Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niinistö aikoo tänään soittaa Putinille (Kaavaillaan puhelun kulkua)

Vierailija
13.05.2022 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008815466.html

Lisää aiheesta hetken kuluttua.
PRESIDENTTI Sauli Niinistö aikoo soittaa Venäjän presidentille Vladimir Putinille ja keskustella muuttuneesta tilanteesta. Hän kertoi asiasta uutistoimisto TT:n haastattelussa.

Juttu päivittyy.

-Tavoittelemanne henkilö puhuu toista puhelua
- Tämä on numeron +242 05 226 78 990 vastaaja, jätä viestisi äänimerkin kuultuasi
- saakelin Putte, nyt olisi painavaa asiaa!

(Extra: Mitäs minä sanoin)

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuut,tuut,tuut.

Vierailija
22/70 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Moro, Sauli täsä. Ihan vaan tästä Nato-hakemuksesta soittelen, kun onhan se tapana naapureille ilmotella jos mitä isompia uutisia on. Niin sitä vaan, että ihan mielipidevaikuttamista tämä meidän hakemusprosessi, aateltiin että josko teitä kiinnostais jättää se Ukrainan kiusaaminen hetkeksi, kun pahaa tekee katsella täältä sivusta. Eli nännännäää teille, eikö yhtään ärsytä?

- No vähän.

- Hyvä. Ja ihan vaan tiedoks, että jos meinaat tulla meidän ovelle ryskyttään, niin soitan joka tapauksessa poliisit. Moikkelismoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

You look at the mirror.

Vierailija
24/70 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moro Putte, kuis seisoo?

Aika harvon kalu käikii enää pystyyn, mites ittellä?

Ei oo hurraamista.

Sama täällä, jäykkää on enää käytös.

Ikävä kuulla, soitellaan taas.

Joo, palataan.

" ...jäykkää on enää käytös." 😂🤣😂

Vierailija
25/70 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S: Sauli tässä terve, onko paha paikka? 

V: No ei tässä mitään, saunaa lämmittelen ja yksi erikoissotilaallinen operaatio valuu reisille mutta normipäivä muuten. 

S: Niin se on taas jo perjantai, meni tää viikko nopeesti tossa Natoon liittymisessä, en oo oikein ehtinyt mitään tehdä muuten. Onko sulla jo kaljat kylmässä? 

V: No onhan ne ollu kylmässä eilisestä saakka, ja pakastelokerossa on votkaputeli, että hyvä kun soitit nyt etkä kolmen vartin päästä, janoonhan se menee, heh heh... Niin mä kuulin että Natoon meinaatte? (Koshhh)

S: Taispa sihahtaa, sielläkin. Ootas, mä vähän... (NapsKoshh) Kyllä tää kuule maistuu taas , otin Karhun nelosta kaupasta tai Jenni osti, se kiukuttelee mulle kun kuulemma ei joka perjantai tarvis vetästä edes sitä sikspäkkiä, mutta antaa meluta.... Kuinkas se sun säätö, saako Kaba tänään kyytiä? 

V: Sale Sale, ei sitä tässä iässä enää ihan joka viikko, vaikka onhan se vieläkin timmi likka... Vähän oon miettinyt että pitäskö sitä joku sivusäätö hommata, pysys mieli virkeenä, sulla ei taida olla niin helppoa? 

S: no ei, kaikkihan sen sitten tietää jos jotain alkais vokotteleen. Se Sanna on kuule muuten sellanen kissa, ootko kattonu sen instaa? Jestas, tuntuu munissa kun se silmiin kattoo ja se ulkopolitiikkaa puhuu. Niin siitä Natosta, mun piti mainita mutta teillä sitä sodankäyntiä ollut sen verran että en oo ehtinyt mainita. Mitäs votkulia sulla on, onko standardikamaa vai sitä parempaa? Kyllä mullakin on kosanipullo kylmässä, kyllä se pitää pari näkäräistä ottaa. 

V: no joo, tai erityisoperaatiosta kyllä puhutaan mielellään täällä. Vähän on takkusta se, ja en mä siitä Natosta nyt niin perusta ollenkaa. Ne on tiiätkö sellasta jengiä että pysysin kyllä kaukana. Ei se kossu ole huano, mutta mulla tulee aina pää kipeeksi siitä, se on kuule parempi että ottasit säkin Ruski Standardia, ei se sen ihmeempää tarvi olla. Me voidaan tuoda sitä, käsken pojat tankkiin ja ajavat sinne, sole kun kolme päivää kun ovat siellä? 

Uhoamisesta on kyllä kiva kirjoitaa, pelottavan helposti tulee tekstiä tosta aiheesta.... 

Vierailija
26/70 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kremlissä, Putte puhelimessa

Moikka, Sauli tässä naapurista, mitäs sitä perjantai-iltana, ootko kalassa joutanut käymään?

