Kuva deittipalstalle??
Miten otan kuvan deittipalstalle niin ettei kukaan tuttu tunnista mua kuvasta?
En jaksa itse miettiä.
Kommentit (9)
Ei semmosta tapaa ole. Jos tutut ei tunnista, ni ei tunnista sitten ne deittipalstalaisetkaan sua kuvasta
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan jaksa kiinnostua deittiprofiileistä joissa ei edes iljetä naamaansa näyttää. Mitä sitten vaikka tutut tunnistaa? Vai oletko varattu?
On se noloa jos ex näkee. En ole varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan jaksa kiinnostua deittiprofiileistä joissa ei edes iljetä naamaansa näyttää. Mitä sitten vaikka tutut tunnistaa? Vai oletko varattu?
Ex hallitsee sun elämää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex hallitsee sun elämää?
Sanoinko niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex hallitsee sun elämää?
Sanoinko niin?
Käytännössä on niin jos hänen takia et uskalla laittaa kuvaasi. Mutta onhan siellä kissan kuvallakin porukkaa.
Laita arskat tai sellaiset vaatteet, joita et yleensä käytä. Tai vartalokuva kaukaa.
Takasivusta, tai osia sieltä täältä, tai vain nenästä alaspäin, tai kaukaa. Voihan sitä laittaa peruukin, "kunnon" meikit ja ne arskat jne, onko se sitten järkevää, tiedä häntä 😁
Vierailija kirjoitti:
Takasivusta, tai osia sieltä täältä, tai vain nenästä alaspäin, tai kaukaa. Voihan sitä laittaa peruukin, "kunnon" meikit ja ne arskat jne, onko se sitten järkevää, tiedä häntä 😁
Ok, kiva!