Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tuo keski-ikäiselle iloa elämään?

Vierailija
14.05.2022 |

Mikä tuo yli 45-vuotiaan ihmisen elämään iloa? Lapset? Urheilu? Kutsutteko vieraita usein? Joku harrastus? Mikä? Mökkeily?

Lapset kasvaneet ja tuntuu, että nyt olisi mahdollista tehdä jo jotain muuta. Saada elämään uutta sisältöä.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Toisten auttaminen ; lähinnä eläinsuojelutyö. Sijaiskotina toimiminen hylätyille eläimille, kunnes ne löytävät uuden kodin. Auttaminen löytöeläintaloissa, kuten leikittäminen.

Vierailija
62/70 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ja kumma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Ainakin keski-iän kriisiä pukkaa. Parisuhde vetää viimeisiään. Vanheneminen alkaa jo näkyä. Voisipa kääntää kellon 20 vuotta taaksepäin.

Oikeasti? Eikö sinua väsytä? Minä en missään tapauksessa haluaisi olla enää edes 30-vuotias - aivan jumalattoman raskasta ja kuormittavaa aikaa! Ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä kun löydät intohimoa kokemiseen ja tekemiseen! Nyt voi vihdoinkin unohtaa kaiken pinnallisen ja olla rauhassa täysin väsynyt! Nukkua päiväunia, pitkiä aamu-unia, löhötä ajatuksettomissa tiloissa!

Eli intohimosi on maata, sekä nukkua yöllä ja päivällä? Kas kun ei olla tajuttomana tai kuolleena, kunhan ei tarvitse olla tietoisuuden tilassa.

Joo 😂

Onpas hieno elämä. 😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusien asioiden opiskelu ihan vaan oppimisen ilosta, eikä tutkinnon tekemisen pakosta. Kirjat, politiikan seuraaminen, kotimaan ja ulkomaan matkailu, ystävät sekä ajoittainen laiskottelu ilman huonoa omatuntoa!

Vierailija
64/70 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä aloin etsiä itseäni tuossa iässä. Kohta 10 vuotta olen sitä jo tehnyt, ja paljon olen itsestäni löytänyt yllättäviäkin asioita. Vielä riittää kuitenkin etsittävää ja tutkittavaa. 

Minä olen ihan tarkoituksenomaisesti hukannut itseni! Aivan mahtavaa!

Tiedän mitä tarkoitat. Minättömyys on tiloista luovin ja uskomattomin! Enää ei tarvita rooleja tai suorittamista. Voi olla ja unohtaa - kaiken.

Minä taas olin hukannut itseni niiden kaikenmaailman roolien alle. Niistä luopumalla olen vähitellen löytänyt itseäni. Olen huomannut, että taidankin olla ihan hyvä tyyppi, kun paremmin tutustutaan.

Vierailija
65/70 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet. Tinder on kyllä ihan mahtava paikka.

N41

Ehdottomasti, tosin Tinderistä en ole seuraa etsinyt. Listaisin tähän usein mainittuja juttuja, kiinnostava työ, liikuntaharrastus, lapset, koira, luonto, ystävät, hyvä ruoka, musiikki ja muut kulttuuritapahtumat, mutta innostavin on kyllä ollut seksuaaliset seikkailut. Nyt eronneena keksin, että voisi kokeilla kaikkea, mistä on haaveillut, ja kivaa on ollut.

N43

Vierailija
66/70 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu. Ja sen jälkeen uran jatkaminen entistä parempana 🙂

Vierailija
67/70 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis ja videopelit :)

Vierailija
68/70 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva vaippa

Vierailija
69/70 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten elämän seuraaminen. Lastenlasten odottaminen.

Vierailija
70/70 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe, ystävät, liikunta, hyvä parisuhde, lisääntynyt kahdenkeskinen aika, hyvä viini, brittisarjat, mökkeily,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi