Miksi naiset kuvittelevat että mies saisi aina hyvää seksiä, mutta nainen huonoa?
Minä olen ollut yli 10 vuotta parisuhteessa,jossa seksi on aina hyvää, mutta suhde avoin. Olen kokeillut vuoden aikana 6 eri naisen kanssa ja kaikki ovat olleet huonoja. Ketään ei kiinnosta kun esitä. Toiveeni hyvästä seksistä. Jokainen on ollut että haluaa vain nopeasti munaa sisään ja alkavat aivan mielettömään jyystöön, kumppanin kanssa jota ei edes tunneta. Se on selviytymistä alusta loppuun, toivoen että lopuksi laukeaisi. Hyvässä seksissä kumppanini kanssa saan 5 orgasmia ennenkuin lastit lähtee liikkeelle, se vaatii äärimmäistä kiihotusta. Jyystöt eivät kyllä ole sitä.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten narina on kyllä enemmän kuin epäreilua. Saavat aina kun jaksavat panna, useinmiten nainen jää ilman.
Sinä luulet että miehelle on aina nautintoa kun lasti lentää? Tiedätkö edes että miehen orgasmi ja laukeaminen ovat aivan eri asia? Minä pystyn hyvässä seksissä ja omassa kivassa saamaan vaikka 5 orgasmia ja sitten ylittämään sen rajan että myös lastit lähtee liikkeelle. Ap
Kyllä tiedän, olen ihan aikuinen. Mutta mies kyllä saa lähes aina, siis lähes. Se on huimasti enemmän kuin naisilla.
Viimeksi vierailin yhden 10 vuotta nuoremman naisen luona. Minä sain kaksi kertaa, melkein pakolla, hän sai noin 7 kertaa monella eri tavalla, nuolemalla, käsin. Oli todella herkällä orgasmit. Oli todella hänen nautintoa koko treffit. Ensi kerralla lupasin että saa ottaa myös lelun mukaan. Ap
Olipa hieno kokemus sulla! Hyvä Pekka! *äiti taputtaa*!
Mutta älysitkö, mikä ero on suurin osa naisista vs. prostituoitu nainen, jonka luona kävit, ja joka esitti nauttivansa sun känsäisestä kielestä ja käsistä, koska hän saa rahaa tästä esityksestä?
En ole käynyt huorissa 10 vuoteen. Silloinkin, koska kaikkea täytyy kokeilla. Oli huono kokemus.
Hyvä avaus
Ihmeen tiukka stereotypia että miehille riittää laukeaminen, että miehet suorastaan haluavat huonoa seksiä.
Tietysti eri ihmisten seksuaaliset kiinnostukset ovatkin erit.
Miksi naiset sitten haluavat uudestaan?
Pelkkää sielu ei valitettavasti riitä siihen että tuntuu hyvältä. Ei vaikka kuinka kiinnostava olisi.