Muistathan kevään juhlissa, että tennarit/lenkkarit eivät ole juhlakenkiä (vaikka ovatkin siistit)!
Kommentit (197)
Eikö tennareita käytetä tenniksessä?
Valkoiset tennarit ja no-show sukat ovat muotia.
Laitatko portsarin ovelle käännyttämään väärin pukeutuneet?
Sehän ei sinulle kuulu, missä kengissä kukakin juhlissa on. Pönötä sinä vain keskenäsi.
Aika harva vastannut Ap:n kysymykseen.
Eivät olekaan juhlakenkiä. Mutta kertaakaan ei ole juhlista pois ajettu, vaikka olen tennarit jalassa niihin mennyt. Moni muukin ollut samalla kenkävalinnalla liikkeellä. Kermaperseitä kun emme ole niin ei ole niin justiinsa, mitä kullakin on jalassa.
Tietysti juhlaan pukeudutaan juhla-asuun.
Muistan toki. Mutta ei se estä minua menemästä juhliin tennareissa :)
Kyllä voi laittaa siistin puvun tai leningin kanssa.Nykyään on niin siistejä ja kauniisti koritettuja !
Mulla ainoat juhlakengät mitä voin käyttää. Tuplaproteesit jaloissa, korkkareilla tulis kaatumisia.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva vastannut Ap:n kysymykseen.
Ei ap kysynyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti juhlaan pukeudutaan juhla-asuun.
Juhlia on monenlaisia. On moukkamaista, jos pukeutuu esim. tummaan pukuun, vaikka pukukoodina on rento kesäasu tms.
Joo pitää hommata jotkut hieman hienommat tennarit.
Kyllä voi laittaa siistin puvun tai leningin kanssa.Nykyään on niin siistejä ja kauniisti koritettuja !
Olin joku aika sitten rippijuhlissa ja 90% rippilapsista oli tennarit. Minusta oikein hyvä kenkävalinta nuorten juhlaan.
90-luvulla laman aikana lapsille ja teini-ikäisille ostettiin esim. kevätjuhlaan uudet farkut, t-paita ja lenkkarit, joita sai sitten juhlan jälkeen käyttää "parempina arkivaatteina" ja sisälenkkareina, myöhemmin ihan joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset tennarit ja no-show sukat ovat muotia.
Korkeavyötäröiset bikinipöksyt ovat myös muotia. Mekko jääköön kaappiin!
t. Liisa, 65 vuotta
Miksi joku laittaisi lenkkikengät juhliin?!?