Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapsi lähdössä ja taas jo koko päivän vihjaillut "kivasta" kun ollaan taas kaksin. Minua ei kiinnosta, eikä ole fiilistä.

Vierailija
15.05.2022 |

Muilla samaa? Aina kun lapset ovat täällä, ja ovat lähdössä takaisin äidilleen, niin aamusta asti vihjaillaan seksijutuista kun lapset ovat lähteneet. En todellakaan ole missään moodissasilloin, vaan haluan olla rauhassa ilman älämölöä, siivoilla sotkut ja vain nauttia siitä ettei joku ihan koko ajan puhu jotain tai ole jotain vailla.

Kommentit (1164)

Vierailija
341/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ei ole tullut sellaista päivää, että siivoaisin mieluummin kuin harrastaisin seksiä. Luoja varjelkoon siltä, että koskaan tulisikaan.

Sama :D Ehkä ollaan poikkeuksellisia naisia? Ymmärrän miestäsi hyvin, tosin pelisilmää voisi sen verran kehittää että siivoaa ensin itse lastensa sotkut ja sitten vasta aikuisten kivat jutut <3

Eli vastikkeellista seksiä. 🤮

Naiset palkitsevat seksillä. Ei kyse ole rakkaudesta tai nautinnosta.

No ei minullakaan illalla tulisi seksi mieleen, jos olisin koko päivän laittanut ruokaa, tiskannut, siivonnut ja hoitanut kaikki lasten asiat ja mies olisi vain lojunut sohvalla. Perheellisen aikuisen pitää tehdä oma osansa.

Toki pitää, seksi vaan ei ole mikään palkinto tai pistepussi, jota täytetään.

Jos seksi ei kiinnosta kotitöiden jaon epätasaisuuden vuoksi, seksi on lyömäase. Kotityöt ja seksi eivät liity mitenkään toisiinsa.

Ei, seksi ei liity kotitöihin, mutta se liittyy hyvin vahvasti siihen mitä kokee sitä puolisoaan kohtaan. Kotitöitä välttelevä puoliso herättää yleensä lähinnä v*tutuksen tunteita, ei semmoisen kanssa tee mieli seksiä. Tai semmoinen joka jättää lastensa sotkut uuden puolison siivottavaksi. Ja jos on väsynyt touhuttuaan koko päivän ja vastattuaan toisten tarpeisiin, ei välttämättä vaan jaksa seksiä, ei varsinkaan jos siihen liittyy enemmän vaan toisen tarpeiden tyydytys eikä itse saa.

Vierailija
342/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen naisena tullut siihen tulokseen kolmessa pitkässä suhteessa olleena, että se aito seksuaalinen halu suhteessa naisen puolelta joko on olemassa tai sitten sitä ei aidosti ole. Jos sitä ei aidosti ole niin silloin siihen haluun vaikuttaa siivoukset ja kaupassakäynnit ja kaikki muut mahdolliset tehdyt tai tekemättömät asiat. Mutta jos se on niin se ikäänkuin on "aina päällä" ja kun on oikea mies niin siihen ei tarvita erikseen tietynlaista valmistautumista tai virittäytymistä vaan kynnys seksiin on tosi matalalla. Ja puhun siis omasta kokemuksesta. Äkkiseltään sanoisin että sulla on ap väärä mies, vaihda. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen naisena tullut siihen tulokseen kolmessa pitkässä suhteessa olleena, että se aito seksuaalinen halu suhteessa naisen puolelta joko on olemassa tai sitten sitä ei aidosti ole. Jos sitä ei aidosti ole niin silloin siihen haluun vaikuttaa siivoukset ja kaupassakäynnit ja kaikki muut mahdolliset tehdyt tai tekemättömät asiat. Mutta jos se on niin se ikäänkuin on "aina päällä" ja kun on oikea mies niin siihen ei tarvita erikseen tietynlaista valmistautumista tai virittäytymistä vaan kynnys seksiin on tosi matalalla. Ja puhun siis omasta kokemuksesta. Äkkiseltään sanoisin että sulla on ap väärä mies, vaihda. 

Samoilla linjoilla kahden avioliiton kokemuksella. Tässä jälkimmäisessä ollaan treenattu 17 vuotta, ja sytyn edelleen nopeasti, kuten hänkin.

Vierailija
344/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ei ole tullut sellaista päivää, että siivoaisin mieluummin kuin harrastaisin seksiä. Luoja varjelkoon siltä, että koskaan tulisikaan.

Sama :D Ehkä ollaan poikkeuksellisia naisia? Ymmärrän miestäsi hyvin, tosin pelisilmää voisi sen verran kehittää että siivoaa ensin itse lastensa sotkut ja sitten vasta aikuisten kivat jutut <3

No ei minullakaan illalla tulisi seksi mieleen, jos olisin koko päivän laittanut ruokaa, tiskannut, siivonnut ja hoitanut kaikki lasten asiat ja mies olisi vain lojunut sohvalla. Perheellisen aikuisen pitää tehdä oma osansa.

Jos seksi ei kiinnosta kotitöiden jaon epätasaisuuden vuoksi, seksi on lyömäase. Kotityöt ja seksi eivät liity mitenkään toisiinsa.

Seksi on aina ollut ja tulee aina olemaan naisille lyömäase, aivan kuten lapsetkin eron tullessa.

Etsi parempi nainen tai ole ilman. Vaikka sitä ei tämän palstan juttuja lukemalla uskoisi, niin kyllä täysijärkisiä ihmisiä ja heidän välisiään hyviä parisuhteita on pilvin pimein.

Palsta on rehellinen läpileikkaus naisten ajatusmaailmaan.

Minusta on hienoa että olette kerrankin rehellisiä.

Minä olen kylläkin mies. Ja onnellisessa parisuhteessa täysijärkisen naisen kanssa. Mikään anonyymi netin likaviemäri ei ole "rehellinen läpileikkaus" normaalien ihmisten ajatusmaailmaan. Jos kuvittelet, että tavalliset ihmiset ajattelevat samalla tavalla kuin tämän palstan sekopäät, niin sinun täytyy viettää vähemmän aikaa internetissä.

Vierailija
345/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itselläni ei ole seksiaddiktiota/hulluutta, mikään määrä seksiä ei näille riitä.

Vierailija
346/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas vika miehessä vaikka nainen ei häntä ehdoitta rakasta ja halua. Mä sanoisin, että ap on väärä nainen miehelle, jolla on lapsia. Hän leikkii kotia lasten kanssa ja sit, kun siivota pitäis, on ne miehen lapsia ja sotkuja.

Vierailija
347/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on aina ollut ja tulee aina olemaan naisille lyömäase, aivan kuten lapsetkin eron tullessa.

Etsi parempi nainen tai ole ilman. Vaikka sitä ei tämän palstan juttuja lukemalla uskoisi, niin kyllä täysijärkisiä ihmisiä ja heidän välisiään hyviä parisuhteita on pilvin pimein.

Palsta on rehellinen läpileikkaus naisten ajatusmaailmaan.

Minusta on hienoa että olette kerrankin rehellisiä.

Minä olen kylläkin mies. Ja onnellisessa parisuhteessa täysijärkisen naisen kanssa. Mikään anonyymi netin likaviemäri ei ole "rehellinen läpileikkaus" normaalien ihmisten ajatusmaailmaan. Jos kuvittelet, että tavalliset ihmiset ajattelevat samalla tavalla kuin tämän palstan sekopäät, niin sinun täytyy viettää vähemmän aikaa internetissä.

Mies ymmärtäisi etten teititellyt, vaan puhuin palstalaisille naisille yleisesti.

Arvostan naiset rehellisyyttänne.

Vierailija
348/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat juuri sellaiselta naiselta, joka haluaa määrittää milloin seksiä saa harrastaa ja milloin ei. Miehesi kannattaisi juosta ja lujaa.

Jokainen ihminen ,jopa nainen saa määritellä ihan itse haluaako seksiä vai ei sekä koska ja miten haluaa. Jos ei haluta niin silloin ei seksiä harrasteta.

Tuo aamusta alkava vonkaus on kyllä niin turn off ,että viimeisetkin halut katoaa. Yäk. Asiasta kannattaa puhua miehen kanssa, että lopettaa ällöttävän käytöksensä.

Miten te pidätte seksuaalisuutta yllä, itsestäni ainakin ihan parasta on se että sitä arkipäiväistä koskemista ja hipaisuja on. Ei sen tarvitse olla mitään sen ihmeellisempää vihjailua, mutta eihän seksi saa olla mikään tabu josta ei saa mainita. Pitää olla sellainen tapa joka sopii molemmille jotta kiinnostus pysyy yllä. 

Vierailija
349/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, seksi ei liity kotitöihin, mutta se liittyy hyvin vahvasti siihen mitä kokee sitä puolisoaan kohtaan. Kotitöitä välttelevä puoliso herättää yleensä lähinnä v*tutuksen tunteita, ei semmoisen kanssa tee mieli seksiä. Tai semmoinen joka jättää lastensa sotkut uuden puolison siivottavaksi. Ja jos on väsynyt touhuttuaan koko päivän ja vastattuaan toisten tarpeisiin, ei välttämättä vaan jaksa seksiä, ei varsinkaan jos siihen liittyy enemmän vaan toisen tarpeiden tyydytys eikä itse saa.

Arki aiheuttaa vatutuksen tunteita...

Vaihda sitä puolisoa vai estääkö miehen liian hyvät tulot sen?

Vierailija
350/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ottaa miehen jolla lapsia??

Tätä minäkin mietin siihen saakka kun näin julkisissa aivan älyttömän seksikkään rock-henkisen miehen, jolla oli pieni tyttö mukana. Mies ei ollut yhtään perus isityypin näköinen, mutta oli todella luontevasti ja rauhallisesti lapsen kanssa. Tämä kontrasti ei ainakaan vähentänyt hänen puoleensavetävyyttään. Jos tuollainen isityyppi tulisi pyytämään treffeille, en miettisi hetkeäkään lähtisinkö.

-Lapseton N27

Vierailija
351/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kiinnosta mikään seksi ja halailu. Lähden mielummin kalaan ja sitten kun tulen kalasta niin juon olutta ja kuuntelen musaa tai katson netistä ohjelmia tai jääkiekkoa mm kisoja. Odotan niin kauan että vaimo alkaa olee niin kiimainen että rukoilee suorastaan että panen sitä.

Nyt kesällä varsinkin herään usein neljältä ja lähden kalaan. Se on koko päivä hommaa että saan kalaa myyntiin ja illalla ei sitten jaksa tehdä mitään.

Vierailija
352/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi itselläni ei ole seksiaddiktiota/hulluutta, mikään määrä seksiä ei näille riitä.

Jouluna ja juhannuksena, silloinkin pimeässä peiton alla.

Vierailija
353/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastaja kirjoitti:

Joo ei kiinnosta mikään seksi ja halailu. Lähden mielummin kalaan ja sitten kun tulen kalasta niin juon olutta ja kuuntelen musaa tai katson netistä ohjelmia tai jääkiekkoa mm kisoja. Odotan niin kauan että vaimo alkaa olee niin kiimainen että rukoilee suorastaan että panen sitä.

Nyt kesällä varsinkin herään usein neljältä ja lähden kalaan. Se on koko päivä hommaa että saan kalaa myyntiin ja illalla ei sitten jaksa tehdä mitään.

Saatpa odottaa, nää naiset kun ei ole seksiä vailla vaikka kuusi vuotta odotuttaisit.

Vierailija
354/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisella vonkaamisella mies aiheuttaa aina vaan sen, että vaikka alunperin panetti niin tuota kuunnellessa se himo vaan katoaa johonkin.

Ja jos vonkaaminen jatkuu niin se oma himo ja panetus pysyykin poissa. Mikään ei ole epäkiihottavampi kuin seksiä vonkaava mies.

Surkeinta on se, että seksiä ei edes tarvitsisi olla vonkaamassa vaan sitä kyllä todellakin harrastettaisiin edelleen taatusti molemmille riittävästi, jos mies vaan ei olisi aloittanut tuota vonkaamista. 

Mistä miehet edes keksii, että tuo on jotenkin tarpeellista? Vai kuvitellaanko että tuo on jokin uusi ja kiihottava esileikki joka pitää aloittaa suhteen piristämiseksi?

Ehkä ne lukee salaa naistenlehtiä, niissä olen joskus lukenut jotain vähämielisiä artikkeleita miten pitkin päivää flirttailu saa aikaan ah-niin-ihanan ilotulituksen makuuhuoneessa. My ass. Ei pitäisi kopioida noita artikkeleita suoraan amerikoista, se mikä toimii siellä ei välttämättä toimi meidän kulttuurissa.

Toinen on se, että sängyssä pitäisi puhua. Naistenlehdistä varmaan opittu sekin. Ymmärrän mahdollisimman lyhytsanaiset toimintaohjeet silloin, kun se on välttämätöntä, mutta kaikki sellainen "nauti, kulta, nauti" -henkinen lässytys (tai rivojen puhuminen) herättää kyllä minussa voimakkaita haluja -iskeä miestä kämmenselällä vasten suuta. Että turpa kiinni ja keskity siihen panemiseen.

Toki seksistä on tärkeää puhua, mutta ainakin minusta on parempi puhua neutraalisti keittiön pöydän ääressä siitä, onko kumpikin tyytyväinen. Mutta silloin kun on toiminnan aika, ei sanat toimi ainakaan minulla yhtään.

Sekin on muuten ärsyttävää, jos mies yrittää kovasti viritellä tai lämmitellä sinua tai painella nappejasi. Tekee jotain, mistä huomaa sen ajattelevan, että "tästä se kiihottuu". Inhoan sitä. Jos mies ei käy niin kuumana että tuollainen laskelmointi unohtuu, ihan turha edes ruveta hommiin.

Minun haavemaailmani on joku menneiden aikojen Skotlanti a la Outlander, jossa miehillä on kiltti ja naisilla pitkät hameet ilman alushousuja ja kun henki tulee päällä, kumpikin voi vaan nostaa helmat, hoidetaan hommat ja sitten jatketaan muita puuhia sanomatta sanaakaan.

Ohhoh, ollaan me erilaisia. Musta olis täydellistä, jos mies halailisi ja pussailisi pitkin päivää ja sopivalla hetkellä päästäisi sitten asiaan. Mulle ei toimi yhtään että lapset menee hetkeksi vessaan, mies laskee housut ja on heti valmis. Mä en todellakaan ole valmis ja kun tiedän että mulla menee se 20min olla riittävän valmis niin koko juttu on melkein pilalla ennen kuin se kunnolla alkoikaan. Koen sen yhtä hankalaksi kuin jos mies ilmoittaisi, että klo 17 pitäisi olla valmis. Tykkäisin myös, jos mies juttelisi tuhmia mutta ei todellakaan juttele. 

Vierailija
355/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalastaja kirjoitti:

Saatpa odottaa, nää naiset kun ei ole seksiä vailla vaikka kuusi vuotta odotuttaisit.

On ne. Parasta on kun on ollut niin pitkään aviossa että tietää tasan mistä ne syttyy, ja sit jättää ne ilman.

Vierailija
356/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi loppuu kun perustetaan perhe, olipa yllättävää. Ratkaisu: älkää perustako perhettä. En ymmärrä yhtään miestä, joka muuttaa naisen kanssa yhteen ja kuvittelee seksin jatkuvan.

Vierailija
357/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
358/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi loppuu kun perustetaan perhe, olipa yllättävää. Ratkaisu: älkää perustako perhettä. En ymmärrä yhtään miestä, joka muuttaa naisen kanssa yhteen ja kuvittelee seksin jatkuvan.

Tämä! Hitto kun miehet on T O L L O J A

:D

Vierailija
359/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan monella naisella se seksi on nimenomaan alistamaseen käytettävä "ase"

Vierailija
360/1164 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:n tarina kertoo siitä, kuinka seksiä käytetään vallan välineenä suhteessa.

Miehen tulee tehdä ja käyttäytyä, kuin nainen haluaa. Muuten ei reidet aukea. Puhuu miehestään aika alentavaan tyyliin ja valittaa seksin olevan vastentahtoista. Mies haluaa naistaan, mutta tämä käyttäytyy kuin pikku diktaattori. Miehesi pitäisi kaiketi olla ajatuksiesi lukija. Valitetaan kun ei saa seksiä. Valitetaan kun seksiä halutaan. On se vaan niin vaikeaa.

No hetken se mies tollasta jaksaa ja koettaa vielä yrittää. Sitten se huomaa, että ei se kannata. Ainoa mitä saa, on paha mieli. Sitten työmaalle tulee nätti kesäharjoittelija ja tyky-päivillä sitten muna ui harjoittelijan haaroihin. Varaudu siihen. Suhteesi on matkalla eroon. Syy tietenkin miehen pettäminen, ei sinun käytöksesi ja puheet. Ei tietenkään.

Onko koskaan mielessä käynyt, kun sä tarvitset sen siivousterapiasi niin olisit sanonut miehellesi, että mene vaikka kaverin kanssa kalaan viikonlopuksi. Tai lätkäset 50€ käteen ja sanot, että mene kaverisi kanssa katsomaan lätkää ja kaljalle. Mutta luulen, että lätkäpelin jälkeen kun miehesi tulee kotiin myöhemmin kun sinä olet suunnitellut ja kaiken lisäksi haisee vielä kaljalle, niin taas fiilikset häviää.

Mutta eniten mä ihmettelen, että miksi helvetissä elät tuollaisen miehen kanssa, jos asiat on mielestäsi näin päin persettä. Itse olet miehesi valinnut. Turhaa täällä on valittaa ja miestäsi haukkua.

Sikamaista kirjoittelua. Asenteesi naisia kohtaan on kuvottava.

Ei ole. Se on vaan sun mielipiteesi.

Mutta sen olen tajunnut kuinka hyvä nainen mulla on ollut jo yli 20 vuotta. Seksiä ei käytetä vallan välineenä eikä se ole palkinto mistään. Vongata saa, jos haluaa. Vihjailla saa, jos haluaa. Jotain tuhmaa saa lähettää kesken työpäivän, jos haluaa. Eikä seurauksena ole mökötystä ja hampaiden kiristelyä. Päin vastoin. Meillä oikein yritetään löytää sopivia välejä seksiin. Aina kun vaan on mahdollista. Kieltäytyä saa, jos haluaa. Tosin siivouksen takia tätä ei ole koskaan tapahtunut.

Siivotaan silloin, kun on likasta. Vuoro viikoin. Ei silloin, kun on joku tietty viikonpäivä. Ruokienteko ja kaupassakäynnit hoidetaan vuoro viikoin. Lapsen nukutukset tehdään vuoroilloin. Joten meillä on kyllä kotityöt jaettu kyllä aika hyvin puoliksi. Sun väitteesi siitä, että asenteeni naisia kohtaan on oksettava, on siis kyllä täyttä paskapuhetta. Mä olen kyllä oppinut, miten naista kohdellaan, jotta seksiä saa muutenkin, kuin vaan säälistä ja palkinnoksi jostain. Siksi sitä seksiä meillä kai vielä yli 20 vuoden suhteen jälkeen paljon onkin. Siltikään en tee asioita sen takia, että saisin seksiä. Ihan on kyllä muut motivaatiot.

Silti ihmettelen, miksi eletään suhteessa, jossa ei ole hyvä olla. Valitetaan, mutta ei erota. Täällä on niin monta tarinaa siitä. Muututaan katkeraksi, ollaan kynnysmattona ja poljetaan toisen omantunnon arvo maahan. Mutta ihan jokaisen oma valinta, miten elämääsi elää. Me elätään näin. Ja hyvin on mennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi