Päivitelläänkö teillä apteekissa, että on niin kallis lääke?
Ostin Rybelsusta (ruokahalua vähentävä diabeteslääke), sitä ei siellä hyllyssä ollut ja pyysin tilaamaan 3 kk satsin itselleni. Itse apteekkari päivitteli, että kylläpä on kallis lääke ( n. 120 e / 3 kk), kannattaako tätä nyt 3 pkt tilata kerralla. Sain tahtoni läpi, ja tilasivat. Hyvin on toiminut tuo lääke jo entuudestaan.
Tänään menin lääkettä hakemaan, ja taas samat päivittelyt, että kyllä on kallista. No, minulle ei ole kallista ja johan tuo maksaa itsensä siinä, kun ruokahalu vähenee ja tarvitsee syödä vähemmän. Palkka kyllä riittää.
nimim. verkkarihousut jalassa apteekissa
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Minulla 3 kuukauden lääke maksaa n. 1650 euroa.
Mulla 1 kk lääke maksaa 1390 €. Joudun tilaamaan sen apteekkiin joka kerta erikseen. Ihan ymmärrettävää.
Ap ei nyt ymmärrä, ettei kyse ole hänen verkkareistaan.
Onhan se kallis, vaikka sulla olisikin ostovoimaa. Mähän maksan siitä 117e/kk, kun en ole saanut kelakorvattavuutta.
Muistaakseni tuo lääke on 120e/ kpl.
Mulle ei tuo lääke sopinut. Minusta tuota on järkevä ottaa vain rasia kerrallaan. Mulla alkoi sappivaivat viimeisen rasian kohdalla ja lääke piti lopettaa. Eli 120e roskikseen. Toivottavasti sulla on parempi tuuri.
Ei päivitelty, ostin rasian kerrallaan ilman kelakorvausta. En ottanut riskiä ettei sovi mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä höpäjät?
RYBELSUS 14 mg tabl 90 fol (Novo Nordisk Farma Oy) Reseptilääke 340,15 €
Hänellä on varmaan se Kelan korvausprosentti 60 tai jotain Kela-kortissa. Niin on mullakin.
Saa korvausta, jos hoidetaan diabetestä. Tuo on dìabeteslääke. Pelkkään laihdutukseen ei saa ko.lääkkeestä korvausta.
Haloo. Onkos valoo?
Ei taida olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä höpäjät?
RYBELSUS 14 mg tabl 90 fol (Novo Nordisk Farma Oy) Reseptilääke 340,15 €
Erityiskorvattuna 119 e.
Mulla maksoi rasia 30kpl / 120e
Vierailija kirjoitti:
Haloo. Onkos valoo?
Ei taida olla
L Ä Ä K K E E T
Vierailija kirjoitti:
Minulla 3 kuukauden lääke maksaa n. 1650 euroa.
Minulla syövän hoitoon kuuluva pistos maksoi lähes tonnin yksi ja 4 jouduin itseeni pistämään
Aina kannattaa myös pyytää halvempaa rinnakkaisvalmistetta.