Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi neitsyys on noloa?

Vierailija
14.05.2022 |

Tuli törmättyä 27-vuotiaaseen neitsyeen, joka asian mutkikkaiden vaiheiden jälkeen kerrottuaan itki sitä pitkän aikaa.

Nainen on hyvin mukava, fiksu ja luontevan kohteliaasti käyttäytyvä, eikä ulkonäössäkään ole mitään luontaan työntävää.

Asiassa selvittiin eteenpäin rauhallisesti keskustelemalla, mutta rupesi vain mietityttämään, että mikä siinä neitsyydessä on noloa?

Kysymys kun tuskin on mistään taitojen oppimisestakaan, koska ne ovat niin kumppanikohtaisia. Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin tuollaisen naisen. Yritti saada minut hoitamaan homman vaikka hän oli vaimoni ystäväpiirissä.

Minä olisin auttanut. Naista tulee aina auttaa ja varsinkin jos näin spesiaalitapaus.

Vierailija
42/91 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Median ja julkisen sanan luomaa syyllisyyttä. Nykyään seksiä aletaan myllyttämään jo 14-vuotiaille ja parikymppiset kertovat sadoista päänahoistaan ja OnlyFans profiileistaan niin kyllähän siinä helposti tuntee itsensä kummajaiseksi jos neitsyys onkin tallella joko siksi, että sopivaa kumppania ei ole löytynyt tai siksi, että haluaa jakaa tämän hetken jonkun erityisen ihmisen kanssa.

Olisi tosi hienoa, jos mediassa voisi kerrankin olla juttu siitä, että olet aikuisenakin normaali, vaikka et olisi ikinä harrastanut seksiä eikä sitä tarvitse hävetä millään tavalla eikä tarvitse verrata itseään kenenkään muuhun.

Mutta tällainen uutisointi ei saisi klikkejä, ja se on mikä ratkaisee.

Siksi on näitä maailmaa järkyttänyt shokki realistisen raaka seksikohtaus illan elokuvassa, Minna tienaa 1,2 miljoonaa OF:llä, No nyt kyllä pyörii takapuolet orgasmiin jne.

Kai ihmiset haluaa näitä sitten lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nolo ole. Minua vain houkutti tietää, miltä seksi tuntuu.

44/91 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuu syömää , kyl haluttaa tän jälkee :)

Vierailija
45/91 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla huono itsetunto johti siihen, että neitsyys lähti vasta 21-vuotiaana. Tilaisuuksia olisi ollut jo aiemmin, mutta jostain syystä pää ei kestänyt viedä asioita loppuun ennen sitä. Moni tuntuu ajattelevan, että neitsyydestä poispääseminen auttaa saamaan apinan pois niskasta, mutta ei se auta huonoon itsetuntoon vaan senkin jälkeen alkaa miettimään, että vitsi, että on kauan edellisestä kerrasta, miksi mä olen näin luuseri yms. 

Huonoon itsetuntoon ja siitä kumpuavaan epävarmuuteen auttaa vain se, että sille itsetunnolleen tekee jotakin ja kun se on kunnossa niin ihmissuhteita ja seksiäkin tulee ja tässä puhuu kokemus.

Vierailija
46/91 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että miehiä on enemmän kokemattomia. Tunnen useita ns ikuisia poikamiehiä, niin iäkkäänpiä kuin nuorempia. Tietenkään en voi olla varma asiasta, mutta epäilen ettei naissuhteita ole ollut. 90 v kuollut naispuolinen sukulaisteni oli ehkä neitsyt

Vierailija
47/91 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tosiaan se, että hoetaan kuinka naisille se on niin helppoa löytää joku. Tulee sitten sellainen kuva, että on luuseri ja erityisen ruma. Totuus kuitenkin on, että ujoille/hiljaisille/sosiaalisesti kömpelöille naisille sen kumppanin löytäminen on ihan yhtä vaikeaa kuin samanlaisille miehille. Vaikka siis olisi ihan nättikin. Tosiasia on, että sun täytyy olla joko tosi kaunis tai todella ulospäin suuntautunut, jotta sua joku lähestyisi. Ihan turha sanoa, että pitää itse lähestyä, koska kaikki ei oikeasti uskalla puhua tuntemattomille.

Vierailija
48/91 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen neitsyys ei ole noloa.

Miehen neitsyys on noloa.

Faktat kuntoon!

Onko miehen poikuuskaaan noloa?  Itse oli 29v ku nmenetin poikuuteni.

Vierailija
49/91 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tosiaan se, että hoetaan kuinka naisille se on niin helppoa löytää joku. Tulee sitten sellainen kuva, että on luuseri ja erityisen ruma. Totuus kuitenkin on, että ujoille/hiljaisille/sosiaalisesti kömpelöille naisille sen kumppanin löytäminen on ihan yhtä vaikeaa kuin samanlaisille miehille. Vaikka siis olisi ihan nättikin. Tosiasia on, että sun täytyy olla joko tosi kaunis tai todella ulospäin suuntautunut, jotta sua joku lähestyisi. Ihan turha sanoa, että pitää itse lähestyä, koska kaikki ei oikeasti uskalla puhua tuntemattomille.

Tiedän yhden tapauksen, jossa yksikään mies ei ollut lähestynyt n. 25v naista, eikä itsekään ollut tietenkään kontaktia ottanut, kokemuksia miehistä ei ollut edes kaverina. Nettideittejäkin käytti, mutta melko huonolla menestyksellä, ikäisensä eivät oikein lämmeneet hänelle.

Hän oli pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen, vaikka hänen kasvonsa olivat melko epäviehättävät, etuhampaat sojotti eri ilmansuuntiin, pullonpohjaset lasit, olemattomat rinnat, tosin hoikka oli.

Eikä tarkoitus ole häntä mollata, itse olisin hänen kanssaan voinut aloittaa suhteen, pointti oli, että hänen kriteerinsä olivat melko epärealistiset miehen suhteen. Asui vielä vanhempiensa luona ja oli melko yksinäinen. Lukihäiriökin hänellä taisi olla, ulosanti oli viestitellessä melko kökköä, ihan kivaa seuraa livenä.

Vierailija
50/91 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen neitsyys ei ole noloa.

Miehen neitsyys on noloa.

Faktat kuntoon!

Onko miehen poikuuskaaan noloa?  Itse oli 29v ku nmenetin poikuuteni.

Ei tietenkään ole noloa. Nolo on vain sellainen, joka sanoo, että miehen neitsyydessä olis muka jotain noloa.

Vierailija
51/91 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on eri tilanteita, mutta jos yrittänyt päästä neitsyydestä eroon ja saada parisuhteen, niin neitsyys voi olla henkilölle merkki omasta epäonnistumisesta ettei ole kelvannut kenellekään.

Vierailija
52/91 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on noloa ainostaan jos siitä itse nolostuu.

Vierailija
53/91 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi kun aina hoetaan kaikkien naisten saavan ihan hirveästi miehiä tekemättä mitään.

Saisihan tuokin, mutta kun sille kelpais vain Robbie Williams 29-vuotiaana.

Niin että sun mielestä olisi parempi antaa ekan vastaantulijan raiskata itsensä?

Kyllä ootkin terve päästäsi.

Vierailija
54/91 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten häpeänaiheista yksinäisyys on pahin. Saattaa olla joidenkin naistenkin mielestä.

Tuo johtuu itseluottamuksen puutteesta.

Vierailija
55/91 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä ei ole mitään kummoista opeteltavaa. Siis ei kannata ainakaan ajatella, ettei osaisi/ olisi jäljessä seksitaidoissa. Olen itse hyvä esimerkki. Olin jo varmaan ainakin 25 v., kun seksiä harrastin. Mies oli aivan lumoutunut toimistani. Tosin asiaa siivitti onnenkantamoisena räiskyvä kemia.

Vierailija
56/91 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin vielä 20-vuotiaana neitsyt ja häpesin sitä silloin. Ehkä se oli tunne, etten ole kelvannut kenellekään ja mitä tuleva kumppani siitä ajattelee. Olin helpottunut että pääsin neitsyydestä eroon baarissa tapaamani miehen kanssa, vaikka tiesin ettei hän minusta aidosti välitä.

'Jos siis se valo, mikä sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys.'

Vierailija
57/91 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ole. Sehän on yksi arvokkainta mitä naisella voi olla.

Vierailija
58/91 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä siinä ei ole mitään noloa. Päinvastoin. Se saattaa ilmentää omanarvontuntoa, harkitsevuutta, järkevyyttä, itsehillintää, itsekunnioitusta jne.

Itse menetin neitsyyteni 13-vuotiaana ja olen AINA katunut sitä. Ruma ja epämiellyttävä muisto jäi inhottavan tyypin (19-v.) kanssa, koska lähdin valitettavasti mukaan siihen hölmöön trendiin, että neitsyydestä pitäisi päästä äkkiä eroon. Älkää nuoret ikinä, ikinä haksahtako siihen!

Yhden dokumentin mukaan myös pojat toivoisivat poikuuden menettämistä omalle rakkaalle ja kaunista kokemusta. Ryhmässä he joutuvat haukkumisen ynnä muiden inhottavien ilmiöiden takia esittämään ihan muuta.

Kunpa nykynuoret olisi itsevarmempia ja rohkeampia ja odottaisivat oikeaa hetkeä.

T. N päälle 40 v.

Hienoa että olet ymmärtänyt totuuden tässä asiassa ja myös tuot sen julki.

Vierailija
59/91 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän siinä neitsyydessä mitään noloa ole - paitsi sellaiselle joka on mieleltään enemmän tai vähemmän pimeästi vinksahtanut.

Vierailija
60/91 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se naisen ujous tai hiljaisuus selitä mitään, koska mies joutuu joka tapauksessa tekemään sen aloitteen ja olemaan aktiivinen. Tarjouksia seksiin siis tulee varmasti.