Kuulutko mihinkään salaseuraan
Kommentit (62)
En kuulu, mutta haluaisin kymppikerhoon.
Kuulun pontikankeittäjien salaseuraan.
Hups, sen piti olla salainen! No laitetaan kännin piikkiin.
Hardcore S/M- klubiin. Kovaa käsittelyä naisille.
Juu, av-palstan Kultaklubiin. Klubilaisilla on automaattinen mainosblokkeri, laadukkailla gif-kuvilla kuvitetut sivut ja lähes rajaton fonttivalikoima. Sekä pääsy muille näkymättömiin Extrakruunu-ketjuihin, joiksi on valittu kaikkein hauskimmat, mielenkiintoisimmat ja hyvähenkisimmät ketjut.
Palstalla voi kerätä klubipisteitä, joilla saa lahjakortteja, kun niitä on kertynyt tarpeeksi. Pisteitä saa kirjoitetuista viesteistä, mutta myös omien viestien saamista peukutuksista (sekä ylä- että ala-). Pisteitä saa sitä enemmän, mitä pidemmäksi ketju kasvaa.
Mutta kaikkein parasta on se, kun näkee kaikkien kirjoittajien tiedot! Palsta-algoritmi luo ip-osoitteen perusteella kirjoittajan profiilin, johon se kerää kaikki kerättävissä olevat tiedot kirjoittajan laitteesta. Useimmista näkyy vähintään nimi ja linkit kaikkiin henkilön someprofiileihin. Kiva tutkailla niitä, kun olen tällainen vähän utelias luonne! :)
Vierailija kirjoitti:
Juu, av-palstan Kultaklubiin. Klubilaisilla on automaattinen mainosblokkeri, laadukkailla gif-kuvilla kuvitetut sivut ja lähes rajaton fonttivalikoima. Sekä pääsy muille näkymättömiin Extrakruunu-ketjuihin, joiksi on valittu kaikkein hauskimmat, mielenkiintoisimmat ja hyvähenkisimmät ketjut.
Palstalla voi kerätä klubipisteitä, joilla saa lahjakortteja, kun niitä on kertynyt tarpeeksi. Pisteitä saa kirjoitetuista viesteistä, mutta myös omien viestien saamista peukutuksista (sekä ylä- että ala-). Pisteitä saa sitä enemmän, mitä pidemmäksi ketju kasvaa.
Mutta kaikkein parasta on se, kun näkee kaikkien kirjoittajien tiedot! Palsta-algoritmi luo ip-osoitteen perusteella kirjoittajan profiilin, johon se kerää kaikki kerättävissä olevat tiedot kirjoittajan laitteesta. Useimmista näkyy vähintään nimi ja linkit kaikkiin henkilön someprofiileihin. Kiva tutkailla niitä, kun olen tällainen vähän utelias luonne! :)
Ja lisään vielä, että aika kiva on myös tuo puoli, jossa näkyy kaikki poistetut ketjut :) Siellä me klubilaiset monesti jatkamme hyvää keskustelua. - Sama
Työpaikkani miesten saunaseuraan. Päätetään yleensä tärkeistä firman asioista saunaoluen äärellä.
Opiskeluaikoina kuuluin myös ainejärjestöni miesklubiin missä käytännössä päätettiin suurimmat asiat.
Molemmat salaisia seuroja joihin pääsee vain tarkkaan harkitut kutsulla.
Lapsena oli tällaisia salaisia leikkiseuroja. Ei nyt enää aikuisena.
Joo kyllä, se on niin salainen, ettei siitä tiedä kukaan muu kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä, se on niin salainen, ettei siitä tiedä kukaan muu kuin minä.
Etkä varmaan lopulta edes sinä...
Tiedätkö mikä on n k Paviaanivuoriajattelu? Jos et tiedä niin kukaan ei tule kertomaan... mutta voit mennä Korkeasaareen katsomaan niiden touhuja ja laittaa aivosolut vöökkimään...
Vierailija kirjoitti:
Salaseuroissa salaillaan mm. pedofiliaa, joten en kuulu, enkä koskaan tule kuulumaan. Kaikki hierarkisessa salaseurassa mukana olevat tukevat tavalla tai toisella ihmiskauppaa, huumekauppaa... jne. Kaikkea, mikä on pielessä maailmassa.
Salaseurahan voi olla perustettu minkä tahansa asian tiimoilta...
Vierailija kirjoitti:
Joo moottoripyöräkerhoon kuulun.
Onko se näitä kelmien kerhoja?
Pariin on kyselty, mutta eipä kiinnostanut liittyä.
EN MISSÄÄN NIMESSÄ: Minkään Laittomaan. , enkä lailliseen en siis ole minkään urheilu seuran jäsenkään!
HEI SE OLI ASILLISEMPI TÄÄLLÄ!
EN kuulu mihinkään laittomaan enkä laillisenkaan seuraan!
Kuulun. Me olemme niitä, jotka vartioivat Egyptin, Mayojen ja Israelin salaisuuksia. Kun joku löytää luolasta erikoisen luurangon, me lähdemme paikalle, otamme todisteet mukaamme ja lehdistölle väitämme, että kyseessä oli fake need, taideteos mukamas.
Minä juon nyt kahvia.