Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka tuntevat suoranaista VIHAA vanhempaansa kohtaan?

Vierailija
16.05.2022 |

Olen alkanut oikeasti vihaamaan. Oikein tunteet huokuu ja itken usein iltaisin kun mietin sitä paskaa mitä jouduin kokemaan.
Inhoan äitiäni, todella.

En tiedä katkaistaisenko välit vai en. Terapiaa ainakin tarvitsen.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä voi kiehua tyhjästäkin, mutta kolmikymppisenä voi halutessaan pistää välit poikki. Aina ne voi solmia uudelleen, jos siltä tuntuu. Enemmän kuin joka sadas on persoonallisuushäiriöinen. Osa heistä vanhempia. Vaikka asiaa voi ymmärtää, kaikkea ei tartte hyväksyä.

Päätöstä ei kannata tehdä 13-20 vuotiaana. Silloin voi olla itse enemmän sekaisin. Se on normaalia.

Vierailija
42/52 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin isääni ja rumasti sanottuna onneksi kuoli pari vuotta sitten. Helpotti kummasti kun ei ole pakko olla enää muodon vuoksi tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri vihasi isäänsä teini-iässä. Ryyppäili ja oli muutenkin menossa "mieron tielle". Isä kielsi kaveripiirin ja pakotti pärjäämään koulussa. En tiedä ihan miten. Kaiffari on nykyään eläinlääkäri. Sanoo että isä pelasti hänet. Kai se joskus toimii.

Vierailija
44/52 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhempiaan vihaa vielä aikuisena, niin vika on omien korvien välissä  -> hoitoon.

Vierailija
45/52 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on juuri sitä naisten neuroottisuutta ja naisillahan on muutenkin tapana vatvoa ikivanhoja asioita. Juuri tytöt kokevat henkistä painostusta vanhemmiltaan, ei pojat. Man up nyt vaan ja mieti jotain muuta. 

Juu, pojista vaan muikkautuu vastaaavissa oloissa persoonallisuushäiriötasoisia narsisteja. Tytöillä on sentään mahdollisuus parantua, kun valittavat.

Vierailija
46/52 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattajat sanoo että vanhempien tärkein tehtävä on aiheuttaa pettymyksiä lapsilleen. Kaipa se rakastamisen ja tuen lisäksi. Ihme jos joskus ei vanhempiaan vihais. Ja rakastais samalla. Narskut sit erikseen.

Vierailija
47/52 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vanhempiaan vihaa vielä aikuisena, niin vika on omien korvien välissä  -> hoitoon.

Mulle sanottiin hoidossa, että nyt olisi korkea aika herätellä turvallisesti ne oikeutetut ja tarpeelliset vihantunteet vanhempaansa kohtaan. Ne, jotka olen aina liian kilttinä sysännyt sivuun.

Vierailija
48/52 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne enää vihaa se söi vai minua. Miksi viha oli äiti 38v. kun synnyin isä 58v.Isä kuoli 69 vuotiaana syöpään.Äiti sydis 57v. Lapset on tehtävä nuorena.Eikä niin että kuolaan ja lapsi jää orvoksi.Heiteille oman onnen nojaan.

Vierailija
49/52 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan joo. Jos vihaa syystä, niin silloin välit poikki, ettei tarvitse vihata. Niin aikuinen toimii. Ihmisiä kaikki on. Enemmän säälittäviä ne vanhemmat, joita jotkut vihaa.

Vierailija
50/52 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanottiin hoidossa, että nyt olisi korkea aika herätellä turvallisesti ne oikeutetut ja tarpeelliset vihantunteet vanhempaansa kohtaan. Ne, jotka olen aina liian kilttinä sysännyt sivuun.

Viha on osa asian työstämistä. Mutta sitä ei kannata pitää lopullisena tavoitteena. Luopuu vanhemmistaan tarvittaessa.

Vierailija
51/52 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan antama ohje: " Kunnioita isääsi ja äitiäsi" on edelleen voimassa.

Asiaan voi pyytää apua ylhäältä.

N

Tämä koskee vain heimoa, jolle se on aikanaan annettu. Vanhempien on syytä kunnioittaa ja arvostaa lastaan.

Apua ylhäältä en ole koskaan saanut. Että se siitä neuvosta.

Vierailija
52/52 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat kyllä ovat tasan tarkkaan tienneet, mitä ovat tehneet. Vanhemman oikeudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan