Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua seksiä vaikka kaikki on "täydellisesti"

Ap
14.05.2022 |

Tein nyt uuden aloituksen kun edellisen otsikoin niin huonosti, että ei ketään tavoittanut.
Pitkä stoori ja mulla suhteellisuuden taju ihan hukassa. Toivottavasti joku jaksaa lukea! Kaipaan järkipuhetta! 😰

Kylmän pitkän avioliiton jälkeen oon suhteessa mieheen, joka on ylittänyt kaikki unelmani melkein joka tasolla. Hänen kanssaan ihan järisyttävä henkinen yhteys, arvostan ja ihailen häntä ihan valtavasti. En oikeasti ole pystynyt edes haaveilemaan tällaisesta yhteydestä.

Alusta alkaen olen halunnut häntä valtavasti. Ensimmäiset kolme viikkoa oli kiihkeää, vaikka varsinainen yhdyntä ei muutaman yritetyn kerran jälkeenkään onnistunut koska hän jäätyi eikä kyennyt. Itsellä seksuaalisia traumoja, hänellä todella turvaton lapsuus. Kaikesta on puhuttu ja se on tuntunut valtavan eheyttävältä. Hänestä myös.
Kumpikin sitä mieltä, että tällaista ei ole ikinä tullut kohdalle.

Valitettavasti hän ennen ensimmäistä tapaamista kertoi, miten hänellä on krooninen halipula ja miten hänellä on korkea libido. Nyt on tilanne että neljän kuukauden jälkeen seksiä on ollut (hyvin harvakseltaan) kaikella muulla tavalla mutta ei varsinaista yhdyntää. Tilanteet on kyllä olleet varsin intohimoisia. En itsekään ole yhdyntäkeskeinen, mutta koska halu häntä kohtaan on niin valtava, haaveilen siitä jatkuvasti. Muuta seksiäkin on vain minun aloitteestani, ja usein hän vaan kertoo että nyt tarvii etäisyyttä. Näemme vain viikonloppuisin. Jos en mene hänen lähelleen, hän ei tule.

Ollaan puhuttu asiasta kymmenet kerrat. En pysty välttämään tunnetta, että minusta vaan puuttuu se jokin. Kertonut oon senkin. Oon ottanut puheeksi senkin, että on ihan tavallista että paineet uuden kumppanin kanssa voi olla niin kovat, että erektiolääkettä voi tarvita alussa tueksi. Hänellä kyllä seisoo ihan kivikovana kaikessa muussa.

Muutakin fyysistä läheisyyttä hän kaipaa huomattavasti vähemmän kuin minä. Olen ilmeisesti parantanut hänen kroonisen halipulan kuin taikaiskusta.

Silti oon hänelle "koko maailma" (kuulemma)
ja on ostamassa meille ihanaa yhteistä kummankin unelmien kotia. Siis oikeasti, lainatarjous on jo saatu.

Hän ei ole antanut mitään selvää syytä, miksi tuo läheisyyspuoli tökkii. On olo, että hän tietää, mutta ei uskalla kertoa. Oon senkin hälle sanonut. Ei oo auttanut. Jonkinasteista edistymistä on ehkä tapahtunut läheisyyspuolessa, mutta aina säännöllisesti se ottaa takapakkia ja kovasti.

Oonko tässä nyt vaan hyväuskoinen hölmö. Hän uskoo että tämä pattitilanne kyllä menee ohi. Ite tunnen, että en ole haluttu, en riitä, ja jatkuvasti joudun kuolettamaan haluani ja kaipuutani. Tästä(kin) on puhuttu. Hän on todella ahdistunut ja pahoillaan että on saanut mut tuntemaan näin. Asiaa ei auta yhtään, että valitettavasti tiedän että eksän kanssa fyysisessä puolessa ei ollut mitään vaikeeta. Joo, hän on kertonut. Suhde päättyi kun se ei vaan koskaan edennyt ylemmille leveleille.

Satuttaa saatanasti tuo tieto. Mitä tässä välissä on tapahtunut? Hän ei osaa kertoa. Ymmärrän erittäin hyvin että kun tästä on jauhettu, sitä vaikeammaksi tää on menny.

Perjantaina kun nähdään viikon eron jälkeen, menee vaikka sunnuntaihin saakka että edes halauksia ei ole, ellen häntä lähesty.

Tuntu että johonki piti saada purkaa tää. Mä olen nyt nostamassa kädet pystyyn. Toivottavasti joku jaksoi lukea.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tukee ja kannustaa ja kunnioittaa mua tavalla, mitä en taaskaan ole pystynyt edes unelmoimaan. Huomioi ja huolehtii. On herkkä ja empaattinen ja lämmin, rauhallinen, turvallinen. Kaikki muuten niin ihanasti.

Kaikki paitsi tuo läheisyys. Ja tää vaivaa mua ihan helvetisti!

Kun sitä seksiä on, hän on aivan mieletön rakastaja. Jotenkin ehkä siksi oon tässä vielä. Haluun niin hirveesti, et tää tästä paranee. Tuon kaiken olemassa olevan hyvän lisäksi, jos tää puoli suttaantuis, niin kyllä voisin kuolinvuoteella todeta että tiedän mitä rakkaus on.

Sen verran on elämää ja kokemuksia takana, että tiedän olevani ns. "yleisellä mittarilla" (kamala määrittely!) ihan naisellinen ja kauniskin. Mut ehkä en sitten hänelle sopiva.

Takokaa nyt mulle järkeä suuntaan taikka toiseen!

Vierailija
2/37 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halipula. Auts.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se tarkoittaa ainakin mun kohdalla sitä että on niin helvetin hyvä toisen kanssa, että haluaa olla lähellä tosi paljon 😒

Vierailija
4/37 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ystäväsektorissa eikä se siitä muutu.

Vierailija
5/37 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kemia on kuollut.Kun ei kemiaa ei tipu muutakaan.Kemiaa se ratkaisee kaikessa miehen ja naisen välillä.Pakon edessä mies voi lähtee sit touhuu,antaa säälistä mutta et merkitse mitään sille!

Vierailija
6/37 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän kuukauden jälkeen hankkimassa yhteistä unelmien kotia?! Pelottavasti kuulostaa, että olet joutunut rakkauspommituksen uhriksi ja seksistä kieltäytyminen on yksi tapa testata sinun rajojasi, kuten myös sen kertomknen kuinka hyvin seksi exän kanssa sujui...hiljalleen nakertaa sinun itsetuntoasi

Vierailija
7/37 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hänellä seisoo ihan kivikovana muulloin paitsi silloin kun harrastatte seksiä?

Vierailija
8/37 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä nyt ensimmäisenä mieleen klassinen nar sisti: ei siksi ettei halua sek siä yhtä paljon vaan se, että koet maagista mystistä yhteyttä näin pian, mies on heti haluamassa muuttaa yhteen, valehteli libidostaan ja fyys tarpeistaan, kertoo että eksän kanssa kyllä oli paljon juuri sitä mitä hän ei anna sinulle (saa sinut epävarmaksi itsestäsi ja yrittämään kahta kauheammin), on luonut itsestään kuvan haavoittuvana rassuna joka selittää kaiken edellämainitun ilman että hän vaikuttaisi mulkerolta.

Vierailija
9/37 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku krooninen halipula -heitto ollut varmaan ihastuneen kommentti ilman, et ajatteli sitä pidemmälle.

Ja toisaalta miten voi olla korkea libido olematta korkea libido?

Minkä ikäisiä olette? Onko aiemmista liitoista lapsia? Minkälainen miehen edellinen suhde/ero oli?

Joku tuossa tarinassa ei vaan täsmää, kuten sen itsekin huomaat. Yleensä sen sit jälkeenpäin tajuaa, et mitkä on olleet syy-seuraussuhteet.

Ite en ostais noilla spekseillä vielä yhteistä kivitaloa.

Vierailija
10/37 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihmisrobotille. En jaksaisi.

Vierailija
11/37 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kusettajalta. Tunnen tyypin. Narsistisia ihailun tarpeita ja saada toinen seksuaalisesti kiihottumaan, mutta mitään ei sitten muuta. Vaikka kuinka puhuin. Jos ei ala selvitä tuo puoli, jätä tyyppi. Itselle oli hieman pelottavaakin vastaavanlainen suhteen alku.

Vierailija
12/37 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen parantaa kituvan suhteen

Vierailija
13/37 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna harkitsisin vakavasti, jatkaako suhdetta. Tuo suhde tulee rikkomaan sinut, jos tilanne jatkuu. Asia on ongelma sinulle jo nyt. Mieti, mitä tulee olemaan vuosien päästä. Seksiä ehkä pari kertaa vuodessa. Läheisyyttä ei koskaan.

Vierailija
14/37 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon miehen jullikoita, jotka ei näytä tunteitaan. Mistä se johtuu?

Vierailija
15/37 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on aisuri ja tykkäisi katsella kun laittelen sinua 30 senttiselläni.

Vierailija
16/37 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TLDR

Vierailija
17/37 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna harkitsisin vakavasti, jatkaako suhdetta. Tuo suhde tulee rikkomaan sinut, jos tilanne jatkuu. Asia on ongelma sinulle jo nyt. Mieti, mitä tulee olemaan vuosien päästä. Seksiä ehkä pari kertaa vuodessa. Läheisyyttä ei koskaan.

Jep, ja samaan aikaa mies profiloi itsensä tyyliin seksin ja läheisyyden guruksi. Toi kuulostaa sen verran oudolta jutulta, et kannattaa olla varuillaan.

Pelaa samaa peliä: katso mihin tilanne johtaa, jos et tee aloitteita ja käyttäydyt miestä kohtaan samalla tavoin. Tee tämä testi kuitenkin ennen yhteistä unelmien kotia.

Onko miehellä muuten pitkäaikaisia kavereita? Onko kaverit miehen kanssa ns tasavertaisia? Puhuuko miehesi muista halveksivaan sävyyn? Saisitko juteltua sen eksän kanssa?

Vierailija
18/37 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen kuumaa-kylmää -tapaus. Testailee sietokykyäsi ja kuinka pitkälle voi sinua nöyryyttää. Yllä jo todettiin vertailut eksään. Pelaa joyain peliä ja tod näk arkipäivisin on eri lissu kierroksessa.

Vierailija
19/37 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt lähde yhteisen asunnon ostoon ennen kuin tuo asia selviää

Vierailija
20/37 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt unohdat kaiken mitä se on sanonut ja otat huomioon vain sen miten se käyttäytyy. Se on todellista.

Sulla on jo vahva tunne siitä että asiat ei ole kunnossa ja intuitiosi on oikeassa. Olet rakastunut johonkin kuvitelmaan ihannemiehestäsi ja tämä kusettaja yrittää pelata sut sitoutumaan itseensä valheillaan.

Juokse lujaa toiseen suuntaan!

Kuukeloi narsistin käytös niin löydät aika paljon yhteneväisiä piirteitä.