Jaa, daa, joo, tuota niin kalassakaan ehtinyt, kissa söi matot

Halosen kissa?

Sepä per.kele

Mitenkä se Eurooppa homma, valloituksia oot miettinyt!

Daadaa, niin valloituksiakaan, oikein mitään tässä jaksanut, mitenkäs se poika teillä?

Poika saunoo, hyvinpä on jaksanut, Lennua tietysti ikävöi

Sitäpä se on, noin pienet silti vielä onnellisia, ei sitä kuolemaa tajuta, tuutko syksyllä Davosiin?

Meiltä lähtee Sande sinne, nuoret niin meneviä

Pidäppä tyttös kurissa

Noo, mitäpä me, nuoret roihuaa ja omat virheet tehtävä

Daadaa, sitäpä se on meilläkin kaksosten kanssa, rokkia kuunnellaan, vasta oli lapset vielä sylissä ja nyt menevät maailmalla. Ootko siitä halosesta kuullut, lupasi tulla ikkunat pesemään?

Noo, se on tuota Tarja nyt pahemmin kiinni tuolla lastentarhassa mutta voimpa tuota kysyä

Daadaa, ootko niveaprota kokeillut, nivelet tykkää

Jaa, meillä kalaöljyllä on voideltu mutta voipa sitä yrittää, vaan hyviä viikonloppuja

Joo sitä samaa ja sanoppa pojalle terveisiä,

Joo

Daa

Vierailija
27/70 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Moro, Sauli täsä. Ihan vaan tästä Nato-hakemuksesta soittelen, kun onhan se tapana naapureille ilmotella jos mitä isompia uutisia on. Niin sitä vaan, että ihan mielipidevaikuttamista tämä meidän hakemusprosessi, aateltiin että josko teitä kiinnostais jättää se Ukrainan kiusaaminen hetkeksi, kun pahaa tekee katsella täältä sivusta. Eli nännännäää teille, eikö yhtään ärsytä?

- No vähän.

- Hyvä. Ja ihan vaan tiedoks, että jos meinaat tulla meidän ovelle ryskyttään, niin soitan joka tapauksessa poliisit. Moikkelismoi.

Natopoliisit, seuraavaksi soittaa FBI ja Mulder ja scully

Vierailija
28/70 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hello, who is this?

- Man in the mirror

- You know you're bad

- Yeah I'm bad. Very very bad.

- A smooth criminal. Just beat it.

Vierailija
29/70 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Halojaa.

- Sale täs mooooi.

- No mitä äijä?

- Ei täs mits. Yhtä Natohakemusta duunataan.

- Ookke ookke.

- Siihen liittyen ois yks kyssäri.

- Anna palaa.

- Tuota Ahvenanmaata mietitään tässä, että mitä sille tekis. Kukaan ei haluu sitä.

- Jaa ne. Joo, tiiän. Mitä jos me tyhjätään saari ja saatte sit sen takas?

- Niin. Me haluttais laittaa sinne tykkejä, mut ne ei anna. Tiiäks semmosii kunnon pyssyi.

- Kyl meitsi tajuu. No mut mehän voitais vähän uhkailla niitä, niin riennätte sit apuun. Ja iskette tykit rannalle.

- Hyvä idis. Tuutko muuten saunailtaan kesäkuussa? Kalle ja Bördeki tulee.

- Joo, joo. Kyl mä tuun. Spiidot on jo kassis ja Vodka kylmäs.

- No hei si nähää!

- Kylä lähtee.

Vierailija
30/70 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn, milloin alotetaa paukutus?

Vierailija
31/70 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"The number we choose is not enabled, please check the number"

,

Hallitseva numeroni ei saa yksikön juurta.

🗨🤳📲🗨🔇

." TUUT, TUUT" ( puhelin vain tuuttaa)

Vierailija
32/70 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uusi vähän pidempi aitakin olisi Naton kylkiäisinä tulossa.

324

Vierailija
33/70 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän jonotusbiisi soi Puten linjalla? Alla Pugatsovan Miljoona ruusua?

Tuskin. Muistaakseni myös Alla on julistettu kansanviholliseksi 🤷

Vierailija
34/70 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sale täällä, moi. Miten pyyhkii, Vladde?

- Miten luulisit? Kaikki enemmän kuin loistavasti.

- No hyvä. Siitä N-sanasta: varmaan tiesit jo, että pakotitte meidät siihen. Eli siellä päässä on peiliin katsomisen paikka.

- Ehei, Sale. Nato on meille uhka, ja sitä myöten myös Suomi, kun siihen liitytte. Eli perästä kuuluu.

- Pieraisitko juuri, Vladde?

- No en. Eiku vähän ilmavaivoja näistä lääkk... siis kaalikääryleistä.

- Toivottavasti et saa vatsahaavaa. Tai ainakaan vuotavaa sellaista. Tai jos saat, et heitä lusikkaa nurkkaan. Tai jos heität, niin lusikka ei osu ketään sivullista päähän. No, Lavroviin saa osua.

- Mitä viddua horiset, Sale?

- En mitään. Heippa, Putte Vladde! Oli hauskat turinat!

Vierailija
35/70 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Niinistöllä on Putinin puhelinnumero? Onko se julkinen, voisinko vaikka minä soittaa hänelle. Putin kai osaa saksaa, minä en nimittäin osaa venäjää, saksaa sen sijaan puhun sujuvasti. Onko se tuo ap:n antama numero?

Vierailija
36/70 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapuhelu Kremliin, tuut tuut

Terve terve, Sale tässä naapurista

No terve jopa ei ole aikoihin kuulunut, mitenkäs teillä kevätkylvöt?

Noo jotapa sitä Jenni laitellut, kessua, kesäkurpitsaa, natohommista soittelin

Aah, vai natohommista, jopa se on liitto sekin vaan mitä sillä meinasit että en peilistä näkyisi, tässä mitään vampyyreja sentään olla, eihän tuota juuri viitti sen taikalasin edessä muutenkaan viihtyä, akkojen hommia, enämpi tallissa puuhailen, ollut tuo Lada tuossa laiton alla

Joo se on Lada aina ollut melko luotettava, pohjoisen oloihin tehty, Jennin kanssa ydinpommeja laitettiin

Aah vai ydinpommeja, mitenkäs teillä se ydinaseeton pohjola sitten?

Pannaan ne leirit kiinni, ekikin jo niin väsynyt mutta laitappa koodia jos oot Suomessa tulossa käymään

Joo, laitan han minä vaan kun en oikein tuosta tiedä kun en oo kalenteriin kattellut, adjutantti hoitaa vaan soitanpa kyllä

Joo

Daa

Tuut tuut

Vierailija
37/70 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Herra presidentti, täällä Suomen presidentti Niinistö.

- ?

- Niin, Sauli Nii..

- Tiedän kuka olette. Ja mitä olette tehnyt.

- Mutta minä..

- Ei. 

- Mutta kun Johnson yllytti..

- Vaiti. Teille on varattu paikka. Ja kansallenne.

- ..mutta jos nyt kuitenkin..

- Hyvästi

Tuut tuut.

Vierailija
38/70 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

öömh Niinistö Suomesta soittaa moi

>mo

>ömmh me olemme tehneet Suomessa ratkaisun koskien Natoa rauhallisen harkinnan jälkeen ja öömh olemme päättäneet että Suomi hakee Naton jäsenyyttä

> enkuunteleenkuuntele *sormet korviin* n@ssit håmot Ukraina Länsi Nato n@ssit vastatoimet n@ssit!!!

>ööömh öööääämh no soitellaan taas

>n@ssi

Vierailija
39/70 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä hurja tilanne koska Turkki ei tarvitse Natoa mutta Nato tarvitsee Turkkia. 

Vierailija
40/70 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, millainen teillä on liittymä, olisi parempaa tarjolla, kilpailutetaanko?

Öh, oon Putin, paha paikka, vessassa istun

No kuule varmasti on meillä nyt parempi liittymä tarjolla ja plussapistewt tai s-bonukset, kaikki siirtyy kerralla, paljonko teillä puheluita?

No lapsille soittelen, köh, YouTube, Twitter, köh tuota

Ei. Ei, ei, meiltä kuule tehdään hyvä liittymätarjous ja laitetaan koko perhe pakettiin, saatte kunnolla pidettyä yhteyttä, eiköhän laiteta ultraturboplusnolla-liittymä (pienellä tekstillä NATO)

No jos se on sitten tytöille edullisempi että saavat kotia soittaa....

No ja sehän on, laitetaanoa digitaalinen allekirjoitus ja vähäksi aikaa teiltä menee entiset liittymät kiinni mutta ennenkuin ehditte vessasta nousta niin on tämä uusi paketti sitten voimassa, mitenkäs sinne Kiinaan tulee soitettua, jos sitä ulkomaanpuhelut alettua vielä katsottaisiin

No ne on tytöt Sveitsissä ja ukrainassa, enpä tiedä kun Kiinasta kun paljon tulee puhelinkauppiaita, enpä oikein tiedä

No mepä kuule soitetaan ihan tästä liittymäasiasta nyt sinne Ukrainaan ja Sveitsiin kuin ja sanoitko että Kiinasta oli puhetta?

No öh, enpä minä, öh niin tiedä, tästä vessasta nousisin, jos vaimon kanssa puhutte

No elä sinä vaimosta puhu, mies, päläpälä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän