Miten lausutaan Accenture?
Kommentit (20)
Mä olen lausunut sen aina "aksentuur".
Ai se Äksentsör missä miehet pettää puolisoaan työkaverinsa kanssa?
No meillä töissä kuulee sanottavan:
Aksenture
Akkenture
Äksentsyyr
ja varmaan muullakin tavalla.
Ja kaikki olemme siis Accenturella töissä.
myös naiset kunnostautuvat samassa.
Eli Äksylle kannattaisi mennä töihin jos kaipaa jotain työpaikkasutinaa? Voiko näin olettaa?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 22:34"]
Eli Äksylle kannattaisi mennä töihin jos kaipaa jotain työpaikkasutinaa? Voiko näin olettaa?
[/quote]
Kyllä, ainakin aiemmin viina virtasi ja miehet olivat vähän liiankin innokkaita. Terv. Ex-kakkenturelainen
Mä oon kilpailijalla töissä ja me kirjoitamme sen Accidenture ja lausumme äksidentsö ;-)
Suomessa monet sanovat (mm. mieheni ja ystäväni, jotka ovat siellä töissä) ihan Aksentureksi. Englanniksihan se sitten lausutaan Äksentsöriksi, kukin taidoillaan :)
Lausutaan jotakuinkin ass-center eli perskeskus. Tuttavien kesken perssilmä vaan.
Panin tuolla ekaa työkaveria kun olin ollut töissä allle kolme viikkoa.
Koska tokaa? Kai senkin hetki tuli? Jos on huono, niin varmaan maine kiirii nopeasti, mutta toisaalta jos on hyvä, niin silloinkin maine kiirii ja porukkaahan siellä riittää..
Mun korva sanoo että akentju, paino vikalla tavulla.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 22:34"]
[/quote]
Kyllä, ainakin aiemmin viina virtasi ja miehet olivat vähän liiankin innokkaita. Terv. Ex-kakkenturelainen
[/quote]
Jep, siellä syödään kuormasta, ylintä johtoa myöten. Projektien tiimi-illoissa se tunnelma oikein tiivistyy... t. toinen ex
Äksentyre