Miehen lapsi lähdössä ja taas jo koko päivän vihjaillut "kivasta" kun ollaan taas kaksin. Minua ei kiinnosta, eikä ole fiilistä.
Muilla samaa? Aina kun lapset ovat täällä, ja ovat lähdössä takaisin äidilleen, niin aamusta asti vihjaillaan seksijutuista kun lapset ovat lähteneet. En todellakaan ole missään moodissasilloin, vaan haluan olla rauhassa ilman älämölöä, siivoilla sotkut ja vain nauttia siitä ettei joku ihan koko ajan puhu jotain tai ole jotain vailla.
Kommentit (1164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat juuri sellaiselta naiselta, joka haluaa määrittää milloin seksiä saa harrastaa ja milloin ei. Miehesi kannattaisi juosta ja lujaa.
Jokainen ihminen ,jopa nainen saa määritellä ihan itse haluaako seksiä vai ei sekä koska ja miten haluaa. Jos ei haluta niin silloin ei seksiä harrasteta.
Tuo aamusta alkava vonkaus on kyllä niin turn off ,että viimeisetkin halut katoaa. Yäk. Asiasta kannattaa puhua miehen kanssa, että lopettaa ällöttävän käytöksensä.
Miten te pidätte seksuaalisuutta yllä, itsestäni ainakin ihan parasta on se että sitä arkipäiväistä koskemista ja hipaisuja on. Ei sen tarvitse olla mitään sen ihmeellisempää vihjailua, mutta eihän seksi saa olla mikään tabu josta ei saa mainita. Pitää olla sellainen tapa joka sopii molemmille jotta kiinnostus pysyy yllä.
Tuo mainitsemasi hipaisu ohimennen ym on ihan muuta kuin keskustelun aihe eli vonkaaminen joka on tunteja/päiviä jatkuva yhdistelmä jankuttamista, itsesääliä ja vaatimista.
Noista jokainen jo yksinäänkin on harvinaisen täydellinen turn off.
Ja sitten kun on suhteessa, jossa edes koskea ei saa koska toinen ei halua, niin mitä voisi tehdä. Ei ole kovin haluttu olo itsellä. Parasta kun ei vaan puhu tai tee mitään, niin toinen ei saa vääriä signaaleja. Ja itse haluaisin lähinnä halata vaimoa ja koskea, mutta ei, tätäkään ei saa tehdä.
Sellaisesta suhteesta erotaan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin ap. Lapsiviikonloput miehen lasten kanssa ovat hirveitä, en jaksaa niitä lapsia yhtään ja tuntuvat tunkeilijoilta kodissani. Koko normaali kodin rauha on mennyt. Tarvitsen niiden jälkeen useita päiviä toipumista. Miehen lapset kotonani on pahin turn off, mitä kuvitella saattaa, mikään muu asia ei vie halujani niin täydellisesti kuin se. Lapsettomat ja ydinperheelliset eivät näköjään sitä voi käsittää.
No miksi helvetissä asut sellaisen miehen kanssa, jolla on lapsia?
Se on niiden lasten (toinen) koti. Sinä olet se tunkeilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kuka kirjoitti tuosta iskämiehestä. Niin totta. Isyys ei ole yhtään seksikästä. Ehkä oman lapsen isä voisi olla, kun se kuitenkin siinä näyttäisi miehekkäästi miten on tässäkin asiassa miehekäs ja hyvä, ja että tuon kanssa kannatti lapsia tehdä kun sillä on homma hanskassa noin hyvin ja siihen voi luottaa kuin vuoreen. Tuollainen voi helposti lisätä miehen seksikkyyttä, ja tätä kautta halua häneen.
Sen sijaan toisten lapsia hyysäävä mies on pelkästään epäviehättävä seksuaalisesti. En voisi kuvitella tilannetta missä syttyisin siitä että mies on hoitanut lapsia koko päivän tai viikonlopun tai viikon, elänyt vain heidän tarpeilleen, ja sitten alkaisi vonkailemaan ja ehdottelemaan seksiä kun lapset ovat lähdössä johonkin. Tosiaankin tuntuisi siltä että olen vain hyödyke joka nostetaan viikoksi sivuun, ja otetaan kaapista esiin taas kun on sen aika. Väliajan kulkisin itsekin ei-omien lasten perässä hoitajana ja sotkuja siivoillen.
Mikähän oma roolini tuollaisessa tilanteessa oikein olisi?
Oon kyllä kuullut kun vaikka kaveri sanoo että lastenvaunuja työntävä mies on seksikäs, mutta kun kuulin että eräs silmäkarkki töistä oli saanut tyttökaverinsa kanssa lapsen, hän muuttui sillä siunaamalla mielessäni epäseksikkääksi, ja se tunne ei ole mennyt pois vaikka hänen lapsikin on jo kohta koulussa.
Hauskaa, että joku kokee samoin. On tietysti ihan eri asia, jos ne lapset ovat yhteisiä, tottakai silloin tulee lämpimiä tunteita kun mies hoitaa MEIDÄN lapsia.
Mutta jos pantava herra X lisääntyy vaimokkeensa kanssa, sen pantavuus loppuu siihen. Olen moneen kertaan havainnut tuon ilmiön tuttujen miesten kohdalla. Vaikka ne ei edes kasvattaisi itselleen naismaisen pehmeää isimasua, niiden feromonit jotenkin muuttuu. Johtuu ilmeisesti testotasojen romahtamisesta, minkä isäksi tuleminen aiheuttaa.
https://www.nct.org.uk/life-parent/bonding-and-caring-for-your-baby/sci…
Miehet, jos tuntuu ettette parisuhteessa saa lasten synnyttyä niin paljon seksiä kuin ennen, syy voi hyvin olla siinä, että olette muuttuneet epämaskuliinisemmiksi ja siten vähemmän haluttaviksi. Nykymiesten testotasoilla kun ei oikein olisi varaa minkäänlaiseen laskuun. Ne kun ovat laskeneet 20 vuodessa huolestuttavasti.
http://www.healthycellsmagazine.com/articles/what-s-causing-my-low-test…
Joo ei sille vain mitään voi että lasten saamisen jälkeen miehestä tulee auttamatta setämies, joka ei viisaria saa värähtämään enää mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:n tarina kertoo siitä, kuinka seksiä käytetään vallan välineenä suhteessa.
Miehen tulee tehdä ja käyttäytyä, kuin nainen haluaa. Muuten ei reidet aukea. Puhuu miehestään aika alentavaan tyyliin ja valittaa seksin olevan vastentahtoista. Mies haluaa naistaan, mutta tämä käyttäytyy kuin pikku diktaattori. Miehesi pitäisi kaiketi olla ajatuksiesi lukija. Valitetaan kun ei saa seksiä. Valitetaan kun seksiä halutaan. On se vaan niin vaikeaa.
No hetken se mies tollasta jaksaa ja koettaa vielä yrittää. Sitten se huomaa, että ei se kannata. Ainoa mitä saa, on paha mieli. Sitten työmaalle tulee nätti kesäharjoittelija ja tyky-päivillä sitten muna ui harjoittelijan haaroihin. Varaudu siihen. Suhteesi on matkalla eroon. Syy tietenkin miehen pettäminen, ei sinun käytöksesi ja puheet. Ei tietenkään.
Onko koskaan mielessä käynyt, kun sä tarvitset sen siivousterapiasi niin olisit sanonut miehellesi, että mene vaikka kaverin kanssa kalaan viikonlopuksi. Tai lätkäset 50€ käteen ja sanot, että mene kaverisi kanssa katsomaan lätkää ja kaljalle. Mutta luulen, että lätkäpelin jälkeen kun miehesi tulee kotiin myöhemmin kun sinä olet suunnitellut ja kaiken lisäksi haisee vielä kaljalle, niin taas fiilikset häviää.
Mutta eniten mä ihmettelen, että miksi helvetissä elät tuollaisen miehen kanssa, jos asiat on mielestäsi näin päin persettä. Itse olet miehesi valinnut. Turhaa täällä on valittaa ja miestäsi haukkua.
Sikamaista kirjoittelua. Asenteesi naisia kohtaan on kuvottava.
Ei ole. Se on vaan sun mielipiteesi.
Mutta sen olen tajunnut kuinka hyvä nainen mulla on ollut jo yli 20 vuotta. Seksiä ei käytetä vallan välineenä eikä se ole palkinto mistään. Vongata saa, jos haluaa. Vihjailla saa, jos haluaa. Jotain tuhmaa saa lähettää kesken työpäivän, jos haluaa. Eikä seurauksena ole mökötystä ja hampaiden kiristelyä. Päin vastoin. Meillä oikein yritetään löytää sopivia välejä seksiin. Aina kun vaan on mahdollista. Kieltäytyä saa, jos haluaa. Tosin siivouksen takia tätä ei ole koskaan tapahtunut.
Siivotaan silloin, kun on likasta. Vuoro viikoin. Ei silloin, kun on joku tietty viikonpäivä. Ruokienteko ja kaupassakäynnit hoidetaan vuoro viikoin. Lapsen nukutukset tehdään vuoroilloin. Joten meillä on kyllä kotityöt jaettu kyllä aika hyvin puoliksi. Sun väitteesi siitä, että asenteeni naisia kohtaan on oksettava, on siis kyllä täyttä paskapuhetta. Mä olen kyllä oppinut, miten naista kohdellaan, jotta seksiä saa muutenkin, kuin vaan säälistä ja palkinnoksi jostain. Siksi sitä seksiä meillä kai vielä yli 20 vuoden suhteen jälkeen paljon onkin. Siltikään en tee asioita sen takia, että saisin seksiä. Ihan on kyllä muut motivaatiot.
Silti ihmettelen, miksi eletään suhteessa, jossa ei ole hyvä olla. Valitetaan, mutta ei erota. Täällä on niin monta tarinaa siitä. Muututaan katkeraksi, ollaan kynnysmattona ja poljetaan toisen omantunnon arvo maahan. Mutta ihan jokaisen oma valinta, miten elämääsi elää. Me elätään näin. Ja hyvin on mennyt.
Sun suhde kuulostaa suunnilleen samalle kuin minun. Hyvin menee, molemmat arvostaa toisiaan, kummankaan ei tarvitse vongata mutta toisaalta taas saa myös kieltäytyä seksistä ilman pelkoa toisen loukkaantumisesta.
Mutta se ero meissä on, että minä ymmärrän ettei kaikki ole yhtä onnekkaita parisuhteissaan. Mitä nyt olen seuraillut kavereitten parisuhdeongelmia niin kaikki ei tosiaankaan sovi yhteen, mutta ei se eroaminenkaan ole oikeasti niin helppoa. Varsinkaan jos on lapsia. Sitä yritetään sietää ja sinnitellä huonossakin suhteessa, koska ei ne suhteet aina ole olleet huonoja ja niihin liittyy paljon hyvääkin. Enkä syytä vain miehiä, tämän palstan perusteella tosin hyvin monet ovat epäempaattisia kitiseviä miesvauvoja jotka kokevat että seksi on jonkin sortin heille automaattisesti kuuluva oikeus, ja kaikki on aina naisen syytä. Mutta toisaalta tiedän että on myös naisia jotka on hankalia ja useimmiten syytä lienee molemmissa, tai kommunikaatiossa, tai ihan vaan epäsopivuudessa.
Sepä se kun se seksi on ihan oikeesti oikeus, ihan molemmille sukupuolille. Oman seksuaalisen tarpeen tyydyttämisen haluaminen ei ole lapsellisuutta.
Seksi voi olal tarve, mutta oikeus se ei ole. Melkoisilla jutuilla täälläkin yritetään läpi päästä :D
https://yle.fi/uutiset/3-11048732
Seksuaalinen nautinto on julistettu ihmisoikeudeksi
Minäkin voin vaikka julistaa sinut idiootiksi. Tekeekö se sinusta idiootin?
Ei valitettavasti ole tuollaista. Meillä on kolme lasta ja koko ajan joku kotona. Viimeksi kesällä 2020 oltiin miehen kanssa kotona kahdestaan pe-su. Minä sainkin sitten sen viikonlopun jälkeen virtsatieinfektion. Ei paikat kestä liian aktiivista menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että miestä ei kiinnosta sinun mielentilasi vaan sinun pimppasi. En voi sietää tuollaisia miehiä. Olen niin onnellinen sinkkuna!
Sama se siivouksen kanssa, aina ei ole sellainen mielentila että huvittaa alkaa järjestelemään asioita toisen mieliksi. Jos ensin olisi seksiä, niin sitten pääsisi siihen siivouksen edellyttämään mielentilaan paremmin.
Ei haluttaisi myöskään tehdä näistä asioista kaupankäyntiä, vaan molempia pitäisi olla luonnostaan sellainen määrä mikä on molemmista hyvä.
Siinä on se ero, että siivoaminen on kotityö ja seksin pitäisi olla nautinto. Siivota voi, vaikka ei huvittaisikaan, seksiä ei voi harrastaa jos ei sitä halua. Tai voi, mutta siitä ei kyllä seuraa pitemmän päälle mitään hyvää. Tuskin yksikään mies haluaa vaimonsa pitävän seksiä siivoukseen verrattavana asiana, joten miksi itse vertaa seksiä siivoukseen? Vai onko oikeasti yleistäkin että miehelle on ihan sama mille vaimosta tuntuu, kunhan saa omat tarpeet tyydytettyä?
Kyllä musta on kiva tuottaa miehelle iloa, vaikka itseä ei sattuisi huvittamaan. Ei ole multa pois jos pidän vähön hyvänä...
Vain täysin kelvoton miehimys harrastaa "rakastamallaan" naisella seksiä silloin kun nainen ei sitä itse halua, vaan ainoastaan miellyttämisen vuoksi on haarat levällään.
M46 kirjoitti:
Ensin otetaan mies, jolla on lapsia ja sitten ulistaan siitä, kun miehellä on niitä lapsia. Mikä tässä oikein on ideana?
Mitä? Siis vonkaaminenhan tässä oli se ongelma ja kivan ehdottelu, kun toista ei huvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat juuri sellaiselta naiselta, joka haluaa määrittää milloin seksiä saa harrastaa ja milloin ei. Miehesi kannattaisi juosta ja lujaa.
Jokainen ihminen ,jopa nainen saa määritellä ihan itse haluaako seksiä vai ei sekä koska ja miten haluaa. Jos ei haluta niin silloin ei seksiä harrasteta.
Tuo aamusta alkava vonkaus on kyllä niin turn off ,että viimeisetkin halut katoaa. Yäk. Asiasta kannattaa puhua miehen kanssa, että lopettaa ällöttävän käytöksensä.
Miten te pidätte seksuaalisuutta yllä, itsestäni ainakin ihan parasta on se että sitä arkipäiväistä koskemista ja hipaisuja on. Ei sen tarvitse olla mitään sen ihmeellisempää vihjailua, mutta eihän seksi saa olla mikään tabu josta ei saa mainita. Pitää olla sellainen tapa joka sopii molemmille jotta kiinnostus pysyy yllä.
Tuo mainitsemasi hipaisu ohimennen ym on ihan muuta kuin keskustelun aihe eli vonkaaminen joka on tunteja/päiviä jatkuva yhdistelmä jankuttamista, itsesääliä ja vaatimista.
Noista jokainen jo yksinäänkin on harvinaisen täydellinen turn off.
Ja sitten kun on suhteessa, jossa edes koskea ei saa koska toinen ei halua, niin mitä voisi tehdä. Ei ole kovin haluttu olo itsellä. Parasta kun ei vaan puhu tai tee mitään, niin toinen ei saa vääriä signaaleja. Ja itse haluaisin lähinnä halata vaimoa ja koskea, mutta ei, tätäkään ei saa tehdä.
Se eroaa joka on tyytymätön tilanteeseen. Ei voi toista syyttää jos itse elää elämänsä huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin ap. Lapsiviikonloput miehen lasten kanssa ovat hirveitä, en jaksaa niitä lapsia yhtään ja tuntuvat tunkeilijoilta kodissani. Koko normaali kodin rauha on mennyt. Tarvitsen niiden jälkeen useita päiviä toipumista. Miehen lapset kotonani on pahin turn off, mitä kuvitella saattaa, mikään muu asia ei vie halujani niin täydellisesti kuin se. Lapsettomat ja ydinperheelliset eivät näköjään sitä voi käsittää.
TäMä! ! Miehen täytyy ymmärtää että häntä rakastetaan tosi paljon, kun ollaan valmis tuohon hänen lapsilimboonsa suostumaan. Todellakaan ei voi vaatia sen lisäksi yhtään mitään seksitouhuja lapsirumban jälkeen, vaan naisen annetaan olla rauhassa kiitokseksi siitä että tämä jaksaa katsella niitä pershedelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän sua. Veikkaan että suurin osa palstalaisista ei ymmärrä. Tsemppiä!
Jonnet ei ymmärrä. Kaikki parisuhteessa olevat ja olleet naiset ymmärtävät.
Jep, mies pitäköön kivaa keskenään. Tuli elävästi mieleen häämatka, kun mies halusi oitis kohteeseen päästyä hommiin eikä mulla ollut neljän tunnin lennon jälkeen yhtään fiilistä. Siihen aikaan koneessa sai tupakoida ja päätä särki ja oksetti kun inhottaa tupakanhaju. Kohteessa +30 varjossa.
Ilmeisesti noilla kaikki järki valuu munaan kun eivät tajua että naisen on oltava oikeassa mielentilassa ja fyysisestikin vireessä.
Alkoi oksettaa sun mies, ap. Sori.
Mä olen parisuhteessa oleva nainen ja en ymmärrä. Olen myös uusperheellinen. Kun meillä lapset lähtee joka toinen pe, ilta todellakin on parisuhdeaikaa. Kumpikin, ja erityisesti minä, on innoissaan, että saa olla rauhassa kahdestaan. Joskus harrastetaan heti seksiä, mutta viimeistään myöhemmin. Joskus treenataan ensin yhdessä, tehdään hyvää ruokaa, avataan viinipullo, joskus mennään ihan oikeille treffeille kaupungille. Ollaan oltu lähes kymmenen vuotta yhdessä, mutta treffit on silti kivoja.
Kun lennettiin lomalle Thaimaaseen, nimenomaan pitkän lennon jälkeen teki mieli seksiä. Kesti aika paljon yli 4h.
Olen ajatellut asian niin, että mitä katuisin kuolivuoteellani. Olisiko pitänyt siivota enemmän? Meillä on siistiä, mutta tuosta pohdinnasta johtuen siivous ei ole kovin korkealla prioriteettilistallani. Perhe- ja parisuhdeaika on.
Thaimaaseessa käykin juuroi tuollaiset oman elämänsä trollit ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen tulee tehdä ja käyttäytyä, kuin nainen haluaa. Muuten ei reidet aukea. Puhuu miehestään aika alentavaan tyyliin ja valittaa seksin olevan vastentahtoista. Mies haluaa naistaan, mutta tämä käyttäytyy kuin pikku diktaattori. Miehesi pitäisi kaiketi olla ajatuksiesi lukija. Valitetaan kun ei saa seksiä. Valitetaan kun seksiä halutaan. On se vaan niin vaikeaa.
No hetken se mies tollasta jaksaa ja koettaa vielä yrittää. Sitten se huomaa, että ei se kannata. Ainoa mitä saa, on paha mieli. Sitten työmaalle tulee nätti kesäharjoittelija ja tyky-päivillä sitten muna ui harjoittelijan haaroihin. Varaudu siihen. Suhteesi on matkalla eroon. Syy tietenkin miehen pettäminen, ei sinun käytöksesi ja puheet. Ei tietenkään.
Onko koskaan mielessä käynyt, kun sä tarvitset sen siivousterapiasi niin olisit sanonut miehellesi, että mene vaikka kaverin kanssa kalaan viikonlopuksi. Tai lätkäset 50€ käteen ja sanot, että mene kaverisi kanssa katsomaan lätkää ja kaljalle. Mutta luulen, että lätkäpelin jälkeen kun miehesi tulee kotiin myöhemmin kun sinä olet suunnitellut ja kaiken lisäksi haisee vielä kaljalle, niin taas fiilikset häviää.
Mutta eniten mä ihmettelen, että miksi helvetissä elät tuollaisen miehen kanssa, jos asiat on mielestäsi näin päin persettä. Itse olet miehesi valinnut. Turhaa täällä on valittaa ja miestäsi haukkua.
Mutta sen olen tajunnut kuinka hyvä nainen mulla on ollut jo yli 20 vuotta. Seksiä ei käytetä vallan välineenä eikä se ole palkinto mistään. Vongata saa, jos haluaa. Vihjailla saa, jos haluaa. Jotain tuhmaa saa lähettää kesken työpäivän, jos haluaa. Eikä seurauksena ole mökötystä ja hampaiden kiristelyä. Päin vastoin. Meillä oikein yritetään löytää sopivia välejä seksiin. Aina kun vaan on mahdollista. Kieltäytyä saa, jos haluaa. Tosin siivouksen takia tätä ei ole koskaan tapahtunut.
Siivotaan silloin, kun on likasta. Vuoro viikoin. Ei silloin, kun on joku tietty viikonpäivä. Ruokienteko ja kaupassakäynnit hoidetaan vuoro viikoin. Lapsen nukutukset tehdään vuoroilloin. Joten meillä on kyllä kotityöt jaettu kyllä aika hyvin puoliksi. Sun väitteesi siitä, että asenteeni naisia kohtaan on oksettava, on siis kyllä täyttä paskapuhetta. Mä olen kyllä oppinut, miten naista kohdellaan, jotta seksiä saa muutenkin, kuin vaan säälistä ja palkinnoksi jostain. Siksi sitä seksiä meillä kai vielä yli 20 vuoden suhteen jälkeen paljon onkin. Siltikään en tee asioita sen takia, että saisin seksiä. Ihan on kyllä muut motivaatiot.
Silti ihmettelen, miksi eletään suhteessa, jossa ei ole hyvä olla. Valitetaan, mutta ei erota. Täällä on niin monta tarinaa siitä. Muututaan katkeraksi, ollaan kynnysmattona ja poljetaan toisen omantunnon arvo maahan. Mutta ihan jokaisen oma valinta, miten elämääsi elää. Me elätään näin. Ja hyvin on mennyt.
Sun suhde kuulostaa suunnilleen samalle kuin minun. Hyvin menee, molemmat arvostaa toisiaan, kummankaan ei tarvitse vongata mutta toisaalta taas saa myös kieltäytyä seksistä ilman pelkoa toisen loukkaantumisesta.
Mutta se ero meissä on, että minä ymmärrän ettei kaikki ole yhtä onnekkaita parisuhteissaan. Mitä nyt olen seuraillut kavereitten parisuhdeongelmia niin kaikki ei tosiaankaan sovi yhteen, mutta ei se eroaminenkaan ole oikeasti niin helppoa. Varsinkaan jos on lapsia. Sitä yritetään sietää ja sinnitellä huonossakin suhteessa, koska ei ne suhteet aina ole olleet huonoja ja niihin liittyy paljon hyvääkin. Enkä syytä vain miehiä, tämän palstan perusteella tosin hyvin monet ovat epäempaattisia kitiseviä miesvauvoja jotka kokevat että seksi on jonkin sortin heille automaattisesti kuuluva oikeus, ja kaikki on aina naisen syytä. Mutta toisaalta tiedän että on myös naisia jotka on hankalia ja useimmiten syytä lienee molemmissa, tai kommunikaatiossa, tai ihan vaan epäsopivuudessa.
Sepä se kun se seksi on ihan oikeesti oikeus, ihan molemmille sukupuolille. Oman seksuaalisen tarpeen tyydyttämisen haluaminen ei ole lapsellisuutta.
Seksi voi olal tarve, mutta oikeus se ei ole. Melkoisilla jutuilla täälläkin yritetään läpi päästä :D
En tiedä, riippuu oletko tehnyt minulle Wechsler Adult Intelligence Scale (WAIS) testin akkreditoidussa laitoksessa.
Sanoisin kohtalaisella varmuudella ettei minulle ole tehty sitä, mutta täysin varma ei voi olla koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen lapset ovat ihan OK, olen mielellään heidän kanssaan, mutta se on myös raskasta kaltaiselleni introvertille. Tämä on kotini ja ainakin minulle siivoaminen lasten lähdön jälkeen tarkoittaa tiskikoneen tyhjentämistä, tavaroiden laittamista paikalleen jne. ei-varsinaista-siivoamista, vaan kodin asettamista takaisin lapsettomaan moodiin. Mies ei tätä ymmärrä, hänen mielestään legolinna saa olla olohuoneessa koko viikon (miksi ihmeessä, sitä varten on lastenhuone!, olohuoneessa lapset voivat varsin hyvin leikkiä, mutta ei tämä ole lapsivapaalla viikolla mikään varasto) jne.
Olen ilmoittanut, että nämä sunnuntai-illat ovat minun ihan omaa aikaani, en ole tavoitettavissa, vaikka istun sohvalla.
Juuri tuota teen itsekin kun lapset ovat lähteneet. Ei ole mitään syytä että lapsen pyyhe on viikon "kuivumassa" keittiön tuolin karmilla, jotta lapsi sen siitä viikon päästä sitten ottaa suihkuun mukaan. Ei ole syytä jättää lapsen vesilasia pyörimään tiskipöydälle viikoksi, vaan sen voi kyllä laittaa tiskikoneeseen ja sieltä kaappiin pois edestä. Lapsen kenkien ei tarvitse tönöttää pienessä eteisessä viikkoa niin että niihin päivittäin kompastellaan, vaan ne voi nostaa kaappiin viikoksi. Talon ei tarvitse näyttää lapsivapaata viikkoa siltä että siellä asuu lapsi vakituisesti kun näin ei ole.
Kun miehen lapsi tulee meille, niin LAPSEN ÄITI tekee ihan samanlaisen järkkäilyn ja siivon kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, että jotkut pitävät seksillä kiristämistä sitä, jos nainen sanoo, että seksiin jäisi aikaa ja jaksamista, jos mies tekisi oman osansa kotitöistä. Eikä miehetkään aina seksiä halua vaikka tilaisuus siihen olisi. Aamuvirkku nainen voi herättää miehen aamuviideltä panemaan ennen töihin lähtöä, mutta jos nainen tekee tuon joka aamu, alkaa mies valittaa väsymystä. Ja jos miehen pitää valita mökkiviikonloppu kavereitten kanssa tai viikonloppu vaimon kanssa sängyssä, mies lähtee kavereiden kanssa. Olen itse kokeillut kumpaakin omaan mieheen eikä meillä tosiaan silloin ole ollut minkäänlaista seksiin viittaavaakaan.
No ei sitä mieltä nyt oikeasti kukaan olekaan, kunhan täällä itkeskelevät omaa naisettomuuttaan/miehettömyyttään ;)
Noin muuten on kyllä totta, että jännästi se seksiviikonloppu ei kiinnosta miestä jos se sattuu poikain mökkireissun päälle. Kyllä sinne mökille lähdetään vaikka olisi vkl aikana illat tuntukausia täynnä seksiä ;)
Sama silloin kun miestä väsyttää, eli aamulla 2h ennen kuin hänen kellonsa soi. Sori kuule, en nyt ihan oikeasti millään jaksa kroohpyyh. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46 kirjoitti:
Ensin otetaan mies, jolla on lapsia ja sitten ulistaan siitä, kun miehellä on niitä lapsia. Mikä tässä oikein on ideana?
Miehen lapset alkavat ärsyttää ja tuntua luotaantyöntäviltä ja rasitteelta vasta ajan mittaan, eivät aluksi. Yritä miettiä, miltä sinusta tuntuisi, että vastineeksi siitä, että ihastuksesi nätti tyttö alkaa seurustella kanssasi, naapurissasi asuvat kolme random eläkeläistätiä kävisivät luonasi joskus kylässä. Varmaan se vielä menisi ok. Ajattelisit, että no kyllä tämän kestää silloin tällöin, kun saa vastineeksi parisuhteen sen ihanan tytön kanssa.
Yritäpä sitten sitten eläytyä tilanteeseen, jossa se ihana tyttö on muuttunut aika arkipäiväiseksi ja ehkä välillä vähän rasittavaksikin tapaukseksi vuosien mittaan ja ne naapurin eläkeläistädit ovat muuttaneet kotiisi asumaan joka viikonloppuna ja lomilla 24/7 seuraavaksi 12 vuodeksi. Alkaako ahdistaa? Tuletko siitä seksituulelle? Niinpä.Toisaalta ainoa oikea teko tässä olisi katsoa peiliin ja todeta että olitpa todella tyhmä jos et ymmärtänyt jo kättelyssä että ne eläkeläistädit on ja tulee aina olemaan ja kuuluukin aina tulla olemaan sille tytölle tärkeämpiä kuin sinä. Jos tämä ei ole ollut peruspremissi jo suhteen alussa, niin sietääkin kärsiä.
Mutta sehän tässä on hyvä, kun molemmat kärsivät samassa suhteessa. Mies kärsii niistä mukuloistaan itsekin, kun seksiä ei tipu joka rykäisyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, että jotkut pitävät seksillä kiristämistä sitä, jos nainen sanoo, että seksiin jäisi aikaa ja jaksamista, jos mies tekisi oman osansa kotitöistä. Eikä miehetkään aina seksiä halua vaikka tilaisuus siihen olisi. Aamuvirkku nainen voi herättää miehen aamuviideltä panemaan ennen töihin lähtöä, mutta jos nainen tekee tuon joka aamu, alkaa mies valittaa väsymystä. Ja jos miehen pitää valita mökkiviikonloppu kavereitten kanssa tai viikonloppu vaimon kanssa sängyssä, mies lähtee kavereiden kanssa. Olen itse kokeillut kumpaakin omaan mieheen eikä meillä tosiaan silloin ole ollut minkäänlaista seksiin viittaavaakaan.
No ei sitä mieltä nyt oikeasti kukaan olekaan, kunhan täällä itkeskelevät omaa naisettomuuttaan/miehettömyyttään ;)
Noin muuten on kyllä totta, että jännästi se seksiviikonloppu ei kiinnosta miestä jos se sattuu poikain mökkireissun päälle. Kyllä sinne mökille lähdetään vaikka olisi vkl aikana illat tuntukausia täynnä seksiä ;)
Sama silloin kun miestä väsyttää, eli aamulla 2h ennen kuin hänen kellonsa soi. Sori kuule, en nyt ihan oikeasti millään jaksa kroohpyyh. :D
Kyllä siellä mökkireissulla seksiä on, naapurimökeissä kun on naisia tyttöjen reissulla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi helvetissä asut sellaisen miehen kanssa, jolla on lapsia?
Se on niiden lasten (toinen) koti. Sinä olet se tunkeilija.
Katkerien exvaimojen mielestä exän uusi vaimo on aina tunkeilija :D Se kirpoo kun menettää kontrollin toiseen ja jäljelle jää vain katkera kateus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, riippuu oletko tehnyt minulle Wechsler Adult Intelligence Scale (WAIS) testin akkreditoidussa laitoksessa.
Sanoisin kohtalaisella varmuudella ettei minulle ole tehty sitä, mutta täysin varma ei voi olla koskaan.
Ei tuon toteamiseen tarvita muuta kuin se että intopiukeana luulet että se että ylen jutussa joku seksiministeri julistaa jotain, niin se on sitten totta kans!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä mökkireissulla seksiä on, naapurimökeissä kun on naisia tyttöjen reissulla :)
Ahaa, kiitos tiedosta. Voihan sitä sitten sanoa miehelle, että et mene tai se on ero. Jos mies kuitenkin menee, niin vaihtoehtoisesti nainenkin pitää kaikesta huolimatta seksiviikonlopun, jos ero ei nappaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä on ihan vain niitä poikia ;) Mikä saattaa kyllä selittää sen että kotiseksi ei kiinnosta kun on poikia tarjolla :)
Niin on, monelta meni sarkasmi ohi ilmeisesti :D