Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ahdistaa aina kun mies on kotona

Vierailija
17.05.2022 |

Olen rento tai onnellinen vain kun olen ilman miestä jossain tai kun mies ei ole kotona. Muutaman kuukauden ollut tällaista. Tai en tarkkaan tiedä onko se juuri ahdistusta vai muuta epämääräistä pahaa oloa. Onko kellään kokemusta vastaavasta? Mistä se johtui ja miten ratkaisit? En nimittäin tiedä mitä tehdä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Vierailija
22/33 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet yhdessä toisen kanssa jos ahdistaa? Vai asutteko liian tiiviisti, koko ajan yhdessä. Eri asunnot vai lisätilan tarvetta? Oletko tutkinut mikä erityisesti ahdistaa tai mitkä asiat. Onko mies hankala luonne tai joku ei vain toimi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että ihmisiä ei jotkut asiat ahdistaisi, jos niihin on joku syy, eivät kaikki ole ahdistushulluja.

Vierailija
24/33 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole lapsia, niin mitäpä jos kokeilisit  viihtyisitkö mieluummin sinkkuna tai kenties toisenlaisen puolison kanssa. Olin samassa tilanteessa ja kun erottiin, tunsin vain helpotusta. Nyt sinkkuna ei ahdista koskaan. 

Vierailija
25/33 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs hullu sinä olet kun pitää noin huutaa??

Vierailija
26/33 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa vaimon läsnäolo. On rennompaa olla yksin. Hän on vain kämppis ja lasteni äiti.

Entä lasten läsnäolo?

Vierailija
27/33 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa kun kuulen naisten ahdistuvan miehistä.

Vierailija
28/33 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/33 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua erota, millä minä maksaisin elämisen ja matkat ?

ap

Vierailija
30/33 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa sille oma man cave, jossa on kaikkea kivaa. Sun tarvitsee katsella häntä vaan kun tulee luolastaan, eli harvoin.

Vierailija
31/33 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on muutaman kuukauden päässä ja pian Tinder kutsuu. Saat valita kenet haluat, jos olet nainen.

Vierailija
32/33 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on alkanut suhteet ahdistamaan, kun mies on alkanut jollain tapaa vaativaksi mulle tärkeissä asioissa (mies ei siis kunnioita minua, vaan yrittää muuttaa), päsmäröimään, manipuloimaan, huutamaan, tönimään, rikkomaan tavaroita tai pettänyt jne. Yleensä epäasiallinen käytös on eskaloitunut väkivallaksi. Olen yrittänyt silti saada suhteet toimimaan aiheuttaen itselleni vain lisää ahdistusta ja masentuneisuutta, kun pitää pelossa elää. En löydä normaalia ihmissuhdetta.

Vierailija
33/33 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin ahdisti. Aina kun mies oli työmatkoilla, toivoin hänen viipyvän pitempään. Oli sellainen arvaamaton napsahtelija, kodin mikrojohtaja ja tapavihainen, herkeämätön valittaja. Onneksi tuli ero ja erilleen muutto. Nykyisen miesystävän läsnäolo ei ahdista.

Niin. Vielä. Eiköhän sekin ala ahdistamaan, kun värkki kuivahtaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi