Vuokrasopimus päättyy tämän kuun lopussa. Teini näytti äsken ison reiän huoneensa ovessa.
Ei taideta saada takuuvuokraa takaisin... Harmittaa tosi paljon, olin ajatellut käyttää sen summan muuttokulujen kattamiseen. Tuonkin asian olisi aiemmin voinut sanoa. On kuulemma ollut jo varmaan vuoden se jälki siinä.
Kommentit (46)
Onhan tässä kaksi viikkoa aikaa korjata se. Mikä siis ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kun pitää nostaa kädet pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä et ole käynyt vuoteen teinin huoneessa. Ihan varmasti.
No tottakai olen. Siinä on ollut juliste edessä. En minä sen alle ole kurkkinut. Ap
Hommaa uusi ovi, se ei paljoa maksa
Olisiko samanlaisia väliovia myynnissä halvemmalla kuin takuuvuokra?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole aikaa hoitaa sitä. Tässä on aika paljon juoksevia asioita hoidettavana. Ensi viikolla joka ilta on bookattu täyteen. Ajattelin soittaa suoraan vuokranantajalle ja myöntää tuon. Sinne vain menee takuuvuokra. Kyllä ottaa päähän. Ap
Hankitte uuden oven ja vaihdatte sen itse, tulee halvemmaksi kuin että vuokranantaja vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole aikaa hoitaa sitä. Tässä on aika paljon juoksevia asioita hoidettavana. Ensi viikolla joka ilta on bookattu täyteen. Ajattelin soittaa suoraan vuokranantajalle ja myöntää tuon. Sinne vain menee takuuvuokra. Kyllä ottaa päähän. Ap
Tietysti jos osaisin netistä etsiä oikeanlaisen. Niistäkään ei vain tiedä, kauanko toimituksessa menee. Ap
Lakutetan takuu vuokrasta,totahan toki.Kai sulla kotivakuutus. Jospa korjautaisit ennen muuttoa oven ja lasku vakutusyhtö.Saat takaisin edes jotain,oma vastuun jälkeen.
Mitat ylös ja tori.fi:stä käytetty ovi tilalle. Ei maksa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen meneekin tosi kauan hoitaa.
No ei välttämättä ota koko takuuvuokraa vaan uuden oven verran vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teini sen hoitaa?
Väliovet maksaa jotain viiskymppiä, joten ei siihen mikään kaadu varsinkin jos tarjoutuu itse ostamaan uuden.
Hae kaupasta uusi. K-Raudassa ihan perusovi maksaa 49 euroa ja koristeellisempi vähän enemmän. Ei yhden oven takia koko takuuvuokraa menetä.
https://www.k-rauta.fi/tuote/sisaovi-cello-laakaovi-7x21-valkoinen/6405…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teini sen hoitaa?
Tätä olin tulossa sanomaan: teinin kuuluu hoitaa asia. Se on hänelle hyvä opetus muutenkin ja koituu kaikkien hyödyksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aikaa? No ihan varmasti on.
Teini sitten korvaamaan ovi. Jos ansaitsee jossain, rahat palkasta. Jos saa opintorahaa tms. korvausrahat sieltä. Jos sinä maksat sille vielä jotain viikkorahaa tai sellaista, korvausrahat sieltä. Tai jos hinkuu uutta puhelinta tms., se rahamäärä menee sitten oven korvaamiseen. Joka tapauksessa teiniä pitää rahallisesti rangaista tekemästään aineellisesta vahingosta. Ole vastuullinen vanhempi tässä asiassa!
Ja sinä et ole käynyt vuoteen teinin huoneessa. Ihan varmasti.