Kuka oikeasti jaksaa huuhdella ketsuppipullot ja kierrättää ne muovijätteisiin?!
Minä ainakin heitän suoraan sekajätteeseen. Minä en ala mitään kuivunutta ketsuppia läträtä tiskialtaassa. :DD
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
En minä niitä huuhtele vaan nakkaan muovinkeräykseen. Joko ne siellä opettelee käsittelemään myös sottaista muovia tai sitten itkevät ja opettelevat.
Ihmisten tyhmyys ei koskaan lakkaa yllättämästä.
Ihan naurettavaa että jätepisteessä on kaikentyyppisille roskille oma astia mutta asuntoon kuuluu 40 cm leveä jätevaunu johon mahtuu sekaroskis juuri ja juuri. Mielelläni kierrättäisin, mutta
En minä ainakaan, menee sekajätteeseen.
Ai te luulette että pikku määrä ketsuppia pilaa sen purkin kierrrysarvon 🤦🏻
Ja että se huljutus puhdistaa ketsupin jämät niin että purkin voi suoraan sulattaa uusiokäyttöön 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Mä kierrätän kyllä muovijätteet, mutta en koskaan huuhdo niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä niitä huuhtele vaan nakkaan muovinkeräykseen. Joko ne siellä opettelee käsittelemään myös sottaista muovia tai sitten itkevät ja opettelevat.
Heitä sekajätteeseen ennemmin!!!
En heitä. On absurdia olettaa että kierrätysmuovissa kaikki materiaali olisi 100%sti pesty. Joten kierrättäjien on pakko jotenkin huuhdella sitä.
En käytä ketsuppia, mutta jos käyttäisin niin jaksaisin.
Vierailija kirjoitti:
Voiko sen laittaa sinne pienen ketsupin kanssa jos ei puhdistu? Vai aiheuttaako liikaa vaivaa ja katastrofin? Että tietäisi.
Homeeseenhan se ketsuppi menee ja mihinkä muovityyppiin homeinen ketsuppi kuuluu? Lajitellaan ketsuppipurkin mukaan oikeaan muoviin, mutta mukaan tulee myös sotkevaa haisevaa homeista ketsuppia pilaamaan muovinkeräyksen.
Eli heittäkää sekajätteeseen likaiset muovipakkaukset.
Jätän muoviastiat lavuaariin ja ne huuhtoutuvat siinä helposti kun vettä käy kuitenkin laskemassa vähän väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitän kaikki samaan roskikseen, lasipullot, muovipullot, maitotölkit, ihan kaiken. Lajittelu on typerää maailma ei sillä tule pelastumaan. Polttavat kaiken samassa uunissa kuitenkin.
Se olisi rikos
-jätekuski
En välitä. Maksan firmallesi jätteiden noutamisesta. Te myytte ilmaiseksi saamanne jätteet eteenpäin raaka-aineeksi. Te saatte rahaa kahdesta suunnasta. Minä en tunne syyllisyyttä siitä etten tee työtänne puolestanne ja vieläpä lajittele. Lajitelkaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En heitä. On absurdia olettaa että kierrätysmuovissa kaikki materiaali olisi 100%sti pesty. Joten kierrättäjien on pakko jotenkin huuhdella sitä.
Muovinkeräykseen laitetaan kaikki PUHTAAT MUOVIPAKKAUKSET. Eli kaikki likainen ja ei-pakkausmuovi sekajätteeseen tai alkaa muovinkeräyksen jätekulut nousta ylimääräisestä työstä ja roskasta mikä ei sinne kuulu.
Kuinka vaikeaa ymmärtää kaksi sanaa? Puhdas muovipakkaus. Muovipakkauksia on muuallakin kuin ketsuppipullossa.
Meillä ei ole taloyhtiössä mitään muovijätepistettä, joten ei onneksi tarvitse huolehtia asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko sen laittaa sinne pienen ketsupin kanssa jos ei puhdistu? Vai aiheuttaako liikaa vaivaa ja katastrofin? Että tietäisi.
Homeeseenhan se ketsuppi menee ja mihinkä muovityyppiin homeinen ketsuppi kuuluu? Lajitellaan ketsuppipurkin mukaan oikeaan muoviin, mutta mukaan tulee myös sotkevaa haisevaa homeista ketsuppia pilaamaan muovinkeräyksen.
Toivottavasti olet kierrätysexpertti eikä asiasta luuleva. Entä mehupullot ja muut muovit.
Kierrätys pelastaa maailman.
Maskit taltuttavat Koronan
😅🤣
#naistenlogiikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet kierrätysexpertti eikä asiasta luuleva. Entä mehupullot ja muut muovit.
Likainen sekajätteeseen, ihan sama onko mehua vai broileria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muovinkeräykseen laitetaan kaikki PUHTAAT MUOVIPAKKAUKSET. Eli kaikki likainen ja ei-pakkausmuovi sekajätteeseen tai alkaa muovinkeräyksen jätekulut nousta ylimääräisestä työstä ja roskasta mikä ei sinne kuulu.
Kuinka vaikeaa ymmärtää kaksi sanaa? Puhdas muovipakkaus. Muovipakkauksia on muuallakin kuin ketsuppipullossa.
Ikäänkuin olisi olemassa täysin puhtaita käytettyjä muovipakkauksia X-D
Tätien puuhastelua kun ei muuta tekemistä elämässä ole.
Lopetin huolehtimisen, kun paikkakunnan kierrätysjätteiden kerääjäfirma jäi kiinni siitä, että olivat tunkeneet kaiken keräämänsä samaan polttouuniin.
Sen jälkeen olen vienyt muovin, paperin, pahvin, lasin, metallin ja patterit kierrätyslavoille, mutta en uhraa sekuntiakaan ajatukselle, että niiden pitäisi olla puhtaita.
Virutan kaikki jotka menee kierrätykseen.