Suunnilleen kuinka monissa häissä olet eläissäsi ollut?
Kommentit (41)
Lapsuudessa olin kaksissa häissä. Aikuisena olen ollut 10 kertaa häissä. Omia ei ole vielä ollut.
Seitsemät häät olen käynyt läpi, olen 54v. Meillä on tosi pieni suku ja kaverit ei ole kovin naimisiinmenevää porukkaa :D. Aika monet on menneet naimisiin vain maistraatissa ilman juhlimisia. Itse en ole koskaan ollut naimisissa ja tuskin menenkään.
Omissani kolmesti ja neljän lapseni häissä yhteensä seitsemän kertaa, elikkä lähisuvusta on kymppi tullut täyteen.
Tänä kesänä on tyttöystävän häät ja vaimon tyttären häät, ei kuitenkaan samalla kertaa ;)
Kyllähän tässä itsekkin haluaisi vielä sen juhlan kokea, ties vaikka siellä häissä se omakin kulta piileksisi ;)
M47
Muutamissa, plus omissa maistraatissa.
En tiedä. En ole aikuisiällä ollut kuin omissani ja niissäkin olin henkisesti poissa.
Yhdeksät plus omat. Aikuisiällä noista on ollut omien lisäksi kolmet. Kaksia ekoja en muista, kun olin niin pieni.
Laskin just et noin 150-200 hääjuhlaa on tullu nähtyä 25 vuoden aikana. Orkesterin solistina tai karaokehommissa. Ja yhdet omat vielä päälle.
Neljät häät ja lisäksi olen itse mennyt naimisiin.. Olen 50 v.
Aikuisiällä 4+ omat. Ja lapsena useissa, se oli silloin vielä yleistä että koko perhe sai kutsun.
27 häät on koettu eikä yksiäkään omia.
Laskematta veikkaan noin 20, max 25.
Olen 48v, tänä vuonna on yhdet häät tiedossa.
Neljät häät ja ties kuinka monet hautajaiset.
Kahdetkymmenet nyt muistin ihan äkkiä, mutta nyt tätä kirjoittaessa putkahtelee kyllä lisää mieleen. Olisko ehkä noin kolmetkymmenet tullut käytyä?
Neljät häät sekä omani. Jälkiviisaana omat olisi saanut jäädä välistä mutta tulipahan nekin koettua.
Parissakymmenissä. Kerran 80-luvulla olin huntua kantava morsiusneito, kun olin aivan pieni. Silloin häät tuntuivat kuin prinsessa Dianan häiltä, 19 v serkkuni hääpuku oli kermakakkumainen viritys vanteineen ja puhvihihoineen. Minun hiuksiani kiharrettiin korkkiruuveille tuntitolkulla. Jälkeenpäin kun olen kuvia katsonut, niin, noh, aika tavalliset oman aikansa häät ne taisivatkin olla.
Nyt kun laskeskelen, niin ainakin 9 paria on jo eronnutkin.
Itse en ole koskaan "päässyt" naimisiin , vaikka joskus kimppukin on minulle heitetty 😀