Kertokaa huonokäytöksisistä teillä vierailleista lapsista! Miten reagoitte?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Oli tuhma. Sai remmistä. Vanhemmat eivät uskaltaneet vastustaa kun olisivat myös saaneet
Vähän uskottavampia, kiitos. En usko, että olet antanut remmiä vieraalle lapselle. Etkä edes kertonut, mitä hän teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tuhma. Sai remmistä. Vanhemmat eivät uskaltaneet vastustaa kun olisivat myös saaneet
Vähän uskottavampia, kiitos. En usko, että olet antanut remmiä vieraalle lapselle. Etkä edes kertonut, mitä hän teki.
Piirsi sateenkaarilipun seinään
Yritti LGBT ideologiaa tuputtaa lapselleni. Käskin ulos talostani sateenkaari kangaskasseineen.
Keikkui tuolilla, ahmi kahvipöydän tarjoiluja, ennen kuin lupaa tulla kahville, ajatti koiranpentuja ja heitti kivillä. Äitinsä ei sanonut mitään. Minä olin haavi auki. Pelastin pennut huoneeseen ja ovi kiinni.
Mukula äitinensä ei ole enää tervetullut.
Lasten yksi serkku on täysin sietämätön. Tulee päsmäröimään, ei suostu puhumaan, kiusaa nuorempiaan jnejne. Ja vahemmmat eivät puutu. Heidän ratkaisunsa on aina, ettei esim meidän nuorempi saa mennä omaan huoneeseensa jos heidän vanhimpansa sinne haluaa. Antavat siis kiusata myös omia nuorempia lapsiaan ainakin kun ovat täällä. Ja peruste se, että heidän vanhin haluaa leikkiä vain meidän vanhimman kanssa.
Minä puutun kyllä. Sanon pari kertaa ystävällisesti ja jos ei tehoa niin sitten vähemmän ystävällisesti. Nykyisin yleensä uskoo jo toisella kehotuksella.
Mutta ottaa päähän kyseinen perhe. Lähinnä että vanhin on tuollainen ja vanhemmat vain myhäilee. Heidän nuoremmat lapsensa ovat mukavia ja heitä komentavat normaalisti. En tiedä miksi vanhimmalla on erioikeuksia.
Mieheni sanoi vihaisen näköisenä, että nyt on teidän aika lähteä kotiin. Muutaman minuutin kuluessa poistuivat
Itse olen aina sanonut jämäkästi mutta ystävällisesti jos jotain ei saa tehdä eikä vanhemmat älyä kieltää. Etenkin jos kyse on jostain mikä voi vaarantaa lapsen, esim. Meillä on tontilla osittain sortunut vanha rakennus joka hävitetään nyt kesällä ja sinne ei saa lapset mennä leikkimään turvallisuussyistä.
Olen itse isosta perheestä, jossa ei ollut hetken rauhaa. Siksi arvostan sitä.
Jotenkin ahdistun isoista lapsilaumoista, joita tuttavaperheissä on.
Ne kihisee ja kähisee keskenään, ovat levottomia ja äänekkäitä.
Kaksi tenavaa. Rohmusivat kahvipöydässä kaiken tyhjäksi ja kuljettivat myös lastenhuoneeseen, isompi päsmäröi kokoajan ja asenne oli minäminä, huutoa juoksua ja kaikki mullinmallin . Kieltämisestä ränkytystä ettet sää mua määrää. Olen se tiukkis ja vaadin että meillä käyttäydytään meidän säännöillä, en antanut tuon päsmärin olla miten halusi. Vanhempi ei juuri puuttunut. Heillä käydessä sama meno ja omaa lasta piti huolehtia pitämään puolensa.
Jotenkin hiipui lasten kanssakäyminen vaikka aikuisten kesken ollaankin yhteydessä.
Ihan avoimesti ja suoraan käydään läpi ne meidän perheen säännöt, jos joku perseilee.
On teillä stressinaiheet! :D :D :D
Hyvin pyyhkii, muuta valittamisen aihetta ei löydy.
Tai sitten on sensaatiot vähissä, pitää jostain kaivaa kauhisteltavaa ja päiviteltävää.
´No, jotain pitää olla. Käy elämä muuten liian tylsäksi.
Vierailija kirjoitti:
On teillä stressinaiheet! :D :D :D
Hyvin pyyhkii, muuta valittamisen aihetta ei löydy.
Tai sitten on sensaatiot vähissä, pitää jostain kaivaa kauhisteltavaa ja päiviteltävää.
´No, jotain pitää olla. Käy elämä muuten liian tylsäksi.
Tämä ketju tuli mieleen siitä erityislapsiketjusta. ap
Juuri teini-ikään päässyt oli kähveltänyt vessan kaapista kaulakoruni. En pystynyt todistamaan, mutta meillä ei ollut käynyt ketään muita sen päivän aikana, kun katosivat. Ei tullut enää toista kertaa meille.
Pissa- kakka -lapsi. Mä kielsin vessan käytön meillä. Sitten pissaa ja jopa kakkaa tuossa meidän puskassa. Olemme naapureita, siis rajanaapureita. Ovelta ovelle on joku 30 metriä. Silti lapsi tulee tänne vessaan ja aina on kakat kellumassa pytyssä, pyyhki kerran käsipyyhkeellä ja piilotti sen kaapiston alle, niin sinne se kuivui ja meni sarjaan kuuluva käsipyyhe pilalle. Vessapaperiakin on tarjolla.
Olen nyt kieltänyt pissailun myös meidän puskiin ja myös kakkaamisen. Menisi vessaan kuten muutkin ihmiset ja omaan kotiinsa tässä tapauksessa, koska matka omaan vessaan on sama kuin tänne ja noiden kakkasotkujen jälkeen voi käydä siellä. Muuten en eläessäni ole lasten vessankäyttöä kieltänyt.
Kyse on jo kouluikäisestä, joten en nyt ole 2-vuotiaan kuivaksiharjoittelua pilaamassa...
Vierailija kirjoitti:
Keikkui tuolilla, ahmi kahvipöydän tarjoiluja, ennen kuin lupaa tulla kahville, ajatti koiranpentuja ja heitti kivillä. Äitinsä ei sanonut mitään. Minä olin haavi auki. Pelastin pennut huoneeseen ja ovi kiinni.
Mukula äitinensä ei ole enää tervetullut.
Ei saa....tana.
Ap on varmaan nyt pitämässä sitä puhuttelua vierailleen. Tule sitten kertomaan, miten meni. Ja kerro tuon kauhukakaran ikä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on varmaan nyt pitämässä sitä puhuttelua vierailleen. Tule sitten kertomaan, miten meni. Ja kerro tuon kauhukakaran ikä.
Anteeksi, nyt tämän ketjun ap itse sekoili. Luulin olevani siinä ketjussa, josta tämä sai inspiraationsa, eli siinä erityislapsiketjussa. Unohtakaa äskeinen kommentti. ap
Tuli kylään äitinsä kanssa, äitinsä ei kieltänyt herrantertultaan mitään. Lapsi oli huomionkipeä ja keskeytti koko ajan keskustelun, kiusasi perheen koiraa, räpläsi koriste-esineitä ja lopulta avasi pianon ja alkoi hakata koskettimia kaksin käsin. Vieraat odottivat mielenkiinnolla, josko äiti jo reagoisi, mutta se vaan hymyili kuin mikäkin järkijättö. En ymmärrä ihmisiä, jotka jättävät kasvatusvastuun jonnekin naulakkoon tullessaan muiden luo kylään.
Vierailija kirjoitti:
Pissa- kakka -lapsi. Mä kielsin vessan käytön meillä. Sitten pissaa ja jopa kakkaa tuossa meidän puskassa. Olemme naapureita, siis rajanaapureita. Ovelta ovelle on joku 30 metriä. Silti lapsi tulee tänne vessaan ja aina on kakat kellumassa pytyssä, pyyhki kerran käsipyyhkeellä ja piilotti sen kaapiston alle, niin sinne se kuivui ja meni sarjaan kuuluva käsipyyhe pilalle. Vessapaperiakin on tarjolla.
Olen nyt kieltänyt pissailun myös meidän puskiin ja myös kakkaamisen. Menisi vessaan kuten muutkin ihmiset ja omaan kotiinsa tässä tapauksessa, koska matka omaan vessaan on sama kuin tänne ja noiden kakkasotkujen jälkeen voi käydä siellä. Muuten en eläessäni ole lasten vessankäyttöä kieltänyt.
Kyse on jo kouluikäisestä, joten en nyt ole 2-vuotiaan kuivaksiharjoittelua pilaamassa...
Ja mitä vanhemmat ovat sanoneet, kun olet kertonut heidän eriteaddiktilapsestaan? Ja missä kunnossa heidän vessa on? Jotain outoa kotona, kun ei osaa normaaleja vessatapoja?