Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen lapsi lähdössä ja taas jo koko päivän vihjaillut "kivasta" kun ollaan taas kaksin. Minua ei kiinnosta, eikä ole fiilistä.

Vierailija
15.05.2022 |

Muilla samaa? Aina kun lapset ovat täällä, ja ovat lähdössä takaisin äidilleen, niin aamusta asti vihjaillaan seksijutuista kun lapset ovat lähteneet. En todellakaan ole missään moodissasilloin, vaan haluan olla rauhassa ilman älämölöä, siivoilla sotkut ja vain nauttia siitä ettei joku ihan koko ajan puhu jotain tai ole jotain vailla.

Kommentit (1164)

Vierailija
481/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 kirjoitti:

Ensin otetaan mies, jolla on lapsia ja sitten ulistaan siitä, kun miehellä on niitä lapsia. Mikä tässä oikein on ideana?

Sun aivotoiminnan stimulointi. Muuten joutuisit miettimään vaikka Nato-jäsenyyttä.

Vierailija
482/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän sua. Veikkaan että suurin osa palstalaisista ei ymmärrä. Tsemppiä!

Jonnet ei ymmärrä. Kaikki parisuhteessa olevat ja olleet naiset ymmärtävät.

Jep, mies pitäköön kivaa keskenään. Tuli elävästi mieleen häämatka, kun mies halusi oitis kohteeseen päästyä hommiin eikä mulla ollut neljän tunnin lennon jälkeen yhtään fiilistä. Siihen aikaan koneessa sai tupakoida ja päätä särki ja oksetti kun inhottaa tupakanhaju. Kohteessa +30 varjossa.

Ilmeisesti noilla kaikki järki valuu munaan kun eivät tajua että naisen on oltava oikeassa mielentilassa ja fyysisestikin vireessä.

Alkoi oksettaa sun mies, ap. Sori.

Mä olen parisuhteessa oleva nainen ja en ymmärrä. Olen myös uusperheellinen. Kun meillä lapset lähtee joka toinen pe, ilta todellakin on parisuhdeaikaa. Kumpikin, ja erityisesti minä, on innoissaan, että saa olla rauhassa kahdestaan. Joskus harrastetaan heti seksiä, mutta viimeistään myöhemmin. Joskus treenataan ensin yhdessä, tehdään hyvää ruokaa, avataan viinipullo, joskus mennään ihan oikeille treffeille kaupungille. Ollaan oltu lähes kymmenen vuotta yhdessä, mutta treffit on silti kivoja.

Kun lennettiin lomalle Thaimaaseen, nimenomaan pitkän lennon jälkeen teki mieli seksiä. Kesti aika paljon yli 4h.

Olen ajatellut asian niin, että mitä katuisin kuolivuoteellani. Olisiko pitänyt siivota enemmän? Meillä on siistiä, mutta tuosta pohdinnasta johtuen siivous ei ole kovin korkealla prioriteettilistallani. Perhe- ja parisuhdeaika on.

Niin me ollaan erilaisia. Mulla loppui lukeminen tuohon käyttämääsi termiin parisuhdeaika. Alkoi jo kuulostaa vankilalta.

Mä en tajua näitä jotka kokee että siivoaminen on kaikille vastenmielistä? Mä oikein nautin siivoamisesta ja sit tämäntyylisten ihmisten takia joutuu aina käymään kauhean väännön kun odotan kesälomaa että saan siivota kaapit niin aina se sama "ei, nyt otat rennosti, et siivoa mitään kaappeja".

No mut se on se mitä mä oikeasti odotan että mulla on kaikessa rauhassa aikaa tehdä ja saan käyttää siihen vaikka koko päivän jos haluan? Vähän sama esim. joskus sen seksin kanssa. 

Älä tajua, ei sun tarvii. En minäkään naisena tajua naisia, jotka eivät halua seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kommentti!

Harvoin saa lukea "äitipuolesta", joka suree miehen lapsen lähtöä.  Yleensä niitä lapsia ei edes haluta edes vieraisille.

Vierailija
484/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

En ikinä suostuisi suhteeseen miehen kanssa, joka tarvitsee minua vain seksiin.

Juu mutta seksistä tai edes eroottisesta läheisyydestä ei saisi parisuhteessa koskaan kumpikaan tuosta vaan kieltäytyä. Aina tulee ottaa huomioon sen toisen ihmisen tunteet myös

Heh, jos vaimo haluaa seksiä niin joko se anelee ja kerjää, tai sit runkatkoot

Vierailija
485/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 kirjoitti:

Ensin otetaan mies, jolla on lapsia ja sitten ulistaan siitä, kun miehellä on niitä lapsia. Mikä tässä oikein on ideana?

Miehen lapset alkavat ärsyttää ja tuntua luotaantyöntäviltä ja rasitteelta vasta ajan mittaan, eivät aluksi. Yritä miettiä, miltä sinusta tuntuisi, että vastineeksi siitä, että ihastuksesi nätti tyttö alkaa seurustella kanssasi, naapurissasi asuvat kolme random eläkeläistätiä kävisivät luonasi joskus kylässä. Varmaan se vielä menisi ok. Ajattelisit, että no kyllä tämän kestää silloin tällöin, kun saa vastineeksi parisuhteen sen ihanan tytön kanssa.

Yritäpä sitten sitten eläytyä tilanteeseen, jossa se ihana tyttö on muuttunut aika arkipäiväiseksi ja ehkä välillä vähän rasittavaksikin tapaukseksi vuosien mittaan ja ne naapurin eläkeläistädit ovat muuttaneet kotiisi asumaan joka viikonloppuna ja lomilla 24/7 seuraavaksi 12 vuodeksi. Alkaako ahdistaa? Tuletko siitä seksituulelle? Niinpä.

Vierailija
486/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, että jotkut pitävät seksillä kiristämistä sitä, jos nainen sanoo, että seksiin jäisi aikaa ja jaksamista, jos mies tekisi oman osansa kotitöistä. Eikä miehetkään aina seksiä halua vaikka tilaisuus siihen olisi. Aamuvirkku nainen voi herättää miehen aamuviideltä panemaan ennen töihin lähtöä, mutta jos nainen tekee tuon joka aamu, alkaa mies valittaa väsymystä. Ja jos miehen pitää valita mökkiviikonloppu kavereitten kanssa tai viikonloppu vaimon kanssa sängyssä, mies lähtee kavereiden kanssa. Olen itse kokeillut kumpaakin omaan mieheen eikä meillä tosiaan silloin ole ollut minkäänlaista seksiin viittaavaakaan.

Vierailija
487/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan. Siinä on tuo, että ensin pitää olla lasten saatavilla ja sitten kumppanin. Ihan kuin omalla ajalla ei olisi merkitystä. Körjistäen, että koko ajan revitään johonkin suuntaan.

Aika usein kumppanin muka seksikäs vihjailu tuntuu enemmänkin vonkaamiselta tai kärttämiseltä.

Jeps. Fiksu mies ymmärtää, että jos ei saa vastakaikua niille vihjailuilleen niin silloin niitä ei pidä jatkaa.

Eikä tosiaan pidä myöskään kärttää ja vongata eli kokeilla "kepillä jäätä" tunnin päästä uudelleen.

Siinä vaiheessa pitää odottaa aloitetta naiselta vaikka se menisi seuraavaan päivään.

Ja sitten kun tämä toistuu riittävän usein ja seksi siirtyy jostain syystä aina vaan päiviä eteenpäin, niin pian mies tajuaa, että anna olla. Tyhjän saa pyytämättäkin. Sitten pian nainen alkaakin jo ihmettelemään, miksi mies ei enää edes kosketa minua. Ei se enää vaan jaksa kokeilla. Tässä vaiheessa naisen tulisi toimia ja ottaa aloitteet omiin käsiinsä, jos haluaa miehensä pitää.

Näinpä, läheisyyttä piisasi, mutta seksiä ei harrastettu kerran kuussa.

Yllättäen läheisyys väheni. Seksiä edelleen kerran kuussa (naisen ovulaatio)

Lopulta oli helpompaa kieltäytyä siitä kuukauden armopalasta. Kun kerran runkkaa 29 päivää kuukaudessa niin eiks se ole sama tehdä 30 kertaa?

Muutaman kieltäytymisen jälkeen nainen vetäytyi kuoreensa, ei seksiä 2.5 vuoteen, eilen viimeksi sanoin "ei tänään kulta"

Minua ihmetyttää joka kerta sinun kommenttien jälkeen, miksi ihmeessä olet tuollaisessa suhteessa? Vaimossasikin on jotain pahasti vialla, kun ei älyä lähteä.

Vierailija
488/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, että jotkut pitävät seksillä kiristämistä sitä, jos nainen sanoo, että seksiin jäisi aikaa ja jaksamista, jos mies tekisi oman osansa kotitöistä. Eikä miehetkään aina seksiä halua vaikka tilaisuus siihen olisi. Aamuvirkku nainen voi herättää miehen aamuviideltä panemaan ennen töihin lähtöä, mutta jos nainen tekee tuon joka aamu, alkaa mies valittaa väsymystä. Ja jos miehen pitää valita mökkiviikonloppu kavereitten kanssa tai viikonloppu vaimon kanssa sängyssä, mies lähtee kavereiden kanssa. Olen itse kokeillut kumpaakin omaan mieheen eikä meillä tosiaan silloin ole ollut minkäänlaista seksiin viittaavaakaan.

Kum.allisra, että jotkut naiset eivät ymmärrä sitä, että miehellekin maistuu kotityöt paljon paremmin jos on ensin saanut seksiä.

Vierailija
489/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kum.allisra, että jotkut naiset eivät ymmärrä sitä, että miehellekin maistuu kotityöt paljon paremmin jos on ensin saanut seksiä.

Kummallista, kun omalta mieheltä lähtee siinä kaikki tarmo ja se vain nukahtaa.

Vierailija
490/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sinä tulet töistä kotiin, vaimo haluaa seksiä, niin rupeatko sinä sitten sen jälkeen laittamaan ruokaa?

Vierailija
491/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on mies taas saanut sellaisen helmen, on varmasti maailman onnellisin mies.

Vierailija
492/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan. Siinä on tuo, että ensin pitää olla lasten saatavilla ja sitten kumppanin. Ihan kuin omalla ajalla ei olisi merkitystä. Körjistäen, että koko ajan revitään johonkin suuntaan.

Aika usein kumppanin muka seksikäs vihjailu tuntuu enemmänkin vonkaamiselta tai kärttämiseltä.

Jeps. Fiksu mies ymmärtää, että jos ei saa vastakaikua niille vihjailuilleen niin silloin niitä ei pidä jatkaa.

Eikä tosiaan pidä myöskään kärttää ja vongata eli kokeilla "kepillä jäätä" tunnin päästä uudelleen.

Siinä vaiheessa pitää odottaa aloitetta naiselta vaikka se menisi seuraavaan päivään.

Ja sitten kun tämä toistuu riittävän usein ja seksi siirtyy jostain syystä aina vaan päiviä eteenpäin, niin pian mies tajuaa, että anna olla. Tyhjän saa pyytämättäkin. Sitten pian nainen alkaakin jo ihmettelemään, miksi mies ei enää edes kosketa minua. Ei se enää vaan jaksa kokeilla. Tässä vaiheessa naisen tulisi toimia ja ottaa aloitteet omiin käsiinsä, jos haluaa miehensä pitää.

Lopulta oli helpompaa kieltäytyä siitä kuukauden armopalasta. Kun kerran runkkaa 29 päivää kuukaudessa niin eiks se ole sama tehdä 30 kertaa?

Muutaman kieltäytymisen jälkeen nainen vetäytyi kuoreensa, ei seksiä 2.5 vuoteen, eilen viimeksi sanoin "ei tänään kulta"

"Sori, kulta mua ei huvita nyt" :D, katsotaan sitten vuoden päästä uudestaan :D

LOL :D

Vierailija
493/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannatti jälleen kerran olla lapseton sinkku. Välttyi tuoltakin säätämiseltä.

Mitä teet täällä?

Saat kiksit kun haukut miehiä?

Kunhan seuraan aikani kuluksi kuinka vaikeaksi ihmiset elämänsä tekevät. En hauku ketään, koska kukin saa elää niinkuin haluaa. Myös minä lapsettomana sinkkuna, jonka elämä ei ole vaivalloista säätämistä ja taistelua päivästä toiseen. Eläköön valinnanvapaus.

Vierailija
494/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on siis se ihan saman että jos ei ole tarpeeksi pitkään ollut sopiva kuun asento ilmanpaine, lämpötila, ilman kosteus, lahja ja huomio määrä niin mies voi parisuhteesta saada jotain muutakin kuin laskun elämän ylläpidosta

Vierailija
495/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parastahan se on kunnolla nussia kaikki paineet pois ja sitten tehdä muita mukavia juttuja sen jälkeen. Siivota nyt ehtii milloin vain. Millaista seksiä te oikein harrastatte, jos se on kotityö muiden joukossa sen sijaan että olisi suurta nautintoa?

Vierailija
496/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M46 kirjoitti:

Miehen lapset alkavat ärsyttää ja tuntua luotaantyöntäviltä ja rasitteelta vasta ajan mittaan, eivät aluksi. Yritä miettiä, miltä sinusta tuntuisi, että vastineeksi siitä, että ihastuksesi nätti tyttö alkaa seurustella kanssasi, naapurissasi asuvat kolme random eläkeläistätiä kävisivät luonasi joskus kylässä. Varmaan se vielä menisi ok. Ajattelisit, että no kyllä tämän kestää silloin tällöin, kun saa vastineeksi parisuhteen sen ihanan tytön kanssa.

Yritäpä sitten sitten eläytyä tilanteeseen, jossa se ihana tyttö on muuttunut aika arkipäiväiseksi ja ehkä välillä vähän rasittavaksikin tapaukseksi vuosien mittaan ja ne naapurin eläkeläistädit ovat muuttaneet kotiisi asumaan joka viikonloppuna ja lomilla 24/7 seuraavaksi 12 vuodeksi. Alkaako ahdistaa? Tuletko siitä seksituulelle? Niinpä.

Toisaalta ainoa oikea teko tässä olisi katsoa peiliin ja todeta että olitpa todella tyhmä jos et ymmärtänyt jo kättelyssä että ne eläkeläistädit on ja tulee aina olemaan ja kuuluukin aina tulla olemaan sille tytölle tärkeämpiä kuin sinä. Jos tämä ei ole ollut peruspremissi jo suhteen alussa, niin sietääkin kärsiä.

Vierailija
497/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannatti jälleen kerran olla lapseton sinkku. Välttyi tuoltakin säätämiseltä.

Mitä teet täällä?

Saat kiksit kun haukut miehiä?

Kunhan seuraan aikani kuluksi kuinka vaikeaksi ihmiset elämänsä tekevät. En hauku ketään, koska kukin saa elää niinkuin haluaa. Myös minä lapsettomana sinkkuna, jonka elämä ei ole vaivalloista säätämistä ja taistelua päivästä toiseen. Eläköön valinnanvapaus.

Totta, ja hyvähän se on sinkkuna pysyä jos ei sellaiseen puolisoon riitä rahkeet, jonka kanssa elämä ei ole vaivalloista tai taistelua. 

Vierailija
498/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää joka kerta sinun kommenttien jälkeen, miksi ihmeessä olet tuollaisessa suhteessa? Vaimossasikin on jotain pahasti vialla, kun ei älyä lähteä.

Mitä? Eihän parisuhteessa saa vaatia seksiä.

Vierailija
499/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sori, kulta mua ei huvita nyt" :D, katsotaan sitten vuoden päästä uudestaan :D

LOL :D

Niin?

Sehän on ällöttävää kun toinen vonkaa  :)

Vierailija
500/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisella vonkaamisella mies aiheuttaa aina vaan sen, että vaikka alunperin panetti niin tuota kuunnellessa se himo vaan katoaa johonkin.

Ja jos vonkaaminen jatkuu niin se oma himo ja panetus pysyykin poissa. Mikään ei ole epäkiihottavampi kuin seksiä vonkaava mies.

Surkeinta on se, että seksiä ei edes tarvitsisi olla vonkaamassa vaan sitä kyllä todellakin harrastettaisiin edelleen taatusti molemmille riittävästi, jos mies vaan ei olisi aloittanut tuota vonkaamista. 

Mistä miehet edes keksii, että tuo on jotenkin tarpeellista? Vai kuvitellaanko että tuo on jokin uusi ja kiihottava esileikki joka pitää aloittaa suhteen piristämiseksi?

Ehkä ne lukee salaa naistenlehtiä, niissä olen joskus lukenut jotain vähämielisiä artikkeleita miten pitkin päivää flirttailu saa aikaan ah-niin-ihanan ilotulituksen makuuhuoneessa. My ass. Ei pitäisi kopioida noita artikkeleita suoraan amerikoista, se mikä toimii siellä ei välttämättä toimi meidän kulttuurissa.

Toinen on se, että sängyssä pitäisi puhua. Naistenlehdistä varmaan opittu sekin. Ymmärrän mahdollisimman lyhytsanaiset toimintaohjeet silloin, kun se on välttämätöntä, mutta kaikki sellainen "nauti, kulta, nauti" -henkinen lässytys (tai rivojen puhuminen) herättää kyllä minussa voimakkaita haluja -iskeä miestä kämmenselällä vasten suuta. Että turpa kiinni ja keskity siihen panemiseen.

Toki seksistä on tärkeää puhua, mutta ainakin minusta on parempi puhua neutraalisti keittiön pöydän ääressä siitä, onko kumpikin tyytyväinen. Mutta silloin kun on toiminnan aika, ei sanat toimi ainakaan minulla yhtään.

Sekin on muuten ärsyttävää, jos mies yrittää kovasti viritellä tai lämmitellä sinua tai painella nappejasi. Tekee jotain, mistä huomaa sen ajattelevan, että "tästä se kiihottuu". Inhoan sitä. Jos mies ei käy niin kuumana että tuollainen laskelmointi unohtuu, ihan turha edes ruveta hommiin.

Minun haavemaailmani on joku menneiden aikojen Skotlanti a la Outlander, jossa miehillä on kiltti ja naisilla pitkät hameet ilman alushousuja ja kun henki tulee päällä, kumpikin voi vaan nostaa helmat, hoidetaan hommat ja sitten jatketaan muita puuhia sanomatta sanaakaan.

Ohhoh, ollaan me erilaisia. Musta olis täydellistä, jos mies halailisi ja pussailisi pitkin päivää ja sopivalla hetkellä päästäisi sitten asiaan. Mulle ei toimi yhtään että lapset menee hetkeksi vessaan, mies laskee housut ja on heti valmis. Mä en todellakaan ole valmis ja kun tiedän että mulla menee se 20min olla riittävän valmis niin koko juttu on melkein pilalla ennen kuin se kunnolla alkoikaan. Koen sen yhtä hankalaksi kuin jos mies ilmoittaisi, että klo 17 pitäisi olla valmis. Tykkäisin myös, jos mies juttelisi tuhmia mutta ei todellakaan juttele. 

Olette varmaan siis puhuneet siitä mitä sä tahtoisit, ja sitten te puhutte yhdessä että mikä on toisellekin luontevaa - asetutte toisen asemaan tavallaan? 

Kumpikin siis koittaa tehdä sellaisia juttuja mitkä tuntuu siitä toisesta hyvältä myös, kun haluaa olla ihmisen kanssa niin tahtoo tehdä sille hyviä juttuja. 

Puhuttu ollaan mutta ratkaisua ei vielä ole. Meillä on kyllä seksiä joka viikko mutta se voisi olla keskimäärin parempaa. Ongelma on, että mä en innostu yhtä nopeasti kuin mies ja sillä välin kun miehen pitäisi lämmitellä minua niin häneltä menee kuulemma innostus ohi. Minusta hän voisi lämmitellä pitkin päivää, jutella ja pussailla mutta se ei taida olla hänelle se luonteva juttu vaan vasta kun haluaa sitä seksiä. Kyllä molemmat kai haluaisi sen toisenkin nauttivan, toivottavasti. Naisena sitä jää vähemmälle kun jos miehellä ei seiso niin seksiä ei tule mutta naisen kuivuus on sitten liukkarilla ratkaistava ongelma pahimmillaan (en suostu sellaiseen).