Voisin kirjottaa kirjan kuinka elämästäni tuli helvetti kiusaamisen
Kommentit (19)
Lapset ja nuoret tuhoaa aikuisen elämän. Tarkoituksena saada uhri eli minut hengiltä.
Toivottavasti onnistuvat ja pääsevät joskus tappamaan mut.
No siitä vain kirjoittamaan.
Tulee varmasti bestseller.
Joopa joo .........
Kiusaaminen on ihmisten reality-viihdettä, johon voi osallistua telkusta katselemisen sijaan. Vaikka kyllä tätä esiintyy muissakin eläinlajeissa. Harmi niille, jotka valikoituvat uhreiksi.
Ei näitä nyyhkytarinoita enää kukaan jaksa, voisin lukea jotain sellaista kirjaa "näin pääsin kuin koira veräjstä kouluaikaisista kiusaamisistani" ja tämä asenne toi minulle menestystä myös työelämässä.
Mun tappaminen olisi suuri lahja heille. Haluaisin jokaisen kiusaajani ylä ja ala asteilta sekä ammattikoulusta pahoinpitelemään mut.
Ja sen videointi ja levittely mun tiedoilla olisi plussaa. Hautakiveeni kirjoitan näiden henkilöiden nimet.
Haluun kaikki nää mun hautajaisiin. Sekä heidän nimet mun hautakiveen. Olisin oikeesti tosi kiitollinen niille jos päästäisivät mut täältä pois.
Miksi eivät vaan tekisi sitä kun poliisiin on estetty soittamasta? Pääsisin täältä pois ja kaikki olis hyvin. ?
Onko liikaa pyydetty että he päästäisivät mut parempaan paikkaan? Sehän heillä on muutenkin päämäärä niin tekisvät sitten.
Kirjoita, edes itsellesi jotain! Vuodata ja "oksenna" kaikki traumat paperille. Tekee hyvää mielelle.
Haluan antaa oman kuoleman heille lahjaksi sen he kyllä saavat.
Miksi roikut niissä kiusaamisissa, ja myrkytät itse elämäsi sillä?
Anna anteeksi, hengitä vapautuneesti, ole vahvempi ja katse eteenpäin.
Kuinka hienot hautajaisistani tulee kun nämä kantaa mun arkkua. :) harmi etten ite nää sitä ilon tapahtumaa 😔
Näin tapoimme keharin ,
Ilon juhlaa odottaessa.
Miksi soisit kiusaajille sen ilon?
Vierailija kirjoitti:
Miksi eivät vaan tekisi sitä kun poliisiin on estetty soittamasta? Pääsisin täältä pois ja kaikki olis hyvin. ?
Vauvalla voit olla mutta et soittaa poliisille?
Niin sanottu kiusattu on ERITTÄIN usein itse syypää siihen mitä hänelle tehdään.
Ei normaaleja kiusata, ainakaan kauaa. Vika on sinussa. Kirjoita kirja heikkouksistasi.
Ei muuta kuin kirjoittamaan sitten...