Paljonko miehesi tienaa kuussa, siis mitä jää käteen verojen jälkeen?
Kommentit (15)
Hyvin saman verran kuin minäkin ;-)
Ihan paskasti verrattuna siihen, mitä äijä sai kun oli toisella töissä.
Mutta lähiaikoina on odotettavissa ylennys, tai pääsy parempaan paikkaan.
Jo kerran tarjottiin korkea-arvoisempaa paikkaa (eli parempaa palkkaa myös!), mutta ikävä kyllä ei ollut mahdollisuutta ottaa juuri sitä pestiä silloin vastaan.
Tässä kovasti odotellaan :)
lähemmäs kuus tonnia, verojen jälkeen vaan noin 2700 käteen
Brutto on 2800¿. Mitähän tienaa bruttona ne joilla nettotulot 5000-6000 ¿....
Mikä ihme on brutto noilla jotka nettona saa monta tonnia?!
eli mies " tienaa" (saa kelan alinta koulutustukea) 530¿/kk verojen jälkeen ja minä ruhtinaalliset 800¿/kk verojen jälkeen. Onneksi joulukuussa pääsemme molemmat kunnon töihin ja palkat nousevat huimasti :) alkaa tämä kitkutus ja pennin venytys raastaa hermoa...
JA te jotka taas täällä valitatte... Niin miksi edes avasitte koko ketjun. Pysykää poissa sitten jos ei kiinnosta!
2000e, mutta kulukorvausten kanssa nettotulot 3300 kuukaudessa. Kaikki mitä tulee niin menee talon lainoihin, laskuihin ja perheen elättämiseen. Itse olen kahden lapsen kanssa hoitovapaalla.
No jos ei oo muuta niin voihan sitä jollain miehen tuloillakin yrittää päteä. Elät kai muutenkin miehesi kautta vai? Niin ja olet just näitä naisparkoja jotka lähettelee sähköpostinsa miehen osoitteesta kun ei ole omaa.
En tiedä paljonko tuosta menee veroa.
on hoitovapaalla ja veroprossa 0, kun maksoi alkuvuoden palkan mukaan veroja. Saa siis kotihoidontuen+kuntatuen+vanhemmasta lapsesta jonkun lisän ja siinä se.
Ei siis tienaa mitään. Minä pyöritän koko sirkusta.