Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätänkö tämän huutismyyjän paketin hakematta postista? ov

Vierailija
11.10.2006 |

Huusin muutaman dvd:n ja kohteessa oli maininta, että pk:t on 3,6 euroa, jos menee yli, niin myyjä maksaa omasta pussistaan. En vielä ole ehtinyt maksaa ja myyjä lähetti jo dvd:t. Laittoi vielä lauantaina viestiä, että nuo tulevatkin pakettina ja lisää siihen summaan tuo erotus. Laitoin hänelle takaisin viestiä, että miten niin ne pk;t on 7.1 euroa, kun kohteessa lupasit maksaa itse loput, jos menee yli. Vastaus oli, että katso siitä paketin lapusta ne pk:t, jos et usko.

Tekisi mieli jättää tuo paketti hakematta ja ilmoittaa myyjälle, että sori. Mä en lunasta tuota kohdetta. Voiko noin tehdä? Mun mielestä todella törkeätä, että ensin luvataan maksaa itse loput pk;t, jos on tarvis ja nyt sitten ei maksakkaan :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli maksa se mitä alunperin sovittu tai jätä paketti noutamatta.

Ostajalla on oikeus olla tietoinen kaupan kokonaiskustannuksista ennen kuin tekee tarjouksensa ja sitoutuu kauppaan.

Vierailija
2/9 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita hänelle ettet hae pakettia, jos hän ei maksa sinun tilillesi ylimeneviä postimaksuja. Paketin haun jälkeen ei varmasti maksa.

Miksi haluat paketit postiennakolla? Eikö olisi helpompaa maksaa myyjän tilille etukäteen. Voihan postiennakollakin huijata lähettämällä vaikka vanhoja lehtiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan en ehtinyt maksaa vielä, kun hän postitti paketin ilman maksua. Ja nuo dvd:t siis tulevatkin pakettina eikä tuolla maksikirjeenä niin kuin hän kohteessa väitti.

Vierailija
4/9 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohteen kuvauksessa lukee, että MYYJÄ maksaa ylimenevät postimaksut, niin silloin sinun ei niitä tarvitse maksaa.

Kerro myyjälle, ettet niitä maksa (jos et halua), ja sitten voit tarjoutua lähettämään paketin takaisin (hänen kustannuksellaan?), mikäli kauppoja ei sitten synny.

Vierailija
5/9 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan oo isompia ongelmia kuin jotku postikulut, pari euroo. Ja muutenkaan mä en tajuu koko huutissysteemiä, siellä siis kaupataan jotain nypytöntä potkupukua suurinpiirtein. Apua. Isommat ostokset kuten rattaat, istuimet, vaatepaketit ym käsitän, mutta noi parin euron systeemit menee ihan yli...

Vierailija
6/9 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä suakin kismittäisi, jos myyjä lupaa auliisti maksaa ylimenevät pk:t ja sitten väittääkin, että mun pitää ne maksaa.

Vierailija
7/9 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän aina kiinni siitä mitä olen ilmoituksessa postikuluiksi laittanut ja laitan ne aina, koska en itsekään huuda jos on vain maininta, että ostaja maksaa pk:t. Eri asia on sitten se jos ostaja haluaa tuotteen esim. kirjattuna, silloin hän maksaa kulut vaikka olisin maininnut ilmoituksesta muuta.

Mutta ap:n tilanteeseen niin maksaisin vain sen 3,60e. Kuusi dvd:tä ei missään tapauksessa maksa 7,10e pakettina. Siis idioottimyyjä jos on laittanut pakettina. Ne menevät aivan taatusti maksikirjeenä, tosin kuusi mielestäni on sen verran painava satsi, että maksaa 5,75e mutta se on myyjän moka se.

Lisäksi myyjän moka on laittaa tavara ennen kuin maksu näkyy =) Itse olen pari kertaa kyllä toiminut niin ja toisella kerralla jäi rahat kokonaan saamatta, sen jälkeen en ole lähettänyt ennen maksua. Mutta maksa vain alkuperäinen summa ja käske katsoa ilmoitustaan, että on luvannut maksaa. Linkitä vaikka tämä ketju =) Olen minäkin joutunut maksamaan joskus postikuluja sen verran enemmän, että koko tilanteessa olen jäänyt itse miinukselle eli lähettänyt tuotteen ja saanut ostajalta summan joka ei kata edes postikuluja! Oma moka...

Vierailija
8/9 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nypyttömälle potkarille pitäis tehdä? Heittää roskiin?

Ite oon miettiny noita jätti-super-hyper-paketteja niin että sehän on vähän kuin joku toinen olis valinnu kaikki " minun lapseni vaatteet" . Aika hölmöä.

Vierailija:

Eikö tosiaan oo isompia ongelmia kuin jotku postikulut, pari euroo. Ja muutenkaan mä en tajuu koko huutissysteemiä, siellä siis kaupataan jotain nypytöntä potkupukua suurinpiirtein. Apua. Isommat ostokset kuten rattaat, istuimet, vaatepaketit ym käsitän, mutta noi parin euron systeemit menee ihan yli...

Vierailija
9/9 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen taas sulkeutui lastenvaatekohde, jossa hinta kohosi yli 500e!!!! Huh huh!!! Eikä vaatteet mielestäni ollut tuon arvoisia (eli kaupasta olis saanut samaan hintaan tai halvemmallakin...).

AP:lle, älä maksa kuin vain se sinun osuus maksusta!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme