Mitä pidätte saldorajana kännykässä 10-vuotiaalle?
Mä ehdotin 15euroa ja miehen mielestä se on ihan liian vähän. Miten te muut?
Kommentit (8)
saldorajana 15 euroa + viihdenumeroesto. Kerran on toisella mennyt saldo kiinni ja oli sellainen opetus että varmaan muistaa.
Ja että miksikö lapsilla kännykkä. Siksi että meillä ei ole lankapuhelinta ja tottaikai lapsella pitää olla puhelin koulun jälkeen. En ole tyhmä ja köyhä kotiäiti, kuten tämä " ihmettelijä"
Ja niille viisastelijoille jotka ihmettelevät kännykän tarvetta, niin meillä se on pelastanut monesti, on pudonnut pyörästä ketjut, kerran tyttö kaatui pahasti...Kovasti on käyttöä ollut, tarpeeseen tuli siis. Kummallakin laskut on n 7-10 ¿/kk.
Tuosta saldorajasta, mulle yks kaveri kerran selitti että hän luottaa lapseensa, että ei laittanu saldorajaa, ei sitä tarvita kun hän tietää ettei poika soittele... No, meni kuukausi ja niin se tuli naama norsun *** kertomaan miten pojan koulukaverit oli napannu bussipysäkillä kännykän pojalta ja soitellu kuymmenien eurojen laskun. Onneks sai sen pois niiltä. Mutta mä otin saldorajan ihan sen takia heille että tosiaan jos se puhelin katoaa, ei sitä kauatta pysty käyttää kun saldo umpeutuu. Mun mielestä on hyvä keksintö! :)
ja 20 euroa riittää useaksi kuukaudeksi. Mutta aina välillä on puhelinta tarvittu, tavallista seinäpuhelinta kun ei meillä ole.
Viihdelinjaestot on lapsilla, mutta saldorajaa en ole asettanut. Olen sanonut, että järkevästi saa soitella ja viestitellä, ja laskut ovatkin pieniä, alle vitosen kuussa kullakin, 15-vuotiaalla ehkä kympin verran.
Noista saldorajoista kuulee välillä ikäviä juttuja, kun eivät ole pitäneet ja operaattori syyttää tekniikkaa. Prepaidissa kummasti tekniikka toimii...
ja lataan sitä aina lapsilisäpäivänä 10 eurolla.
Hyvin riittää, ei koskaan ole edes puhunut umpeen. Kerran kävi jopa niin, ettei tarvinnut ollenkaan ladata lisää puheaikaa, koska saldoa oli jäljellä vielä 8 euroa!
Hyvin on riittänyt, yleesä lasku on hiukan yli tai alle kympin.
Estot viihdenumeroihin kylläkin. Laskut 1-3¿/kk.