kytätä muiden elämää
Ei liene kenenkään etu syödä roskaruokaa monta kertaa viikossa?
Ei ole kenenkään etu kytätä viikkotolkulla jotain toista ihmistä mitä hän syö
Ei koskaan. Teillä sossutalojen pihassa jatkuvasti. Samoin taksit, poliisit, ambulanssit ja palo-autot.
Itse "aiheutan" sitä liikennettä keskimäärin 6-8 kertaa kuukaudessa. Joko iso Prisman tilaus kotiovelle tai esim. perjantaipizza/burgeri maistuu silloin tällöin. Vaikka kuljetus maksaa, niin on se kaiken sen ajan arvoista.
minä kun luulin että pizza on jo virallisesti junttiutunut muotoon pitsa.kiitos ettei ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kenenkään etu kytätä viikkotolkulla jotain toista ihmistä mitä hän syö
Huono ravinto on kansanterveyden ongelma. Siitä maksaa sinun lisäksi minä ja kaikki muut.
En näe pihaan, mikä on toisaalta hyvä asia, edellisessä osoitteessa oli usein joku kiukkuinen tuijottaja vastaan, kun ihan kiltisti istuin juomassa kahvia keittiössä. Nuo puut ovat paljon kivampia katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä sinä voi tietää mitä ruokaa se Woltin tai Foodoran lähetti sun naapureille kuljettaa. Minä tilasin viime viikolla salaatin ja viikonloppuna thaimaalaista ruokaa.
Ei koskaan koska en asu kerrostalossa.
Minulla huoneen ikkunasta näkee rapun ovelle. Ei tarvitse kuin vilkaista ulos, kun kuulee auton tulevan pihalle.