Mies ei halua seksiä vaikka kaikki on "täydellisesti"
Tein nyt uuden aloituksen kun edellisen otsikoin niin huonosti, että ei ketään tavoittanut.
Pitkä stoori ja mulla suhteellisuuden taju ihan hukassa. Toivottavasti joku jaksaa lukea! Kaipaan järkipuhetta! 😰
Kylmän pitkän avioliiton jälkeen oon suhteessa mieheen, joka on ylittänyt kaikki unelmani melkein joka tasolla. Hänen kanssaan ihan järisyttävä henkinen yhteys, arvostan ja ihailen häntä ihan valtavasti. En oikeasti ole pystynyt edes haaveilemaan tällaisesta yhteydestä.
Alusta alkaen olen halunnut häntä valtavasti. Ensimmäiset kolme viikkoa oli kiihkeää, vaikka varsinainen yhdyntä ei muutaman yritetyn kerran jälkeenkään onnistunut koska hän jäätyi eikä kyennyt. Itsellä seksuaalisia traumoja, hänellä todella turvaton lapsuus. Kaikesta on puhuttu ja se on tuntunut valtavan eheyttävältä. Hänestä myös.
Kumpikin sitä mieltä, että tällaista ei ole ikinä tullut kohdalle.
Valitettavasti hän ennen ensimmäistä tapaamista kertoi, miten hänellä on krooninen halipula ja miten hänellä on korkea libido. Nyt on tilanne että neljän kuukauden jälkeen seksiä on ollut (hyvin harvakseltaan) kaikella muulla tavalla mutta ei varsinaista yhdyntää. Tilanteet on kyllä olleet varsin intohimoisia. En itsekään ole yhdyntäkeskeinen, mutta koska halu häntä kohtaan on niin valtava, haaveilen siitä jatkuvasti. Muuta seksiäkin on vain minun aloitteestani, ja usein hän vaan kertoo että nyt tarvii etäisyyttä. Näemme vain viikonloppuisin. Jos en mene hänen lähelleen, hän ei tule.
Ollaan puhuttu asiasta kymmenet kerrat. En pysty välttämään tunnetta, että minusta vaan puuttuu se jokin. Kertonut oon senkin. Oon ottanut puheeksi senkin, että on ihan tavallista että paineet uuden kumppanin kanssa voi olla niin kovat, että erektiolääkettä voi tarvita alussa tueksi. Hänellä kyllä seisoo ihan kivikovana kaikessa muussa.
Muutakin fyysistä läheisyyttä hän kaipaa huomattavasti vähemmän kuin minä. Olen ilmeisesti parantanut hänen kroonisen halipulan kuin taikaiskusta.
Silti oon hänelle "koko maailma" (kuulemma)
ja on ostamassa meille ihanaa yhteistä kummankin unelmien kotia. Siis oikeasti, lainatarjous on jo saatu.
Hän ei ole antanut mitään selvää syytä, miksi tuo läheisyyspuoli tökkii. On olo, että hän tietää, mutta ei uskalla kertoa. Oon senkin hälle sanonut. Ei oo auttanut. Jonkinasteista edistymistä on ehkä tapahtunut läheisyyspuolessa, mutta aina säännöllisesti se ottaa takapakkia ja kovasti.
Oonko tässä nyt vaan hyväuskoinen hölmö. Hän uskoo että tämä pattitilanne kyllä menee ohi. Ite tunnen, että en ole haluttu, en riitä, ja jatkuvasti joudun kuolettamaan haluani ja kaipuutani. Tästä(kin) on puhuttu. Hän on todella ahdistunut ja pahoillaan että on saanut mut tuntemaan näin. Asiaa ei auta yhtään, että valitettavasti tiedän että eksän kanssa fyysisessä puolessa ei ollut mitään vaikeeta. Joo, hän on kertonut. Suhde päättyi kun se ei vaan koskaan edennyt ylemmille leveleille.
Satuttaa saatanasti tuo tieto. Mitä tässä välissä on tapahtunut? Hän ei osaa kertoa. Ymmärrän erittäin hyvin että kun tästä on jauhettu, sitä vaikeammaksi tää on menny.
Perjantaina kun nähdään viikon eron jälkeen, menee vaikka sunnuntaihin saakka että edes halauksia ei ole, ellen häntä lähesty.
Tuntu että johonki piti saada purkaa tää. Mä olen nyt nostamassa kädet pystyyn. Toivottavasti joku jaksoi lukea.
Kommentit (37)
Siis alkuun yhdyntä ei onnistunut, mutta seksi on muuten sujunut, ja nyt 4kk:n jälkeen miehellä seisoo kovana?
Oliko yhdyntä nyt onnistunut, kun jotenkin käsitän, että sitä ei vielä ollut tapahtunut?
Onko miehellä muuten tapahtunut elämässä jotain suuresti kuormittavaa?
Menettänyt vanhempansa, jotain kriisiä tms?
Joko joku lukko tai jumi iskenyt päälle, tai sit joku narsisti manipuloija, joka on kertonut just ne sanat mitä ap on halunnut kuulla.
Jos tuo tunteiden yhteys ja muu totta, niin kannattaa tehdä kaikki mahdollinen ennen kun lopettaa suhteen.
Hakekaa ulkopuolista näkökantaa ja apua esim. terapiasta?
Pukeudu seksikkäisiin hepeneisiin.
Kuuntele sisintäsi ja vaistoasi. Ei ole normaalia, että mies ei anna läheisyyttä. Tuohan on kauheaa kidutusta.
Taasko kaappihomo joka tarvitsee kulisseja itselleen. Selvää kusetusta, ellei ex ollut mieshenkilö.
Parisuhteeseen mennään kun naidaan kuin kanit ja molemmat haluaa olla koko ajan toistensa kimpussa ja sisäkkäin. Jos ei, niin unohda koko juttu. Tarinan pitäisi mennä niin, että miehellä seisoo koko ajan ja haluaisi koko ajan pillua edellisestä kerrasta toivuttuaan. Jos ei halua edes läheisyyttä, ei ole pienintäkään järkeä parisuhteeseen.
Jos mies sinua huomioisi ja arvostaisi olisi teillä seksiä niin paljon kuin ikinä itse haluaisit. Tekisi kaikkensa sinun vuoksesi. Nyt ei tee vaan pitää puutteessa ja vielä pahempaa, karttaa läheisyyttä. Etsi itsellesi mies joka haluaa sinua yhtä paljon kuin sinä häntä.
Mies ihastui ja halusi seksiä. Nyt ihastus on haihtunut.
Tai monet miehet vanhemmalla iällä vierastavat liian nopeita yhteisiä suunnitelmia ja tämä rupeaa myös inhottamaan miestä.
Veikkaan kuitenkin ensimmäistä. Ihastus hävisi ja nyt on aika erota.
Valloita seuraava mies rauhallisimmin. Harva oikeasti haluaa ostaa yhteisen asunnon parin kuukauden tapaamisen jälkeen. Järki mukaan tunnehuumaan!
M50
Kiitos. Kamalalta kuulostaa näin toisin sanoin kuultuna 😞 Erityisesti tuo, et täähän on kauheaa kidutusta!
Eilen tästä avautumisesta rohkaistuneena vein keskustelua vielä syvemmälle. Että mikä oikeesti on muuttunut, kun mua ei tee mieli. Sai kakistettua, että mun ahdistuneisuus saa hätääntymään eikä pysty enempään ku on pystyny. Ja hei, juurisyy mun ahdistuksellehan on tää hiton tilanne! Helvetilläkö tästä mitenkään eteenpäin 😖
Mä en ole sitä talon ostoa ehdottanut, hänen toive ja hän on sitä masinoinut.
Eilen puhuttiin siitäkin, että fakta on se, ettei tällä suhteella tällaisenaan lähdetä yhtään mihinkään yhdessä. Hänenkään mielestä.
Kun mun tuska tuntuu hänessä ytimissä asti, niin "ei hän mihinkään pysty, ei hän mikään aivoton pukki oo".
Äänestän myöskin kaappihomoutta, ei asioiden takana aina tarvitse olla joku vakava persoonallisuushäiriö 🤷
Ollaan 40+ kumpikin. Edelliset liitot vaan kuivuneet kokoon. Toi viimesin eksä josta kertoi, on joku muutaman kuukauden suhde.
Perheenjäseniä ollaan tavattu ja hirveen lämpimät välit hällä sisaruksiin. Nää kokemukset tukee sitä toista puolta hänestä, sitä mihin oon rakastunut. Mun lapsen kanssa hän on tosi ihana, heillä synkkaa.
Mä vaan tunnen nyt itseni yhä typerämmäksi.
Hei,
Vanhalla opilla - menette alasti saunaan ja jos ei yritä päästä iholle koko aikana. Eikä ota eteen, sä et ole oikea hänelle. Eikä muuksi muutu.
N53
Narsistit selittää kamalaa lapsuuttaan, vaikka ei se nii kamala ole ollut. Se on vaan keino, jolla koukuttaa sinut ja saada toimimaan hänen pillinsä mukaan. Juokse!
Valitettavasti se ei riitä, että on ihana lapsen kanssa. Aikuinenkin tarvitsee hellyyttä ja kosketusta. Aikuinen ihminen on seksuaalinen olento. Se on luonnollinen tarve.
En jaksa uskoa, että tuo sinun ahdistuksesta hätääntyminen on ainoa syy. Jotain on vialla. Sinä olet nainen parhaassa iässä ja sulla on lupa kaivata läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Siis alkuun yhdyntä ei onnistunut, mutta seksi on muuten sujunut, ja nyt 4kk:n jälkeen miehellä seisoo kovana?
Oliko yhdyntä nyt onnistunut, kun jotenkin käsitän, että sitä ei vielä ollut tapahtunut?Onko miehellä muuten tapahtunut elämässä jotain suuresti kuormittavaa?
Menettänyt vanhempansa, jotain kriisiä tms?Joko joku lukko tai jumi iskenyt päälle, tai sit joku narsisti manipuloija, joka on kertonut just ne sanat mitä ap on halunnut kuulla.
Jos tuo tunteiden yhteys ja muu totta, niin kannattaa tehdä kaikki mahdollinen ennen kun lopettaa suhteen.
Hakekaa ulkopuolista näkökantaa ja apua esim. terapiasta?
Minäkin hiemman ihmettelen, että teillä on ollut seksiä pitkään (4kk), mutta ei ollenkaan yhdyntöjä!!! Tuossahan täytyy mennä hermot normaalilta naiselta.
Jotenkin tulee sellainen olo, että mies hakee sinusta puolisoa ja haluaa pikapuoliin sitoa tilanteen asuntolainalla, mutta et kuitenkaan ole seksuaalisesti haluttava hänelle. Jos kerran exän kanssa on seksi sujunut ja nytkin omassa kivassa seisoo kovana, ja nämä ovat totta eivätkä vain puheita, silloin kyse lienee siitä ettei mies kiihotu sinusta. On myös jotenkin outoa että hän sinulle noita kertoilee, ihan kuin se olisi sinun syytä ettei miehellä seiso kanssasi. Tuossahan on sitten vaara, että oman kivan sijaan mies hakee seksiä muualta, ihmisiltä jotka häntä kiihottavat.
Voihan toki olla ihan niinkin että erot ja muut elämänmuutokset stressaavat ja ahdistavat miestä, mutta tämä ei osaa olla yksin selvittääkseen lukot. Niinpä hän sitten on pikavauhtia vakiitumassa kanssasi, vaikka entiset ongelmat on käsittelemättä.
Joka tapauksessa kannattaa saada tilanne haltuun ja selvitettyä juurta jaksaen ennen talon ostoa ja yhteenmuuttoa. Mikäli mies ei siihen suostu, odotettavissa on tuskin kovin ruusuinen tulevaisuus kun hän melko varmasti kerää kaikki tulevatkin asiat selvittämättömiksi sotkuiksi mieleensä entisten lisäksi.
Älkää nyt ainakaan taloa menkö ostamaan!
Tämä on klassinen kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää. Ei se ole mikään häävi mies, haluaisit että hän on mutta onkin pelkkää tyhjää täynnä.