Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokrasopimus päättyy tämän kuun lopussa. Teini näytti äsken ison reiän huoneensa ovessa.

Vierailija
15.05.2022 |

Ei taideta saada takuuvuokraa takaisin... Harmittaa tosi paljon, olin ajatellut käyttää sen summan muuttokulujen kattamiseen. Tuonkin asian olisi aiemmin voinut sanoa. On kuulemma ollut jo varmaan vuoden se jälki siinä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä reikä sisäovessa. Muuton yhteydessä ottivat 200e oven vaihtamisesta. Ei tosiaan mene koko takuuvuokraa.

Vierailija
42/46 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin juuri ja ilmoitin vuokranantajalle, että vessan oveen on tullut reikä huonekalua siirrettäessä ja se pitää vaihtaa. Vuokranantaja hoiti asian ja lasku tuli minulle, ovi + vaihto 110 euroa. Maksoin laskun ja sain koko takuuvuokran takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne ovet maksaa 40-50 euroa eli osta ovi jos saat jotenkin kuljetettua.

Vierailija
44/46 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä reikä sisäovessa. Muuton yhteydessä ottivat 200e oven vaihtamisesta. Ei tosiaan mene koko takuuvuokraa.

Me ostetaan ovet ja vaihdetaan ne itse niin selvitään 50 eurolla. Autossa on peräkoukku.

Vierailija
45/46 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ostetaan ovet ja vaihdetaan ne itse niin selvitään 50 eurolla. Autossa on peräkoukku.

Saaneeko ovea vetää auton perässä, kärry voisi olla hyvä apu.

Vierailija
46/46 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sen oven vaihtohinta ensin vuokranantajalta. Omas ne on komeasti tuplalaskutettu 250 euroon kaks firmaa ottaa omat välistä. Ite haettuna uus 50-100 riippuen laadusta. Jos kysyt netistä hoituuko jostain Paris päiväs 150 egeen onnistuu joltain varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän