Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hyötyä kauniinaolemisesta on?

Vierailija
16.05.2022 |

Miksi kannattaa panostaa ulkonäköönsä ja olla kaunis? Mitä kaunis saa, mutta ruma ei?

Kommentit (152)

Vierailija
1/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä

Vierailija
2/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä sulle mietittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tutkimustenkin mukaan helpommin töitä, parempaa palkkaa jne. Jopa vanhemmat kohtelevat kaunista lasta paremmin kuin rumaa eli ovat ymmärtäväisempiä ja anteeksiantavaisempia. Tietysti myös kumppani löytyy helpommin.

Minulla on itseäni liki 20 vuotta nuorempi ystävä, jonka ulkonäkö, erityisesti vartalo, ei ole perinteisen viehättävä. Kyllä se ero huomion määrässä verrattuna siihen, mitä itse sai nuorena esimerkiksi yöelämässä, on huikea. Ja on sillä väliä. Itse ihan vain nättinä, en kaunottarena, olen aina saanut sen pojan/miehen, jonka olen halunnut. Kaverini ei yleensä saa miestä, josta olisi kiinnostunut.

Vierailija
4/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon kaikkea. Ainakin ystäviä, seuraa ja parisuhdemahdollisuuksia.

Vierailija
5/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani- ja seksitarjokkaita on niin paljon , että voi valita joukosta mieleisensä.

Kaikki vatteet näyttävät hyvältä ja voi tuntea esteettistä iloa katsoessaan peiliin.

Ihmiset suhtautuvat myötämielisesti ja ihailevasti, työllistyminen ja ihmissuhteiden saaminen on helpompaa kuin rumalle. Omaa ulkonäköä ei tarvitse murehtia ja hävetä ja voi keskittyä olennaisempiin asioihin.

Vierailija
6/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaampaa (rikkaamman) pippeliä.

Vierailija
7/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut ne miehet joihin olen ihastunut. Valitettavasti, voisi jopa sanoa niistä ensimmäisistä. Nykyinen on onneksi hyvä ihminen.

Enpä näe, että olisi ollut muuta hyötyä. Sekin vain nuorena. Vanhemmiten kauneus joka tapauksessa katoaa ja on pärjättävä osaamisella ja omalla luonteella. Ystävyyssuhteiden en koe perustuvan ulkonäköön vaan muihin arvoihin ja yhteisiin kiinnostuksen kohteisiin.

Vierailija
8/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tutkimustenkin mukaan helpommin töitä, parempaa palkkaa jne. Jopa vanhemmat kohtelevat kaunista lasta paremmin kuin rumaa eli ovat ymmärtäväisempiä ja anteeksiantavaisempia. Tietysti myös kumppani löytyy helpommin.

Minulla on itseäni liki 20 vuotta nuorempi ystävä, jonka ulkonäkö, erityisesti vartalo, ei ole perinteisen viehättävä. Kyllä se ero huomion määrässä verrattuna siihen, mitä itse sai nuorena esimerkiksi yöelämässä, on huikea. Ja on sillä väliä. Itse ihan vain nättinä, en kaunottarena, olen aina saanut sen pojan/miehen, jonka olen halunnut. Kaverini ei yleensä saa miestä, josta olisi kiinnostunut.

No ei se näin mene. Minä olen ihan normaali nainen, ja olen pärjännyt joka paikassa ihan hyvin. Opiskelut ja koulu meni hienosti, kavereita olen aina saanut helposti, olen saanut erinomaisen miehen, jonka halusin, ja työpaikat, jotka halusin. Minun on oikeasti mahdotonta keksiä, mikä olisi ollut helpompaa, jos olisin ollut kauniimpi.

Paljon enemmän minusta ratkaisee ystävällinen ulospäinsuuntautunut persoona, riittävä älykkyys, hyvä itsetunto ja rohkeus. Kun niitä on, pärjää kyllä ihan tavallisellakin ulkonäöllä.

Vierailija
9/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkkuni on lihava ja ei erityisen kaunis kasvoiltaan, mutta on luonteltaan jotain aivan mahtavaa ja hänellä on aina ollut todella laaja kaveripiiri, hänellä on hyvä työ ja hyvä palkka, hänellä on komea sekä varakas mies ja heidän suhteensa vaikuttaa kaikinpuolin rakastavalta ja tasapainoiselta. 

Hän on kaunis sielultaan eikä silloin ulkonäöllä ole väliä.

Vierailija
10/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se näin mene. Minä olen ihan normaali nainen, ja olen pärjännyt joka paikassa ihan hyvin. Opiskelut ja koulu meni hienosti, kavereita olen aina saanut helposti, olen saanut erinomaisen miehen, jonka halusin, ja työpaikat, jotka halusin. Minun on oikeasti mahdotonta keksiä, mikä olisi ollut helpompaa, jos olisin ollut kauniimpi.

Paljon enemmän minusta ratkaisee ystävällinen ulospäinsuuntautunut persoona, riittävä älykkyys, hyvä itsetunto ja rohkeus. Kun niitä on, pärjää kyllä ihan tavallisellakin ulkonäöllä.

No hienoa sulle. Kaverini on älykäs, rohkea, monipuolinen, maailmasta kiinnostunut erittäin mukava ja ystävällinen ihminen. Mutta valitettavasti voisi sanoa, ettei hän ole edes tavallinen viehättävyydeltään vaan hänellä on ulkoisia ominaisuuksia, jotka ovat miehistä luotaantyöntäviä. Se todella näkyy kiinnostuksen puutteena.

Vierailija
11/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että miehet kuolaa perään ja vonkaa, voi olla jopa enemmän negatiivinen kuin positiivinen juttu. Ne on kiinnostuneet kikkelinsä sijoituspaikasta eikä niinkään ihmisestä. Paineita voi tulla siitä hyvältä näyttämisestäkin.

Vierailija
12/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kivaa kohtelua ihmisiltä. Voi huoleta pyytää esim apua, ihmiset on mukavia. Helpompi saada töitä. Ei ahdista oma ulkonäkö. Luulen että kaikki nämä voi saada myös riittävällä itsetunnolla ja mukavalla luonteella, mutta nekin kehittyy todennäköisemmin kun on hyvännäköinen.

Voi valita kumppaninsa isosta joukosta. Tähänkin pätee itsetunto, mutta ulkonäkö edellisiä enemmän.

Uskon hyvin että elämä on hieman helpompaa kauniina, mutta ei se mikään ihmelääke ole.

Vierailija
13/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan itse ainakin ihmisten ilmoilla enemmän hymyjä ja katseita osakseni jos olen huoliteltu ja kauniisti pukeutunut vs. tukka paskaisena, migreenin takia naamani verenpurkaumille oksentaneena ja pieruverkkareissa. Jälkimmäisessä tilanteessa ei kyllä pahemmin kiinnosta huomio :D

Vierailija
14/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen kauneus kestää 5-10 vuotta ennen kuin nahka alkaa valahtaa. Se siitä. Voin nähdä sen peilistä.

Vierailija
15/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis saa kehuja ja ihailevia katseita.  Mutta voihan sellaisia saada tietenkin kaikesta muustakin kuin vain ulkonäöstä.

Vierailija
16/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että miehet kuolaa perään ja vonkaa, voi olla jopa enemmän negatiivinen kuin positiivinen juttu. Ne on kiinnostuneet kikkelinsä sijoituspaikasta eikä niinkään ihmisestä. Paineita voi tulla siitä hyvältä näyttämisestäkin.

Miehet kuolaa ja vonkaa ihan taviksiakin liikaa. Joten sitä nyt ei kukaan halua enemmän. Niitä kunnon miehiä tietysti jokainen haluaa, mutta oman kokemukseni mukaan hyvät miehet ovat enemmän kiinnostuneita naisen persoonasta kuin täydellisestä ulkonäöstä, joten tavallisen näköisen naisen saattaa olla jopa helpompi löytää se hyvä mies, kun ne pinnallisimmat eivät häröile ympärillä.

Vierailija
17/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon kaikkea. Ainakin ystäviä, seuraa ja parisuhdemahdollisuuksia.

Minä sitten olen ruma vaikka muut toisin on väittänyt. Miksi kaikki ovat vaihdelleet minulle?

Vierailija
18/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kuolaa ja vonkaa ihan taviksiakin liikaa. Joten sitä nyt ei kukaan halua enemmän. Niitä kunnon miehiä tietysti jokainen haluaa, mutta oman kokemukseni mukaan hyvät miehet ovat enemmän kiinnostuneita naisen persoonasta kuin täydellisestä ulkonäöstä, joten tavallisen näköisen naisen saattaa olla jopa helpompi löytää se hyvä mies, kun ne pinnallisimmat eivät häröile ympärillä.

Juuri näin. Ne kaikkein sekoimmat, röyhkeimmät ja pinnallisimmat tunkee eniten iholle ja kunnon miehet jää jalkoihin.

Vierailija
19/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppani- ja seksitarjokkaita on niin paljon , että voi valita joukosta mieleisensä.

Kaikki vatteet näyttävät hyvältä ja voi tuntea esteettistä iloa katsoessaan peiliin.

Ihmiset suhtautuvat myötämielisesti ja ihailevasti, työllistyminen ja ihmissuhteiden saaminen on helpompaa kuin rumalle. Omaa ulkonäköä ei tarvitse murehtia ja hävetä ja voi keskittyä olennaisempiin asioihin.

Tarkennus: miehet suhtautuvat myötämielisesti ja ihailevasti. Toiset naiset ovat kateellisia ja usein melkein silminnähden vihamielisiä.

kaunis N

Vierailija
20/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin haluaisin, että miehet kuolaisivat ja vonkaisivat enemmän . Olisi kiva, jos saisi seksiä ja voisi jopa valita mieleisensä kumppanin. Itse olen nainen, josta hyvin harvoin, jos koskaan, kukaan mies kiinnostuu. Enimmäkseen olen täysin näkymätön miehille, se todella tekee itsetunnolle ja naiseudelle hallaa. Näin on ollut ihan nuoresta saakka. En oikeastaan edes koe itseäni naiseksi kun minua ei ole sellaisena nähty.