Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

17 v kotiintuloaika

Vierailija
15.05.2022 |

Mikä kotiintuloaika teillä on 17-vuotiaalla?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen ikäisellä ole enää kotiintuloaikaa.

Vierailija
2/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, yöllä tuli 1.30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kotiintuloaikaa. On sovittu että kertoo vähän missä ja kenen kanssa liikkuu ja arvion kotiutumisajasta, ja ilmoittaa jos aikataulu isommin muuttuu, ettei suotta huolestuta jos huomataan ettei kukaan tullutkaan aamuun mennessä kotiin.

Vierailija
4/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsinaista kotiintuloaikaa ole tuon ikäisellä mutta yhdessä ollaan puhuttu että kun koulu pitää hoitaa kunnialla niin (omassa) sängyssä pitää olla klo 23 arkipäivisin. Viikonloppuna tulee kun tulee mutta pitää kertoa milloin tulee viimeistään ja jos suunnitelmat muuttuvat niin sitten siitä että suunnitelmat ovat muuttuneet ja tulee x aikaan/jää y:lle yökylään tms.

Tämä on ihan peruskohteliaisuutta yhteiselossa perheessä. Ei vanhemmatkaan voi hävitä 17 veeltä ja jäädä vaan tulematta kotiin. Me vanhemmat kerromme nuorelle minne menemme ja milloin suunnilleen tulemme ja hän kertoo samat meille omista suunnitelmistaan.

Vierailija
5/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä on kyse. Perjantaina oli vanhojen jatkot, josta itse ilmoitti olevansa kotona ennen puoltayötä, soitti kyytiä 22.30. Seuraavana aamuna peli. Sitten voi olla kaverin synttärit, josta kotiutuu seuraavana aamuna. Syyn ja muun ohjelman mukaan nämä sovitaan.

Vierailija
6/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on eka kerta, kun oletus arvioidusta kotiintulostaa olisi näin myöhäinen, aikaisintaan 5.30. Tuntuu aika myöhäiseltä.

Ap

Vierailija
7/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolilta öin.

Vierailija
8/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on eka kerta, kun oletus arvioidusta kotiintulostaa olisi näin myöhäinen, aikaisintaan 5.30. Tuntuu aika myöhäiseltä.

Ap

Jos se on poikkeus ja siihen on syy, why not? Johonkinhan tuollainen aika perustuu eikä ole vain lotottu.

Vierailija
9/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos se on poikkeus ja siihen on syy, why not? Johonkinhan tuollainen aika perustuu eikä ole vain lotottu.

Kyllä. Kyseinen tapahtuma loppuu klo 4, sitten paikan tyhjennys/kamojen roudaus ja pitkä kotimatka.

Ei ole koskaan ollut noin myöhään missään. Vanhojentanssien jatkoiltakin tuli "jo" 3 aikoihin. Oman kokemuksen perusteella juuri ne vikat tunnit on niitä vaarallisimpia. Pelkään, että joutuu suunnilleen yksin sitten jäämään siivoamaan paikkaa.

Ap

Vierailija
10/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän eri asia asettaa kotiintuloaikaa, jos töissä ilmeisesti tapahtumassa. Antaisin taksirahan.

Vierailija
11/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän eri asia asettaa kotiintuloaikaa, jos töissä ilmeisesti tapahtumassa. Antaisin taksirahan.

Ei ole töissä. Isot bileet.

Ap

Vierailija
12/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos maksaisit pojalle vähän pillldee.  Ei tarvis metsästää tyhmien bileiden vikoilla tunneilla.

Vierailija
13/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos maksaisit pojalle vähän pillldee.  Ei tarvis metsästää tyhmien bileiden vikoilla tunneilla.

Missä luki, että ap:n teini on poika? Mä olen usein tältä palstalta lukenut vastaavaa vaikka ketjun aloittaja ei ole maininnut lapsen sukupuolta. Moni olettaa kyseessä olevan pojan, harvemmin oletetaan olevan kyse tytöstä. 

Vierailija
14/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vaikka 18 tai 30 v. eli täysi ikäinen minä märän kotin tuloajat!Niin kauan kuin minun leipää syödään ja minun asunto asutaan.Tilanteista ripuen ,ne kuloinkin sovitaan ja pidetän kinni. Mitään makamista ei anneta.Ei valmista pöytää tehdä! Opiskelu ja ita työt sen ohella. Kun on oman katon alla ja maksaa omat menonsa.Asiat ei kuulu minulle.Homani ole silloin tehnyt.

Vierailija
15/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä luki, että ap:n teini on poika? Mä olen usein tältä palstalta lukenut vastaavaa vaikka ketjun aloittaja ei ole maininnut lapsen sukupuolta. Moni olettaa kyseessä olevan pojan, harvemmin oletetaan olevan kyse tytöstä. 

Ei varmaan ole mitään vaaraa että yksikään teinipoika jäisi siivoamaan bilekämppää klo 4.

Vierailija
16/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asuin 17v jo yksin ja ei tosiaan ollut kotiintuloaikoja, kun ei kukaan kotona odottanut. Sanoisin, että ajankohtaa tärkeämpää on se, että tulee silloin kun on luvannut, ettei tarvitse huolehtia. Toki jos on jotain menoa seuraavana päivänä niin kotiintulo niin, että ehtii nukkua tarpeeksi.

Vierailija
17/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä. Kyseinen tapahtuma loppuu klo 4, sitten paikan tyhjennys/kamojen roudaus ja pitkä kotimatka.

Ei ole koskaan ollut noin myöhään missään. Vanhojentanssien jatkoiltakin tuli "jo" 3 aikoihin. Oman kokemuksen perusteella juuri ne vikat tunnit on niitä vaarallisimpia. Pelkään, että joutuu suunnilleen yksin sitten jäämään siivoamaan paikkaa.

Ap

Sanoisin että soita jos tarviit kaveria siivoukseen tai kyytiä kotiin ja pitäisin puhelimessa äänet päällä.

Vierailija
18/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sanoisin että soita jos tarviit kaveria siivoukseen tai kyytiä kotiin ja pitäisin puhelimessa äänet päällä.

Lisään että tämä siis niillä spekseillä että kyseessä ei ole omaa napaa kaiveleva vetelys joka pitää vanhempaa palvelijana, vaan fiksu ja omatoiminen nuori joka osaa pyytää apua sit jos tilanne on itselle liikaa. Eli en odottaisi kutsua siivouskaveriksi, mutta haluaisin ilmaista että jos jokin menisi pieleen, niin vanhempaan voi aina tarvittaessa olla yhteydessä. Ei mun 17-vuotiaat huvikseen äitiä seuraksi soittaisi aamuyöllä, joten jos soittaisi, menisin.

Vierailija
19/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli vaikka 18 tai 30 v. eli täysi ikäinen minä märän kotin tuloajat!Niin kauan kuin minun leipää syödään ja minun asunto asutaan.Tilanteista ripuen ,ne kuloinkin sovitaan ja pidetän kinni. Mitään makamista ei anneta.Ei valmista pöytää tehdä! Opiskelu ja ita työt sen ohella. Kun on oman katon alla ja maksaa omat menonsa.Asiat ei kuulu minulle.Homani ole silloin tehnyt.

Jos ennalta sovittiin, niin saiko vaikka koulunlibetusbileissä olla aamuun asti?

Vierailija
20/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Pidän kyllä äänet puhelimessa päällä ja tarjoudun hakemaan tarvittaessa. Matkaa on jonkin verran, joten mitään pikahakua ei saa. Siivoamaan en tarjoudu. Se olisi todella omituista. Jos tuolla on monta sataa nuorta, niin hoitakoon bileensä itse loppuun asti.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi