Muistathan kevään juhlissa, että tennarit/lenkkarit eivät ole juhlakenkiä (vaikka ovatkin siistit)!
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku laittaisi lenkkikengät juhliin?!?
No en minä lenkkareita laita juhliin, mutta jotkut nätit ja koristeelliset tennarit voisin laittaakin.
Olen jo kuusikymppinen ja minulla on tosi ongelmalliset jalat, usein kipeät ja särkevät. Ajattelin mennä tänä kesänä häihin pitkässä hulmuavassa kukkamekossa ja jalkaan laitan valkoiset tennarit -koska jalat eivät kestä muita kenkiä, tennareihin saan tukipohjalliset. Eihän ne edes näy pitkien helmojen alta ja pääsen nauttimaan juhlasta ilman jalkasärkyjä.
Jos siitä joku mielensä pahoittaa, on se hänen ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty pitämään muunlaisia kenkiä, joten käytän niitä arjessa ja juhlassa. Lapsellista valittaa moisesta, jokainen käyttää sellaisia kenkiä, jotka ovat omille jaloille hyvät.
Harjoittelulla pystyt.
Kunhan kasvat aikuiseksi, ymmärrät puhuvasi hölmöjä.
Minä esim. viisikymppiseksi pistin vaikka juoksuksi kymmensenttisillä koroilla enkä olisi kuvitellutkaan lähteväni juhliin ilman siroja stilettejä. Ja osasin kävellä niillä kauniisti ja luontevasti toisin kuin monet nuoret koukkupolvet.
Kymmenen vuotta myöhemmin ei vaan pysty, ei pysty, vaikka kuinka harjoittelisi. Jalat ovat muuttuneet, niitä särkee ja ongelmaa ei ole saatu ratkaistua lukuisista tutkimuksista huolimatta. Niinpä käytän tukipohjallisia eikä ne todellakaan sovi mihinkään korkkareihin.
Ok, no minulla ei ole muita siistejä kenkiä, joten jätän juhlat väliin. Säästyypähän rahan lahjan ostosta muuhun tärkeämpään.
Sama vaikka tulisi kumisaappaissa tai kahluuhousuissa. Olisi ainakin mukavasti kinky fiilis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni haluaa pukea tennarit juhliin.
Se on vastoin juhlaetikettiä.
Kummallista miten moni suomalainen pitaa jotenkin ylentavana sita etta asu ja olemus on kuin lumppukorista nostettu. En ymmarra.
Tassa kenkajutussa tietenkin kaikki rammat, selka- ja jalkavaivaiset saavat pitaa juuri sellaisia kenkia mita voivat mutt nyt on kysymys terveesta juhlayleisosta joka on pukeutunut Pelastusarmejan laatikosta.
Minäkin olen kummastellut, kun suomalaiset ylpeilevät kuka kehtaa tulla rönttöisimmissä vaatteissa juhliin. Suu vaahdossa selitetään pieruverkkarien ja croksien olevan juhliin sopivia vaatteita, muu hienostelua
Oletko nähnyt Ozzyn ja Sharonin hääkuvat? Sulhasen sisko on kuin torilta tulossa. Samoin Ruotsin Vickanin ja Danielin häissä viimeksi mainitun vanhemmat oli kuin mökiltään poikenneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta akat tähän tylsään provoon lähtee mukaan, tyhmää sakkia täällä.
On täällä ukkojakin ;)
...tai ehkä kommentoija haukkuu omaa sukupuoltaan (oletuksena, että akkojahan täällä kaikki on)? 😂😂
Öljyyntyneet farkut, nuhjuinen t-paita ja rähjäiset lenkkarit välttää, jos nuorison mielestä repaleiset farkutkin on täysin asiallinen vaatetus julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Joo laittakaa vaan tennarit ja vielä lippis päähän🤦🏻
Pidä sinä Hyacinth ne tärkeiden ja hienojen ihmisten juhlat. Minä kutsun ihan vaan tuttuja ja rentoja vieraita.
Kun on siskon bileet ja sen kaverit tulee laittaen siistit puvut ja mekot sekä sitä varten ostetut ja juhlavaatteen kokonaisuuteen ostetut tennarit, ei keski-ikäisen tädit tule komentamaan, että se on väärin. Mun siskon juhlat!
Jos te tuutte korkkareissa, te tuutte. Ahdasmielistä sanoa juhlijalle, että hän rikkoo etukettiä, koska hänen juhlansa. Ehkä teidän kannattaa jäädä vain pois niistä? Suosittelisin, koska teille ei varmaan sovi ne tarjottavatkaan - sisko on vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä sinä Hyacinth ne tärkeiden ja hienojen ihmisten juhlat. Minä kutsun ihan vaan tuttuja ja rentoja vieraita.
Tarkoitatko rennoilla vierailla sellaisia vieraita, jotka eivät pukeudu juhlia varten juhlaviin vaatteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Tämän kevään vanhojentansseista oli kuva paikkakunnan lehdessä. Tytöillä tietysti pitkät juhlaleningit ja suurimmalla osalla niiden kanssa valkoiset tennarit. Ehkä näemme saman Linnan itsenäisyyspäivän juhlissa.
Lukiolaisista ei pidä aikuisten ottaa esimerkkiä, vaan aikuisten pitää näyttää lukiolaisille esimerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tennarit voi laittaa puvun tai leningin kanssa = tatskat on hienoja.
😂👌🏽
Tottakai! Erityisen hienoilta käsivarsissa olevat tatskat näyttävät hihattoman leningin kanssa. Kaikkein paras, jos leninki vielä on valkoinen. Siihen kumisaappaat sitten jalkaan. On rentoa ja hyvältä näyttää vaikka hautajaisissa!
Muistatteko, kun pari kautta sitten Ensitreffit alttarilla Emma ja Tuomas menivät naimisiin ja Emma oli pukeutunut hääpäivänä häämekon kanssa valkoisiin tennareihin ja hän loukkaantui kun Tuomas oli humoristisesti kommentoinut hänelle: Läksit sitten tennareilla juhliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko rennoilla vierailla sellaisia vieraita, jotka eivät pukeudu juhlia varten juhlaviin vaatteisiin?
Ihmisiä, jotka eivät kyylää toistaan vaan sallivat jokaisen oman tyylin, ehkä onnistunutta asua kehuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä, jotka eivät kyylää toistaan vaan sallivat jokaisen oman tyylin, ehkä onnistunutta asua kehuen.
Siis sellaisia, jotka eivät välitä pukeutumis- ja ulkonäköasioista? Eivät kyylää, vaikka olisi mitä päällä ja näyttäisi miltä tahansa missä vaan juhlissa? Jotka sallivat vaikka likaiset verkkarit perheenjäsenen hautajaisiin, kun rentoa olla pitää ja kyylätä ei saa?
Muistathan ap. Suomessa jokainen voi järjestää tennarilla tai ilman oman näköisijään juhlia, eikä siihen sinulta edes kysytä lupaa, vaikka yrität hakea huomiota päällepäsmäröintiin kevään juhliin.
Kannattaa hankkia se kuuluisa oma elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko portsarin ovelle käännyttämään väärin pukeutuneet?
Kävelytän vetelyksen vaihtamaan asianmukaiset jalkineet. Meillä on muutama vanha pari, jotka saa vaikka omaksi, kun teillä ei selvästi ole varaa. Ei tarvitse sitten nolostella seuraavissa juhlissa.
Miksi nolostelet? Keskittyisit vain juhliin.
Nolostelee kun potkaisen siltä leuan paskaksi lenkkarit jalassa :D Siinäpähän poraa kun yrittää minut kävelyttää :D
Av ei ole ainoastaan täynnä mt-ongelmaisia, vaan joka toisella on näköjään jalkaproteesi tai vaikea jalkavamma.
Huoh.