Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arkkupakastin on nykyisin statussymboli

Vierailija
17.05.2022 |

Se kertoo sen, että asutaan niin väljästi, että sellainen on mahdollista sijoittaa jonnekin.
Se kertoo myös sen, että perheessä todennäköisesti metsästetään.

Kaikkihan tietää, että pääosin metsästysseuran jäsenet ovat metsänomistajia tai muuten arvostetussa asemassa olevia henkilöitä.

Guccin pikkulaukuilla päteminen on köyhien hommaa.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äidillä on kolme arkkupakastinta, koska hänen mielestään on tuhlausta jättää ilmaista ruokaa metsään. Voittaako meidän perhe siis jonkun statuskilpailun?

Tuhlausta on myös museoida sitä ilmaista ruokaa.

Vierailija
42/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi koskaan arkkupakastinta rumentamaan kaupunkikotiani. Olen maalta lähtöisin. Marjastus ja metsästys on tuttua. No more.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Guccin pikkulaukkuja saa myymälästä, voi ostaa vaikkapa luotolla.

Ainoastaan rahvas ostaa massatuotteita joissa on suurikokoinen logo. Näin he viestivät toisilleen kuuluvansa laumaan.

Vierailija
44/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmyys valuu alaspäin. Kun avaat ovellisen pakastimen, tapahtuu ihan muuta kuin pakastinarkkua avatessa.

Vierailija
45/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkkupakastin on pakastimen malli eli on arkku/laatikko jossa on kansi.

Kaappipakastin on kaappi, jossa ovi.

Kooltaan ja pakastusteholtaan ne voivat olla samanlaiset.

Meillä töissä on arkkupakastin, tosi mini ja varmaan vain 30l.

Vierailija
46/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äidillä on kolme arkkupakastinta, koska hänen mielestään on tuhlausta jättää ilmaista ruokaa metsään. Voittaako meidän perhe siis jonkun statuskilpailun?

Älä huoli, kaikki syksyllä kerätyt on kyllä käytetty seuraavaan kesään mennessä.

Vierailija
47/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa nauroin ääneen av-palstan juttua.

Terveisin se, jolla on 3 pakastinta.

Vierailija
48/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, kaikki syksyllä kerätyt on kyllä käytetty seuraavaan kesään mennessä.

Tai sitä seuraavaan, jos seuraavana vuonna tulee oikein huono sato. Kala on oikeastaan ainoa, jota ei kannata säilyttää kovin pitkään, ja valmisruuat.

Vierailija
49/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole arkkupakastinta. Itse asiassa meilllä ei kaupunkikodissamme ole pakastinta lainkaan.

Kesäkodissamme on pakastetilaa jenkkikaapissa kaksi hyllyä. Sinne mahtuu Ben&Jerry-pakkauksia muutama.

Vierailija
50/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, minullakin on siis edes yksi statussymboli! Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja minulla on kerrostalokaksiossani arkkupakastin.

Vierailija
51/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa jotain esteettisesti hyvännäköisiä arkkupakastimia?

En halua mitään valkoista tylsää möhkälettä. Eri muotoisia, eri värisiä, kauniita?

Vierailija
52/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla ja appiukolla on varmaan viisi arkkupakastinta, joista yksi on täynnä raparperia, vuodesta toiseen. Keväällä anoppi roudaan ne edelliset syömättä jääneet raparperit kompostiin, ja muutamaa viikkoa myöhemmin appiukko täyttää pakkasen uuden sadon raparperilla. Anopin mielestä tämä on hulluutta, mutta appiukko on sitä mieltä, että eikun vaan raparperit pakastimeen, kyllä ne talven aikana tulee syötyä. Ei ne tule ikinä.

Vierailija
53/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua mitään valkoista tylsää möhkälettä. Eri muotoisia, eri värisiä, kauniita?

Sinisiä, punasia ruusunkukkia. Voithan tehdä vaikka minkälaisia kraffitteja.

Vierailija
54/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahus, mun anoppihan on sitten varmaan joku kuningatar! Noita arkkuja kun löytyy täynnä marjoja vaikka hur mycke.

Vierailija
55/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkkupakastimen omistajaa vaivaa suurella todennäköisyydellä kihti.

Vierailija
56/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on arkkupakastin 20 neliön yksiössä alle 14 neliön huoneessa, että sellainen statussymboli. Luksusta kyllä, että loppuvuodesta oli aika täynnä marjoja ja voi tehdä samalla kertaa vaikka pariksi viikoksi ruokaa ja laittaa pakastimeen eikä tarvitse kun mikrossa pyöräyttää ilman että tarvitsee ostaa eineksiä tai pikaruokia.

Vierailija
57/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin tästä sen verran, että iso arkkupakastin korvaa Guccin pikkulaukun. Ok. Vain yksi kysymys vielä. Tuleeko niihin ostaessa aina olkahihna mukana, vai hankitaanko se erikseen?

Vierailija
58/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan tietää, että metsästäminen on julmaa ja sellaista alhaista tappamisenhalua ei voi suosia.

Häpeä! Arkkupakastin myös vie sähköä, joten siksi se löytyy vain mummoilta. Alle 50 v eivät osta, koska eivät ole tottuneet köyhien hamstraamiskulttuuriin, kuten sinä.

Kyllä sulla nyt on väärä käsitys. Arkkupakastimet ovat tosi in esim. USA:n fire-piireissä. Eli omistajat ovat oikeasti varakkaita.

Vierailija
59/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DCfix kaunistaa

Vierailija
60/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin Guccin pikkulaukkuja saa myymälästä, voi ostaa vaikkapa luotolla.

Ainoastaan rahvas ostaa massatuotteita joissa on suurikokoinen logo. Näin he viestivät toisilleen kuuluvansa laumaan.

Mulla onkin vain ihan pieni sievä Gucci-kuvio arkkupakastimessani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä