+++~~ENSIKKO-KESKIVIIKKO~~+++
Heräsin aikaisin ja täällä ei ollut vielä päivän ketjua avattu, joten näin tämän aloittelin.
Suoraan asiaan, eli omaan ).( ;D Kp 28/27-29 menossa, tätiä ei ole vielä näkynyt. Jännitystä jännitystä.
Maitikka: Tuollaiset PCO-uutiset luonnollisesti vetävät mielen matalaksi. :-/ Se oli siis kuitenkin epäily, tutkivatko vielä tarkemmin? Mun PCO-oireyhtymää " kantavan" ystäväni lapsi sai lopulta alkunsa ihan ilman hoitoja, vaikka niitäkin oli kokeiltu.
Pingu: Ootteko yrittäneet lasta jo pitkäänkin? Mä en - edelleenkään - tunnista ovulaatiota, myös mun menkat on tosi oireettomat. Siis korkealta ja kovaa voin vielä tipahtaa.
-marge-:lle bongailuonnea! :)
Sikurisokeri: Valitettavasti tuohon sun kysymykseen en osaa vastata. Tärppionnea kuitenkin.
-ninnuli1-: Tärppionnea toivottelen!
masu06: Mä voisin sun kanssa tilata jonkun psykiatrikeikan, oon meinaan viime päivinä kuvitellut kaikkia oireita. ++++++-onnea!
Killa: Mä oon sitä mieltä, että niin kuin IRL, netissäkin jokaisen täytyy itse tehdä töitä, että hänet " otetaan sisään" johonkin porukkaan. Ei varmaan ihan älyttömästi tule kommentteja jos ei kysy mitään/kommentoi mitään/kirjoittelee, että kp se ja se/se ja se on menossa. Mut kaikenlaisille kirjoittelijoille musta täältä löytyy tilansa.
kathy@: Plussaonnea toivottelen sinnekin jo ennen lääkärikäyntiä. Tuo on varmasti huojentava fiilis, että jotain aletaan tekemään babyasian auttamiseksi. :)
Titi-uu84:än Vauva-lehti -juttu on tosi outo?? Mulle rupes kerran tulemaan seiska-lehti ihan ykskaks yllättäen (hieman " noloa" ;D) ja lopulta selvis, että mun ystävä oli tilannut sen mulle syntskilahjaksi, kun mä aina luin hänen kotonaan seiska-lehteä.
Kommentit (23)
).( Lähdetään tästä ekaks liikkeelle. ;D Siis kp 28/27-29 menossa, eikä tätiä näy, ei kuulu - vielä. Huomenna pitäis mennä drinksulle töiden jälkeen, hmmm.... :-/ Joku kysyi mun oireita (mä kutsun niitä kuvitelluiksi oireiksi), siis vatsassa on kuplinut/möyrinyt/kipristellyt, mikä nyt olisikaan oikea termi, rinnat ovat hieman kipeät ja nännit ehkä hieman normaalista poikkeavan näköiset, vatsa ollut turvoksissa. Öyk, miltä näyttää, kun kirjoittaa nämä ylös, mut saa kyllä kuskata piipaa-autolla psykiatrin pakeille jos/kun ne menkat sieltä alkaa.
Tervetuloa uudet enskat, Niina1983 ja Dajm75!
hoyt: Munkin mies kommentoi mun nettiajankäyttöäni. Kyllähän mä täällä aika paljon pyörinkin.
LiVe82: Toivottavasti pimeydessä joku kiinnittelee itseään. :) bd
Bianco: Toivottavasti ultrassa ja (tän sanan kopsasin suoraan) sonosalpingografiassa menee hyvin! Tsemppiä! Mäkin oon ihan koukahtanut lääkärisarjoihin, varsinkin tohon Greyn anatomiaan.
Niina1983: Täpinöissä muiden asioiden tekeminen voi välillä olla vaikeata, toivottavasti sulta onnistui. Tärppionnea!
-ninnuli1-:lle tsemppiä pitkiin ja hektisiin työpäiviin! Kohta on yli puolet siitä rupeamasta taas takana.
Remukka: Musta on tosi kivaa, että viitsitte kommentoida kaikkia asioita, vaikka ehkäisyasioita. Sitä tää vertaistuki on. :)
Killalle moikka!
Dajm75: ).( ja (.) ovat kyllä täällä käytössä. Tällä hirmuisen pitkällä ensikkotaustallani voin noin sanoa. ;) Onnea yrityksen alkutaipaleelle, enää muutama pilleri jäljellä!
Vai on SillySausagella minipötsi, hauskan kuuloista. :D
-marge-: Huhhuh tota sun anoppias. :o Mä olisin varmaan sanonut, että nyt suus kiinni tai saat kattilasta päähäs. Mulla on kans yks sukulainen, joka on jo pitkän aikaa vihjaillut. Saakin multa aina oikein kipakoita vastauksia. ;D
-Pingu-: Testaus olis edessä vissiin viikonloppuna. Toivottavasti pääset pian siirtymään greippimehusta punkkupuolelle.
Remukka, MaryRose ja -Naksu- : Terve teillekin!
Rouvavauvalla jännitys jatkuu. Pidän peukkuja!
dajm75, pingu, marge ja Niina tervetuloa joukkoon. Pääsittekin jo hyvään vauhtiin. Siitä se lähtee.
Tulin vain pikaisesti surukseni kertomaan, että täti on jo ihan ovella.
Menkkakivut on sellaiset, että ehkä jo huomenissa se sieltä taas saapuu.
En tipu tällä kertaa korkealta, jotenkin fiilis olikin sellainen, ettei
se onnistu nytkään. Ei kai muuta kuin uutta soittoa lääkärille ensi viikolla
ja uutta inssiä sitten kahden viikon kuluttua. Nuolee haavojaan....Masu - missäs meet? Onko sulla paremmat fiilikset? Ota sinä se plussa kun tämä vanhus ei siihen kykene....
Oksutauti siis kesti vain päivän, mikähän oikku sekin oli.No, ei sitä
kauempaa olis kestänytkään.
Biancolle tsemiä huomiseen SSG:hen. Muista ottaa sitä buranaa etukäteen...
Öitä.
t. Afternoon (pp12, kp 26)
Killa: Itseasiassa mä muistelin tässä yks päivä, että meillä on ennenkin ollut tuossa esittelypinkan otsikossa tervetulotoivotukset, joten ajattelin jatkaa samallalailla, mutta ilmeisesti ei niin ole ollutkaan! Kiva, että itsekin jotain uutta keksii. :)
Bianco:Tuuthan sitten uutiset kertomaan? Ja melkein samoilla päivillä edetään! Kiva!
Livelle myös tervehdys! Meillä mies ties heti alusta pitäen, että täälä pyörin, kun ei sitä oikein salatakkaan voi, kun kotona vaan pääsen koneelle. Kyllähän silläkin omat fooruminsa on, jotenkin sitä vaan ahdisti tää mun ajankäyttö. Mutta siis kyllä se silti on tyytyväinen, että pääsen asiat purkamaan johonkin muualle kuin vain aina hänelle.
Juups, nyt pehkuihin!