Toimistosihteerin palkka?
Paljon keskimäärin? 1900e olisi tarjottu työstä, helppoa toimistotyötä, vaikeinta matkavaraus/viisumit.
Onko ok palkka?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Todella pieni palkka. Ei varmaan pk-seudulla?
Ap ei kysynyt tätä vaan, että onko tuo normaalipalkka helposta toimistosihteerityöstä. Sanoisin, että on. Se on sitten eri asia, että onko palkka hyvä vai huono.
Alkupalkaksi ihan tyypillinen. Sitä voi nostaa, kun osaa perusasiat ja haluaa tehdä vähän muutakin kuin perusjuttuja, että työ pysyy mielenkiintoisempana.
Ei pk-seutu, vaan pieni maakuntakaupunki. Ap
Mä saan 2500e. Mutta mulla on jo kokemusvuosia. Joten kyllä, tuohon se normaali alkupalkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei kysynyt tätä vaan, että onko tuo normaalipalkka helposta toimistosihteerityöstä. Sanoisin, että on. Se on sitten eri asia, että onko palkka hyvä vai huono.
Kysyttiin onko ok palkka. Hän vastasi, että on todella pieni. Minusta tuo vastasi täysin kysymykseen.
P.s. on liian pieni palkka, mutta jos sillä elät ilman kituuttamista, niin mikä ettei
-eri
Vierailija kirjoitti:
Ei pk-seutu, vaan pieni maakuntakaupunki. Ap
Siinä tapauksessa varmaan ihan ok. Ja aiemmalle kommentoijalle, pk-seudun näkökulmasta toimistosihteerin palkaksi pieni palkka, vastasin juuri siihen mitä ap kysyi, en mitenkään yleisesti.
Ihan järkyttävän pieni. Huokaus. Se toinen ala.
Laitoshuoltaja, peruspalkka maakunnassa 1997
Reittä pitkin pääsee ihan hyville ansioille.
Riippuu iästäsi ja kokemuksesta.
Alkupalkaksi ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Alkupalkaksi ihan ok.
Mitennhelvtissä se iästä riippuu?
Normaalilta kuulostaa.
Ei noista hommista valitettavasti paljon enempää makseta.
Järjettömän huono palkka.
Tienaat puhelinmyynnissä peruspalkkana osa-aikaisessa työssä 6 tunnin päivällä 1500 + provikat
Vierailija kirjoitti:
Täytyykö sitä tehdä jatkuvasti vai voiko kerrasta saada korotuksen/ylennyksen?
Jos nauhoitan/kuvaan salaa tilanteen ja kiristän?
Vierailija kirjoitti:
Normaalilta kuulostaa.
Ei noista hommista valitettavasti paljon enempää makseta.
Tuo on syy miksi itse en ole toimistohommissa, vaikka kokemusta sihteerin työstä, alustavasta kirjanpidosta ja myös palkanlaskennasta löytyy 10 vuotta. Ei mitään järkeä vaihtaa nykyistä myyntityötä huonostipalkattuihin toimistohommiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalilta kuulostaa.
Ei noista hommista valitettavasti paljon enempää makseta.Tuo on syy miksi itse en ole toimistohommissa, vaikka kokemusta sihteerin työstä, alustavasta kirjanpidosta ja myös palkanlaskennasta löytyy 10 vuotta. Ei mitään järkeä vaihtaa nykyistä myyntityötä huonostipalkattuihin toimistohommiin
Paljonko saat palkkaa nyt myyntihommista?
Riippuu, onko työ oikeasti tyyliin aulatervehtimistä, skannaamista, arkistointia, kokousmuistion kirjoittamista, tms. Silloin palkka on "pieni mutta työnkuvaan nähden hyväksyttävissä".
Sen sijaan, jos tuohon tehtävään on leivottu sisään jotakin oikeasti asiantuntemusta vaativaa, esim. markkinointia tai kansainvälistä logistiikkaa, niin tarjous olisi jo täysin hävytön. Sanon tämän, koska joskus firmat laittavat vaativille tehtäville vaatimattomia titteleitä, jotta kehdattaisiin maksaa vaatimatonta palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkupalkaksi ihan ok.
Mitennhelvtissä se iästä riippuu?
Jos on nuori niin ei ole sitä kokemusta?
Oon itse hakenut toimistohommia ja palkka mitä tarjottu on jotain tuota luokkaa, vaikka kokemusta tosiaankin löytyy. Tarjontaa varmaan niin paljon, että halvallakin saa työvoimaa.
Voi minkä excel-gurun ja luontaisen asioiden järjestelijän ja ilmapiirin luojan pienet kivat yritykset minussa menettävätkään, kun eivät nää ikärasismin lasien lävitse :) Olisin järjettömän hyvä moniosaaja jossain pienessä yrityksessä. Harmillista, mutta ei voi mitään.
Pyydä nyt vähintään 2200 euroa, toimistosihteeri, eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Pääsisi jos olisi lesbo.