Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monelle rikkaalle miehelle olet antanut rukkaset? Mulla taitaa olla neljä!

Vierailija
14.05.2022 |

Kuinka monelle rikkaalle miehelle olet antanut rukkaset? Mulla taitaa olla neljä!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viideskin jo löytyi muistin syövereistä...

Vierailija
2/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle. Totesin, että on täysin m*lkku ja aloin arvostaa miehissä ihan muita ominaisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdelle, jotka tunsin paremmin. Useammalle, jotka ovat yrittäneet tutustua.

Vierailija
4/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhdellekään.

Vierailija
5/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele " rikas mies " ?

Vierailija
6/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko pitää olla mammonaa että on rikas ?

Vierailija
7/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä erottaa köyhän ja rikkaan miehen?

Vierailija
8/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdelle, jotka tunsin paremmin. Useammalle, jotka ovat yrittäneet tutustua.

Mistä sinä heidän rikkautensa tiesit vai ovatko Jallikset, Herlinit ja Äänruutit ottaneet kontaktia? Mikä on käsityksesi rikkaasta?

Vierailija
9/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle , rehellisesti.  Uusin fb kaveri on kuuluisa artisti. Emme ole  tavanneet ,mutta ahkeraan kirjoittaa. En tiedä mitä vastata. Ikä on ongelmana. Hän paljon nuorempi ja tunnen että en tiedä miten suhtautua. 

Vierailija
10/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdelle joilla todella olisi rahaa riittänyt. Toinen olisi ollut viemässä välillä Sveitsiin laskettelemaan ja välillä Jenkkeihin kiertelemään. Toinen taas oli tarjoamassa ilmaiseksi asuntoa, johon olisin kuulemma halutessani voinut muuttaa, kun hänellä oli kiinteistöfirma. Ei kiitos! Oksettaa, että ajatellaan, jotta minut voi ostaa! Jos jotakin haluan, hommaan sen sitten itse, omalla työllä. No ihan tavalliseen duunariin sitten rakastuin ja sillä tiellä ollaan, onnellisena.

Vierailija
11/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelle , rehellisesti.  Uusin fb kaveri on kuuluisa artisti. Emme ole  tavanneet ,mutta ahkeraan kirjoittaa. En tiedä mitä vastata. Ikä on ongelmana. Hän paljon nuorempi ja tunnen että en tiedä miten suhtautua. 

Jos tämä palstamamman vakifantasia pitäisi paikkaansa, sä olisit sille pelkkä reikä jota tavoitellaan vedonlyönnin takia.

Hauskaa on se että en ole kovin innostunut juuri tuon iän takia. Katsotaan jatkossa. Pyysi minua konserttiinsa!

Olen aika ujo .....

Vierailija
12/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän hän löysi minut? Kiinnostaa . Aika sievät kuvat ?

Vierailija
13/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle. Niillä suunnitelmilla mitä hänellä oli ei olisi rikas pitkään ja lopulta minäkin olisin veloissa.

Vierailija
14/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö rukkaset tarkoita kosimisen hylkäämistä? Ei minua kukaan sellainen ole sentään kosinut. Mutta yksi olisi halunnut jotain kanssani. Ei kiinnostanut yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi