Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisko ottaa jatkuvasti yhteyttä, kun tarvitsee rahaa

Vierailija
13.05.2022 |

En enää lainaa, kun ei ole koskaan maksanut takisin. Sitten estää taas. Minusta tämä on henkistä väkivaltaa. Ei häntä kiinnosta mitä minulle kuuluu. Kun yritän asiallisesti jutella niin haukkuu ja käskee pitämään pään kiinni. Olen yrittänyt sanoa nätisti, mutta ei joko usko tai välitä. En haluaisi katkaista välejä, mutta en jaksa enää. Hänellä oli huono lapsuus, mutta minusta tuntuu, että hän unohtaa että minulla oli myös. Ajattelin, että nyt estän hänet takaisin. Minä teen sen vain kerran. Tuollainen estän-en estä-estän, ei ole kummallekaan reilua.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä itse antanut tämän jatkua liian pitkään, jolloin siitä on tullut tapa toimia.

Ap

Vierailija
2/31 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten käyttää myös tapaamisia vallan välineenä ja ei tullekaan paikalle tai ei avaa ovea. Tai sitten pyytää taas rahaa. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienituloinen? Käske äidin/isän/tädin antaa hänelle kuukaudessa 300e tai anna itse. Älä lainaa jos ei pysty maksamaan.

Vierailija
4/31 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tekemisissä.

Vierailija
5/31 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienituloinen? Käske äidin/isän/tädin antaa hänelle kuukaudessa 300e tai anna itse. Älä lainaa jos ei pysty maksamaan.

Isämme on kuollut, äiti on psykopaatti, jonka kanssa en ole tekemisissä, siskoni on. Ei minulla ole varaa kustantaa hänen elämäänsä, vaikka haluaisin. + Hän pyytäisi silti lisää.

Ap

Vierailija
6/31 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko teki samaa. Emme ole enää tekemisissä keskenään. Katkoin välit.

Vierailija
7/31 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset ovat perinteisesti harrastaneet sp-yhteyttä maksua vastaan kun ovat tarvinneet rahaa.

Vierailija
8/31 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilenkin sanoin olevani todella kipeä, kun pyysi taas rahaa. Tähän vain sanoi yhyy ja rupesi kiistelemään siitä, mikä aikuiselle on kuumetta ja yritti jatkuvasti soittaa, kun en vastannut niin esti minut. 

Ap

Vierailija
9/31 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä estäisin moisen raastinraudan elämästäni.

Vierailija
10/31 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tämän ap:n kaltaisia astinlautoja, jotka eivät laita välejään poikki moisiin lokkeihin.

Vierailija
11/31 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että sulla ei ole rahaa ja ajattelin juuri pyytää sulta. Sisko käyttää sua häikäilemättä hyväkseen kun ei muuten halua olla tekemisissä. Noin ei saa tehdä.

Vierailija
12/31 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä päihdeongelma?

Vierailija
13/31 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteesi. Se on se ainut tässä maailmassa joka pitäisi olla läheinen kun muuta sukua ei ole. Vähän sama tilanne mutta ongelma ilmenee eri tavalla.

Vierailija
14/31 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosia naiset on että heistä kuulee ainoastaan silloin kun on rahaa vailla ja kauhea haukkuminen tulee aina jos et ole into piukeena rahapussi auki antamassa rahaa kun sitä pyydetään

Vierailija
15/31 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako vipit takaisin? Jos ei, voit sanoa että hakee sossusta rahansa.

Vierailija
16/31 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tämän ap:n kaltaisia astinlautoja, jotka eivät laita välejään poikki moisiin lokkeihin.

Minä kuitenkin rakastan häntä ja elimme lapsuutemme tiiviisti yhdessä, koimme sen helvetin yhdessä. Ja haluaisin niin, että hän saisi vielä hyvän elämän. Haluaisin tukea häntä, mutta en ymmärrä miksi hänen täytyy olla niin ilkeä välillä minulle. 

Ap

Vierailija
17/31 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten käyttää myös tapaamisia vallan välineenä ja ei tullekaan paikalle tai ei avaa ovea. Tai sitten pyytää taas rahaa. 

Ap

Mihin hän tarvitsee rahaa?  Se käyttötarkoitus voi selittää käytöstä.

Muuten, hänellä on todella paljon valtaa sinuun. Se ei ole tervettä. Tai sitten hän ei halua liikaa (mikä on hänelle liikaa, sen hän määrittelee itse tietysti) ja siksi ei vastaile puhelimeen aina,  Jos taas tällä "kiukuttelulla" saa rahaa, niin ei ihme että käyttää sitä keinoa.

Vierailija
18/31 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kuitenkin rakastan häntä ja elimme lapsuutemme tiiviisti yhdessä, koimme sen helvetin yhdessä. Ja haluaisin niin, että hän saisi vielä hyvän elämän. Haluaisin tukea häntä, mutta en ymmärrä miksi hänen täytyy olla niin ilkeä välillä minulle. 

Ap

Minulla on myös rakas sukulainen, joka muulla tavoin on rasite. Katkaise välit, suosittelen.

Vierailija
19/31 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hän on ilkeä kun tietää että kestät sen ja pysyt silti tavoitettavissa. Asia voi kuitenkin muuttua, ja jos päätät katkaista välit, annat myös siskollesi mahdollisuuden tajuta virheensä ja jopa kasvaa ja kehittyä ihmisenä. Toki kaikilla se ei toimi niin, mutta joillain saattaa. Jos koet, ettet saa tuosta ihmissuhteesta muuta kuin negatiivista, niin on ok lopettaa kyseinen ihmissuhde. Voit jopa ennen välien katkaisua sanoa, että hän on käyttäytynyt niin ilkeästi ja epäkunnoittavasti sua kohtaan, että et halua olla enää tekemisissä.

Vierailija
20/31 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitä että olet itse rahan tarpeessa ja vaadi häneltä apua. Sano vaikka että hän voisi vaikka ostaa ruokaa sinulle, niin saisit edes vähän rahastasi takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi