Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjoilut kissan häihin

Vierailija
13.05.2022 |

Olen ihan pihalla mitä kannattaa tarjota. Kaikki naapuruston katit on kutsuttu. Neuvoja!!

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkarapukoktail ja kermalikööri.

Vierailija
82/88 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissa häiden vihkiminen oli kirkossa ja sen jälkeen hääpari vietiin mökille liiteriin pyydystämään hiiriä ja herkuttelemaan. Hääpuku ja muut häävaatteet kannattaa riisua ennen hiiri jahtia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuruoaksi hiirenhäntälientä, pääruokana rotan sisäfilepihvejä (medium) ja jälkkäriksi kissanminttuhyytelöä.

Vierailija
84/88 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan, että kissojen häihin tulee varata vähintään 200g pahvilaatikkoa per häntä.

Vierailija
85/88 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tahdon mukaan häihin. Esittäisin JVGn pienissä häissä.

Vierailija
86/88 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissanminttua tietenkin. Ja mitä muihin kasvistarjottaviin tulee, niin kyllä vehnänoras useimmille kissoille maistuu ja sehän on aika näyttävääkin.

Ilmeisesti nää on white trash häät kun huumausaineita ruvetaan tarjoilemaan.

Vierailija
87/88 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kissanminttua pikku pussukoissa sujautetaan joka vieraalle...

kissojen avioliitot tuppaa olemaan tuhoon tuomittuja... hääpari saattaa löytää häävieraista montakin uutta ihanaa parittelukumppania.

Varsinkin kollit ovat melkoisia reissumiehiä, morsian unohtuu heti kun ulko-ovi narahtaa.

Aloitus sopii mielestäni hyvin tämän palstan henkeen.

Tuhoon tuomittuja ovat muidenkin avioliitot, kuin vain kissojen.

Olen ollut niin monissa häissä, joissa morsion sijasta parittelukumppaniksi on löytynyt uusia parittelukumppaneita ja ryhmäseksistäkään ei ole vältytty.

Vierailija
88/88 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissat ovat järjestäneet häät useamman kerran ihan omatoimisesti ja huolehtineet itse tarjoilut.

Niiden seurauksena tai ilman niitä kissanristiäisiä meillä on järjestetty monta kertaa, ja niissä on aivan perinteiset tarjoilut eli voileipäkakut, kermakakku ym.

Tuo veden tarjoilu laseista on aivan ehdoton kissajuhlissa. Oletteko kokeilleet sellaista korkeaa olutlasia, vai pitäisikö hääjuhlassa olla peräti jalalliset kuohari- tai vähintään viinilasit?