Nyt autatte mua laihdutuksessa!
Mä haluaisin ihan tosissani saada 10kg pois! Mitat on nyt 168/68. Haluan kerrankin mennä vaatekauppaan ja ostaa minkä vaatteen vain, huolehtimatta kiristtäkö se tuolta vai täältä..
Syön tosi terveellisesti, kaikkien terveellisten ja laihduttavien sääntöjen mukaan.. mutta, mutta.. mun heikko kohtani on kaikki makea, aarrggh!
Syön päivittäin suklaata, karkkia, keksejä. Miten pääsen niistä eroon?? Mun täytyy olla niistä sitten totaalikieltäytyjä, koska makean suhteen olen kuin alkoholisti: jos otan hiukan, jään koukkuun.
Keväällä pystyin olemaan ilman makeaa ja paino putosikin suht nopeasti 5kg. Harrastan juoksua, joka osaltaan auttoi asiaa.
Mutta nyt en jaksa enää juostakaan, makaisin vaan sohvalla ja söisin karkkia. Kaikki kadotetut kilotkin on tullut takaisin.
Auttakaa saamaan itseäni niskasta kiinni!!
Kommentit (2)
Mä olen siis ihan toivoton tapaus, JOKA päivä syön karkkia, suklaata tms..Mutta maanantaina aloitin karkkilakon, ja vielä on pitänyt. JA PITÄÄ EDELLEEN!!! En ole päättänyt mihin asti olen, ainakin kaksi viikkoa on tavoite. Pakko olla myös totaalilakossa, muuten syön päivittäin. TSEMPPIÄ!! Ja aloita namilakko! =)
Itse vähensin suklaan syöntiä asteittain siten, että viikottainen fazerin sininen-levy vaihtui pätkiksiin. Kun himottaa, on parempi syödä pätkis/18 g. Vie suklaan himon hetkeksi. Ja kun tavallaan on luvallista syödä se pätkis, ei tule sitä kielletyn herkun lumoakaan.
Näin pääsin lopuistakin raskauskiloista eroon. Muuten syön ihan normaalisti, vällillä tavallista kotiruokaa ja välillä pizzaa.