Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Seksiä ystävältä rahaa vastaan
Anonyymu
16.05.2022 |
Tahtoisin ystävältäni pyytää että hän panisi mua rahaa vastaan. Saisin surut.. pois onko kukaan muu niin tehnyt? Ja paljosta
Kommentit (2)
kävin laittelemassa isoa sisään naapurin yh n jakojen välissä ja välillä annoin vähän ruokarahaa kun oli tiukilla vaikkei niinkän alapäästään. joskus kunnon imutuksen jälkeen heitin viiskybäsen kun nieli taitavasti
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
Itse olen ikisinkku mies, jolla on useampia kavereita ja ystäviä niin miehiä kuin naisia mutta en missään nimessä halua harrastaa ystväni saati kaverini kanssa seksiä - En edes maksusta. En yksinkertaisesti viehäty mistään epämääräisistä viritelmistä ja säädöistä. - Tiedän toki, että on heitä, joilla on omat "friends with benefits" yms. säätöjä ja jotkut saattavat niiden kanssa onnistuakin mutta itse saattaisin luultavasti vain rikkoa niissä itseni. Tai sitten vain en ole kohdannut ketään, jonka kanssa tällainen järjestely olisi ollut mutkatonta ja luontevaa toteuttaa. Onneksi iloa ja tyydytystä antavia tapoja nauttia yhteisestä ajasta on muitakin kuin harrastaa seksiä.