Kaupan myyjään ihastuminen
Olen siis ihastunut yhteen miesmyyjään lähikaupalla. En ole hänen kanssaan muuten puhunut kuin minä nyt "päivää", "kiitos" jne ja nähnytkin siellä vain muutaman kerran (joo tiedetään oon todella herkkä ihastumaan). Ongelmani on siis että kannattaisko mun vaan unohtaa se vai mitä. Tuntuisi oudolta pyytää häntä ulos kun en ole hänen kanssaan mitään niitä näitä juttuja puhellut ja jos yrittäisin puhella niin pelkään että hän ärsyyntyisi flirttailustani. Onko kukaan muu ollut samassa tilanteessa?
Kommentit (36)
Minä iskin mieheni kaupan kassalta. Yhdessä nyt 18v. N39
Minusta voi kyllä aiva hyvin pyytää kahville jne. Jos teistä se on niin hirveää niin kertokaahan nyt ap:lle että miten hänen sitten tulisi pyytää tätä miestä kahville. Töiden ulkopuolella?
Vierailija kirjoitti:
Minä iskin mieheni kaupan kassalta. Yhdessä nyt 18v. N39
Kuinka iskit hänet?
En alkois itse paskomaan siellä missä syön.
Vierailija kirjoitti:
Armeijakaveri oli lihamestari. Kertoi että eräs naisasiakas oli ihastunut häneen. Kyseessä oli hänen puoleltaan normaali asiakassuhde, hyvää päivää, hymyilyä ja smalltalkia. Nainen oli alkanut osaa lihaa joka päivä ja lopulta kaveri oli mennyt takahuoneeseen piiloon naisen tullessa kauppaan. Ei auttanut, illalla nainen odotti kaupan henkilökunnan ovella kaveria. Oli yrittänyt puhumalla selittää olevansa jo varattu ja koska naisella oli lapsi rattaissa hän oletti naisenkin olevan. Nainen oli lähtenyt. Seuraavana iltana nainen oli tullut miehensä ja lapsensa kanssa kaupalle syyttäen, että kaveri yrittäneen vietellä häntä. Järkipuhe ei auttanut, vaan naisen mies on vetänyt kaveria turpaan.
Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Kehotan ihmisiä jättämään töissään olevat ihmiset rauhaan. Itse sain töistä vainoojan, jolle asetettiin lähestymiskielto kahdesti.
Minulle kävi päin vastoin; sain kaupan kassasta kiusallisen stalkkerin.
Tämä mies työskenteli lähikaupassa, luulen että oli tai on jonkinlaisessa esimiesasemassa, työskenteli kuitenkin myös kassalla muitten tehtävien lisäksi.
Koska olen avomielinen ja ystävällinen ihminen, tervehdin aina kassaa tai bussikuskia tai kuka nyt sitten onkaan, niin tätä miestäkin kun lähikaupassa kuitenkin tuli aika usein poikettua.
Tämä mies, nuorempi kuin minä, oli aika ujo mutta ystävällinen, sellainen vähän pullukka tavallinen suomalainen mies.
Joskus sattui että näin hänet kadulla työhön menossa kun olin itsekin liikkeellä ja tervehdin aina.
Tämäpä alkoi kiusallisesti seurailla minua, tarkkailla kaupassa ja pyöriä siinä lähellä jne.
Kaiken huippu kuitenkin oli kun kerran tulin bussilla kotiin ja tämä tyyppi oli samassa bussissa menossa töihin. Istuin vähän taaempana hän asettui etupenkkiin, ja pian huomasin että hän kuvasi minua kännykällä olkapäänsä yli!
Se tuntui todella kamalalta ja suorastaan pelottavalta. Sen verran pelotti etten uskaltanut sanoa mitään mutta siihen kauppaan en enää jalallani astunut.Hieman myöhemmin sain onneksi asunnon muualta.
Niin että ei nämä kassa-ihastukset aina ole ihan pelkästään vatsanpohjasta mukavasti kutittavia, voi olla melko painostaviakin ja jopa pelottavia. Itsehän en ollut ihastunut, vain normaalisti kohtelias. Se kai sitten tulkittiin väärin.
Jos se myyjä olisi myös ihastunut sinuun, niin se tekisi aloitteen. Ei kukaan kassa ota tosissaan asiakasta.
Jos kohtaatte jossain vapaa-ajalka, silloin on ok jutella, mutta ei töissä
Vierailija kirjoitti:
Jos se myyjä olisi myös ihastunut sinuun, niin se tekisi aloitteen. Ei kukaan kassa ota tosissaan asiakasta.
En tiennytkään tällaisesta yleisestä halveksunnasta. Kyllä meidän lähikauppamme kassat ovat melkein kaikki kivoja asiakkaille, vaikea ajatella, etteivät he ottaisi asiakkaita tosissaan.
Espoon Järvenperän K-kyläkauppa Auroran elähtänyt kassanainen
jakelee töhryiselle paperille kirjoittamaansa puhelinnumeroon
ainakin kaikille varatuille miesasiakkaille.
Sanoen vielä "Soita" mulle.
Ei jätä rauhaan, vaikka olen monta kertaa sanonut ettei ole
tarvetta. Olen onnellisesti naimisissa.
Pienin sofiavaimoni työskenteli kaupankassalla aikanaan kun tapasimme Thaimaassa 🙄
Minulla on nyt sama tilanne meneillään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaankaan kannata kaupan kassaan ihastua, koska he ovat ystävällisiä kaikille. Sitten kun tälläistä typeryyksiä teet niin hän ei enää olekaan niin ystävällinen kassa, vaan käyttäytyy sitten robottimaisesti kun seuraavan kerran asioit. Kokemusta on, kun ajattelin että olisi muutakin kyseessä kuin kauppias/asiakas suhde.
Tämähän se. Meidän lähikaupassa on yksi ihastuttavan kaunis ja mukava myyjä. Tuli ihan hiki myötähäpeästä kun viime perjantaina yksi miesasiakas lirkutteli hänelle kömpelösti. Myyjä kyllä hanskasi tilanteen asiallisesti, mutta voi hyvänen aika nyt miehet, antakaa naisten tehdä edes työnsä rauhassa.
Aivan kuin jotkut eivät ymmärtäisi, että aspat ovat ystävällisiä KAIKILLE, se on osa heidän työtään. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?
Jos ei lähes koskaan saa minkäänlaista positiivista huomiota, nopeasti lukee tuollaisesta kiinnostusta. Ihan yleisesti tiedossa.
Olen ollut ruokalassa syömässä, kun viereisessä pöydässä mies ihan tohkeissaan toiselle: "toivottiko kassa sulle hyvät ruokahalut? Ai ei? No minullepa toivotti!" ja ilme kuin saanti olisi taattu.
Todistaa sen että miehille kelpaa vain kauniit ja hyvännäköiset, me tavalliset ja arkipäiväiset vaikka kuinka oltaisiin mukavia ei kelvata kenellekään pitää olla "ihastuttavan kaunis"