Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se totta, että jos paljon hiivaa sairastaneet saa tyttöjä?

Vierailija
10.10.2006 |

Ainakin vois päteä muhun, mä EN ole sairastanut hiivan kuin kerran tai kaksi ja mulla on kaksi poikaa :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on poikasiittiöitä ja tyttösiittiöitä ja se joka ensiksi ehtii munasolun luo pääsee hedelmöittämään sen.

Vierailija
2/5 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on kestävämpiä, kuin poikasiittiöt, pääsevät helpommin perille ja poikasiittiöt kuolee matkalle.

En tiedä onko se nyt ihan näin todistettu, mutta mahdollista se on.

Stressaantuneille äideille ainakin syntyy suuremmalla todennäköisyydellä tyttöjä.

Mutta yhden naisen otoksella pitää paikkansa, mulla on ollut krooninen hiiva ja kaksi tyttöä kellii kehdoissaan... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo stressaantunut sopii kyllä muhun, olin erittäin stressaantunut ennen raskaaksituloani ja vielä raskauden aikanakin. Työn takia.

Vierailija
4/5 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiva viihtyy emäksisessä ympäristössä, ei happamassa. Ja poikasiittiöt taasen kuolee happamassa heti, joten vain tytöt pääsee perille.

Vierailija
5/5 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympäristössä. Pojat nopeita, mutta kuolevat helpommin eli hapan emätin (ei hiivaa) suosii heitä. Pitää omalta osaltani paikkansa. Minulla on neljä poikaa kahdesta eri avioliitosta eikä itselläni ole koskaan ollut hiivaa. Kavereilla myös pitää paikkansa- toistuvista hiivatulehduksista kärsivillä vain tyttöjä. Sokeria syöville hiivaisille tyttöjä, sokeria inhoville ja hiivattomille poikia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä