Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arkkupakastin on nykyisin statussymboli

Vierailija
17.05.2022 |

Se kertoo sen, että asutaan niin väljästi, että sellainen on mahdollista sijoittaa jonnekin.
Se kertoo myös sen, että perheessä todennäköisesti metsästetään.

Kaikkihan tietää, että pääosin metsästysseuran jäsenet ovat metsänomistajia tai muuten arvostetussa asemassa olevia henkilöitä.

Guccin pikkulaukuilla päteminen on köyhien hommaa.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies metsästää, mutta ainoa maa mitä omistetaan on vuokraoikeus 900 neliön okt-tonttiin lähiössä. Ja arkkupakastin löytyy autotallin nurkasta, jee.

Vierailija
22/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin arkkupakastimessa on ruumiita.

Oon nähny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta riittävän iso, että myös vaimo mahtuu sinne!

Vierailija
24/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joiden miehet käy metsällä, eikö hävetä tuollainen?

Ihmiset pitävät metsästäjiä tappamisfetisisteinä... ällöttävää nautiskella tappamisesta. Ei mulla muuta :)

Vierailija
25/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan tietää, että metsästäminen on julmaa ja sellaista alhaista tappamisenhalua ei voi suosia.

Häpeä! Arkkupakastin myös vie sähköä, joten siksi se löytyy vain mummoilta. Alle 50 v eivät osta, koska eivät ole tottuneet köyhien hamstraamiskulttuuriin, kuten sinä.

Ei arkkupakastin vie sen enempää sähköä kuin pystymallikaan. Ja niin, tosiaan jos rahaa olisi yllin kyllin ei välttämättä tarvitsisi isoa pakastinta, kun voisi ostaa/tilata ruokaa sen enempää miettimättä. Mutta en tunne ketään niin rikasta ettei säästö ruokalaskussa kiinnostaisi, ja tunnen kuitenkin useampia joiden nimet löytyy sieltä +100te tienaavien listalta.

Vierailija
26/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisten helmat hulmuaa kun sanoo että kotona on tuhannen litran finlux.

Vierailija
27/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset pitävät metsästäjiä tappamisfetisisteinä... ällöttävää nautiskella tappamisesta. Ei mulla muuta :)

Ei hävetä. Sinun olisi syytä hävetä omia ennakkoluulojasi, onneksi omassa tuttavapiirissä ei ole tuommoista porukkaa.

Vierailija
28/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme arkkupakastinta. Ei metsästetä mutta pakastimessa on oman navetan nautaa fileinä, paisteina ja jauhelihana.

Vierailija
29/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan tietää että metsästäjistä iso osa on maattomia alueella asuvia.

Tai maanomistajien sukulaisia. Jos nämä lasketaan suurin osa on maattomia. Maanomistajan sukulainen vaikk itse maanomistaja ei edes metsästäisi lasketaan maat tuoneeksi.

Vierailija
30/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä on kolme arkkupakastinta, koska hänen mielestään on tuhlausta jättää ilmaista ruokaa metsään. Voittaako meidän perhe siis jonkun statuskilpailun?

Vierailija
31/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hävetä. Sinun olisi syytä hävetä omia ennakkoluulojasi, onneksi omassa tuttavapiirissä ei ole tuommoista porukkaa.

Jos vastustan eläinten ammuskelua omaksi huviksi, on kyseessä "ennakkoluulo"?

Tiedätkö, mitä ennakkoluulo tarkoittaa. Retorinen kysymys..

Vierailija
32/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan tietää että metsästäjistä iso osa on maattomia alueella asuvia.

Tai maanomistajien sukulaisia. Jos nämä lasketaan suurin osa on maattomia. Maanomistajan sukulainen vaikk itse maanomistaja ei edes metsästäisi lasketaan maat tuoneeksi.

Valtion mailla voi metsästää vaikka ei tuntisi yhtään maanomistajaa.

Vierailija
33/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näytä ap. tietävän, suurin osa metsästysseuran jäsenistä, ei todella ole metsänomistajia, sillä metsästys tapahtuu valtion ja yks. maita vuokraamalla.

Ja metsästys on harrastus ja vielä hyvin kallis sellainen ja se hirvenliha kilo maksaa moninkertaisesti enemmän jos vertaa kaupan naudan lihaan kaupassa.

Ja mitä tulee arkkupakastimiin, niin ne ovat kaikkien saatavilla, kun pienimmät ovat 100l.

Vierailija
34/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä eläimiä huviksi ammuta vaan ravinnoksi.

Eri

Vierailija
35/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi on kun et edes tiedä mitä varten metsästetään. Varmaan koko ikänsä karsinassa asunut possupihvi maistuu, mutta vapaana metsässä elänyt hirvi on kauheaa eläinrääkkäystä?

Vierailija
36/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on papkastin kuin pakastin ja ei kerro metsästys. Moni maalla ostaa teurastomosta koko ruhon kimpaa naapureiden kuin sukulaisten kanssa.Jakaa masut pää luvun mukaan kuin ruhosta lihat.Halvempaa kuin yksi ostaa nautta,sikaa ymm.Lihatiskiltä,Jos on suurperhe helpompi pakastaa marjat sienet ymm sihen.Kuin jääkaappi /pakaste yhdistelmä joka helpommin kerää huuretta ja saa useammin sulatta.

Vierailija
37/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- omaksi huviksi? Kaipa niitäkin on mutta kaikki metsästäjät jotka tunnen käyttävät eläimet ruuakseen.

Vierailija
38/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin metsästetään osin siksi, ettei tarvitsisi ostaa tehotuotantolihaa. Kasvisruoka ja riista on ihmisen luontaista ravintoa. Osin metsästetään siksi, että luonnossa liikkuminen ja oleminen on mukavaa, ei haittaa vaikka ei aina tule saalistakaan.

Vierailija
39/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkkupakastin mahdollistaa suuremman ja laadukkaamman hätäruokavarastoinnin.

Ikävä kyllä meillä kaikilla sitä ei ole. Haluaisin.

Ei taida pitää ihan paikkaansa, sillä arkkupakastimia on aina saanut pieniä, pienin taitaa olla 30l. ja reilulla satasella eli se siitä luksustuotteesta.

Meillä mökillä on n. 50l arkkupakastin ja mahtuu pieneen tilaan kun on n. 50x50 cm.

Vierailija
40/93 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todistit vain juuri omat ennakkoluulosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän