Ihan hirveä huoli mun pojasta. Haluaisin vaan halata häntä.
Mulla ei ole ikinä ollut tällaista pelkoa. Pelkään että menetän hänet. Mun on paha olla. En pysty olla kotona enkä sairaalassa. Onneksi illalla saan hyvän ystävän mun tueksi. Pelottaa.
Kommentit (28)
Eikö kannattaisi keskittyä auttamaan sitä lasta sen sijaan, että surkuttelee omaa oloaan? Sinä olet äiti, sinun tehtäväsi on auttaa tai hommata joku taho, joka auttaa varsinkin jos kyseessä on vielä alaikäinen lapsi. Vai autatko häntä jo? Kannattaisi ehkä avata tilannetta vähän enemmän, jos haluaa että siitä keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kannattaisi keskittyä auttamaan sitä lasta sen sijaan, että surkuttelee omaa oloaan? Sinä olet äiti, sinun tehtäväsi on auttaa tai hommata joku taho, joka auttaa varsinkin jos kyseessä on vielä alaikäinen lapsi. Vai autatko häntä jo? Kannattaisi ehkä avata tilannetta vähän enemmän, jos haluaa että siitä keskustellaan.
Tuskin on alaikäinen lapsi, kun ei saa äiti olla sairaalassa.
Kun et kerro lähden arvailemaan näiden viestien pohjalta.
Aikuinen poika, alkoholisoitunut/huumeiden käyttäjä, syrjäytynyt. Yrittänyt nyt itsemurhaa yksinäisyyttään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kääntyy hyväksi! <3
Se ei ole mitenkään varmaa. Oon niin rikki. Ap
Niin kauan kuin on elämää, on myös toivoa. Älä sure etukäteen!
Mulla on niin kamala olo etten voi muuta. Tänäänkin oon kävellyt yli 10 kilometriä ettei mun tarvitse olla kotona ja ajatella mitään. Paskat. Tää pyörii mun mielessä koko ajan. Ap
Mikset ole siellä sairaalassa?
En voi olla siellä. Ap
No, siis jos on alaikäinen, ÄLÄ JÄTÄ YKSIN... Ihan pojan oman turvallisuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä olet sairaalahoidon tarpeessa jos lapsellasi on joku hätänä? Vai oliko tässä mahdollisesti joku kirjoitusvirhe?
Olikohan sinulla ymmärrysvirhe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä olet sairaalahoidon tarpeessa jos lapsellasi on joku hätänä? Vai oliko tässä mahdollisesti joku kirjoitusvirhe?
Olikohan sinulla ymmärrysvirhe?
Ehkä. Vaikea ymmärtää tuosta, mitä tarkoitetaan "en voi olla sairaalassa enkä kotona" että miksi siellä sairaalassa äidin pitäisi olla. Onko poika siis siellä? Vai onko äidillä joku psyykkinen sairaus, mikä tekee kovan ahdistuksen ilman varsinaista syytä ja hän on siksi sairaalahoidon tarpeessa? Vai ei kumpikaan noista?
Nyt loppuu toi vihjailematon vihjailu! Kerro kunnolla mikä mättää ja miksi, tai ole hiljaa!