Paras kulunut hittikappale?
Mitä kulunutta hittiä kuuntelet aina vain koska se on vain niin hyvä?
Kommentit (90)
Olin parikymppinen kun Topi Sorsakoski esiintyi Agentseineen, ihan huikea paketti. Mutta kiva että Maustetytöt nostaa tämän ylös omalla tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
My heart will go on - Celine Dion
Kiinnitin tuohon sanaan "kulunut".
Täähän on se perus, että parhaiten määritelmää vastaavat kappaleet saavat eniten ylänuolia. Suurin osa näistä kappaleista mitä ihmiset listaavat eivät ole kuluneita, ainoastaan klassikoita.
Mä laitoin tuon Celin Dionin My heart will go on kappaleen kun oon kuullut, että Celin Dion on kyllästynyt siihen kappaleeseen. Se kappale myös herättää (ainaskin täällä vauvapalstalla) voimakkaasti puoleen ja vastaan. Onhan sitä soitettu radiossakin vuodesta toiseen ja on yksi puhutuimmista kappaleista (ainaskin Titanic elokuvan yhteydessä puhuttu). Oon huomannut toisten ihmisten närästyvän tuosta kappaleesta ihan kasvotustekin.
Mä silti en kyllästy tuohon biisiin. On niin hienon kuuloinen kappale. Oon kuluttanut tuota biisiä paljon youtubesta.
Ja eikös kulunut tarkoita sitä, että enemmistö ihmiset ovat saaneet jo tarpeeksi niistä kappaleista? Kuluneet ovat niitä, joista ärsyynnytään. Sitten toinen on se ikääntymättömöt kappaleet joihin ihmiset eivät kyllästy.
Hyvä biisi on vähän kuin hyvä elokuva, vaikka sen olisi kuullut tai nähnyt tuhat kertaa, sitä alkaa taas kuunnella ja katsoa, se imaisee helposti mukaansa.
Vierailija kirjoitti:
Olin parikymppinen kun Topi Sorsakoski esiintyi Agentseineen, ihan huikea paketti. Mutta kiva että Maustetytöt nostaa tämän ylös omalla tyylillään.
Dannyhän tuon ensin teki 60-luvulla ja Renegades englanniksi (My Heart Must Do The Crying - oliko niissä nyt sama tausta vai ei?).
Vastasin ketjuun jo, mutta tulipa vielä parempi mieleen: Kent - Dom Andra
ABBA: Dancing Queen. Täydellinen timantti ja onhan sitä Bonokin laulanut keikoilla.
Herodes
Vierailija kirjoitti:
Vastasin ketjuun jo, mutta tulipa vielä parempi mieleen: Kent - Dom Andra
Mä tykkään eniten tästä Kentin biisistä...
Engelbert Humperdinck: Spanish eyes